Gå til innhold

Nytt magasin


Kitsune

Anbefalte innlegg

Da har jeg akkurat kjøpt og lest det nye interiørbladet "Rom 1-2-3". Jeg var veldig fornøyd, for det passer akkurat med hva jeg holder på med hjemme nå. Tenkte litt å legge tapet, og det står det om i bladet. Litt om planter som jeg synes var bra..

Ja - godt fornøyd. Så får man se om neste utgave er like bra.

Andre som har lest bladet og har synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bodillen

Ja, jeg kjøpte det! Jeg elsker interiørblader, så selvfølgelig måtte jeg prøve dette også.

Jeg synes det var bra. Håper de fortsetter med kreative idèer og løsninger som kan oppnås også av oss som ikke tjener et kvart statsbudsjett i året.

Jeg kjøper nok neste nummer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Alwa~

Jeg likte det også. Synes det flott med noen råd og tips om hvordan man kan pusse opp og lage ting på egenhånd. De fleste andre interiørblader handler jo stort sett om reportasjer fra boliger der det ser slik og slik ut. Dette var faktisk litt anderledes, så jeg kjøper nok også neste nummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hvordan superspesielle arkitekttegnede hus på unike beliggenheter ser ut med italienske designoppvaskkluter. Det er alt for fjernt fra min blokkleilighet, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefertiti

Jeg syns det var et kjekt magasin og kommer sikkert til å kjøpe det igjen.

Er det noen av dere som skal bruke gavekortet dere fikk hos Fame fotografene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Nytt interiørblad?! Det må jeg sjekke ut. :)

Fikk høye forventninger nå, etter å ha lest hva dere synes.

Mange andre interiørblader er artige å kikke i, men føles veldig lite relevante for egen leilighet. De færreste av oss bor vel i en villa med strandlinje eller i leiligheter med kjøkken på størrelse med et klasserom... Nei, nå håper jeg at noen har laget et inspirerende og artig blad for oss på OBOS-nivået også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt og lest det.

Syntes det var veldig bra. Masse inspirasjon og tips til ting man kan gjøre selv. Likte 'reglene' om hvordan teppet skal ligge under sofaen, hvor høyt bilder skal henge og sånt. Det er jo sånne ting jeg lurer på. :)

Vurderer å abbonere på det. Men jeg abbonerer på Bonytt fra før.. Så forresten at de to bladene har samme sjefsredaktør og besøksadresse og tlf. nr. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Magica*

Kremt. Må bare få nevne at "abonnerer" skrives med en b og to n'er.

Og hvis dette innlegget var vanvittig irriterende: Glem det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, jeg syntes jo det var noe som så rart ut.

edit: snek seg inn en feil til :overrasket:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Jeg tittet i det på butikken i går og syntes ikke det var spesielt interessant, så smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kitten

Jeg digget det bladet, endelig et blad som gir inspirasjon til hva en kan gjøre/ lage, ikke bare kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer å abbonere på det. Men jeg abbonerer på Bonytt fra før.. Så forresten at de to bladene har samme sjefsredaktør og besøksadresse og tlf. nr.  :ler:

Nå er det bare samme fornavn på sjefsredaktørene, men adressen og tlf.nr'et er jo det samme siden det er samme forlaget som gir ut begge bladene. Samme forlag, men med to forskjellige redaksjoner.

Uansett veldig spennende med et nytt boligblad som vinkler mer mot tips, hint og inspirasjon for 'oss vanlige'.

Endret av hardcore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har nytt nummer av bladet kommet. Jeg har kjøpt det og er like fornøyd som sist!

Mange ting jeg skal google, tenke på og gjøre egen vri på, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...