Gå til innhold

Sneglefart


Jyde

Anbefalte innlegg

Det har vært fest i en av naboleilighetene i to døgn nå... Jeg blir ikke irritert, men det kan bli litt slitsomt. De roper og jammer og spiller musikk, trommer osv, og jeg tror det er noen unge menn, men jeg vil ikke klage. Det er vel innflytningsfest... De er flinke til å spille musikk, men de høres veldig unge ut. Jeg møtte dem i heisen i sted og de så ut som helt vanlige unge menn, men de er så høylytte. Musikken plager meg ikke, men de har vel fått en klage fra en eller annen pensjonist, men støynivået er ikke lavere på grunn av det. Det er bare musikken som har forsvunnet.

Det er hyggelig at andre koser seg, men jeg håper det bare er for en kort stund for jeg vet at det ikke er så lytt her.

Jeg er så trett. Hele uka på jobb og ikke i form, og huset flyter av oppvask og støv. Jeg skal ta litt av oppvasken og lage meg litt mat.

Får kanskje besøk etterpå, men er ikke sikker på om jeg skal avlyse avtalen for jeg er så trett at jeg ikke har noe å gi (etter at disse tre unge mennene har festet i to døgn nå)

Endret av Jyde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sovnet tidlig i går etter at naboene ga seg med å feste og ha det gøy. Men det er for tidlig å våkne klokken halv 7 på en lørdag. :forvirret: Alle jeg kjenner sover og jeg er ikke uthvilt, men jeg lå en halv time i senga før jeg måtte gi meg og bare stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte nå. Vi bor for mange mil fra hverandre og det er trist. Jeg blir så deppa av det, for han er en av de som betyr mest for meg og som jeg er mest glad i....

Jeg vil ikke møte han igjen på lenge. Jeg har lagt på meg, klippet håret kort og jeg vil ikke møte han på minst ett år! (Men jeg ville vært hos han nå, saken er bare at det er umulig i praksis) Jeg er i stand til å legge all forfengelighet til side bare for å møte hans varme smil og hans blikk...

Han var på hytta nå og skulle ut og gå på ski. Jeg skulle ønske jeg var der sammen med han. Vi er ikke etablerte som kjærester, men vi er glade i hverandre.

Jeg sa at jeg laget en brun snømann i går (bor i Oslo) men i dag regner det her, så snømannen Mustafa er borte...

Det er synd i meg nå. :grine:

Jeg savner han. Jeg hadde ikke beregnet å bli forelsket i han, men jeg ble det. Han vet det, men siden noen mil skiller oss, kan vi ikke prate annet enn på telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de startet festen igjen. Jeg prøvde å sove, men ga opp.

Det høres ut som en koselig fest. Jeg kan kanskje gå og spørre om de har litt sukker å låne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et møte mellom nattens blomst...

Jeg var forberedt, men det var utenomjordisk...

Nå får jeg besøk, må logge av (pga bla bla bla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner svært lite. Min venninne kom i går kveld slik at hennes datter kunne være alene med kjæresten sin. Det var koselig, men jeg var så trett at jeg måtte be henne gå etter par timer (kl. 23 cirka). Jeg forstår ikke hvorfor jeg våkner så tidlig heller.

Våknet til en kose-melding fra han jeg er glad i, men jeg er fremdeles trett. En kose-sms får meg ikke våken men det var hyggelig.

Det er søndag og alle sover. Jeg har ikke på noen vekkerklokke i helgene, men jeg våkner likevel selv om jeg føler meg sliten.

Har tatt to sig og en kopp kaffe, men senga virker forlokkende.

Hun kom med pot i går og jeg røyker så sjelden at jeg ble trett og svimete. Jeg er glad det er søndag.

Nå virker ikke den ene mobilen min. Jeg kan bytte sim-kort men det er kanskje like bra at den ikke virker fordi det er søndag? Mobilen er helt ny og virket for ti minutter siden. Men alle vet ikke at jeg har ett nytt nummer, så jeg bytter ikke sim-kort, eller kanskje jeg gjør det men jeg har ikke lagret alle telefonnumre på den nye mobilen.

Jeg forstår ingenting. Men det gjør ikke så mye siden det er tidlig på søndag og jeg ikke er helt våken. Jeg er våken nok til å se at den ene skjermen på den nye mobilen er svart og jeg vet hvordan man slår den på og den mangler ikke strøm...

Jeg kryper under dyna igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ordnet mobilen helt alene uten hjelp fra noen menn. :) Jeg tok bare ut batteriet og satte det inn igjen og da virket det.

Men i dag var det verre. Mobilen virket ikke... :forvirret:

Så jeg ringte telefonselskapet og spurte hvorfor den ikke virker og at jeg vil klage. Få ny mobil, for denne er ræva...

Det viste seg at jeg ble litt for beduggen i går og har ringt og bedt de stenge telefonen... ??? Men, jeg ble kanskje bedugget fordi det var pot til stede, og liter med vin, akevitt, øl osv. (ble nesten forelsket i han i telefonselskapet for han ringte meg tilbake og var så hyggelig)

Selvsagt ble jeg flau, men da husket jeg at jeg ikke fant mobilen etter byturen...og da stengte jeg den... (at jeg var edru nok til å kunne stenge den hvis jeg var så full, forstår jeg ikke, men...)

En venninne av meg er syk nå, ikke noe alvorlig, men jeg må kanskje gå i butikken for henne. Hun kan spørre andre, for jeg har ikke lyst. Men hun har gode overtalelsesevner og jeg er for dumsnill, men i dag gidder jeg rett og slett ikke. (Hun blir ikke sur pga. det, men jeg liker å kunne stille opp men ikke i dag... ikke etter i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...