Susannah Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Fra forsiden til VG i dag: "VG vil gjerne komme i kontakt med noen som planlegger et skikkelig prinsessebryllup. Prinser er også velkomne." Ingen på KG som føler seg kallet?
Gjest lillelou Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Skitt! *skynder seg å sende ut 150 invitasjoner og booke Nidarosdomen*
Amalie_85 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Skal da dessverre ikke gifte meg (hvem vet om det skjer) så jeg kan ikke melde meg på. Tror ikke jeg hadde orka noe "prinsesse" bryllup heller.
Arkana Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Nei, heldigvis ikke. Prinsessebryllup er så langt unna drømmen som jeg kan komme.
*Emma* Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Syns jo egentlig mitt er et prinsessebryllup (selvom det har få gjester)siden det er i Disney-prinsesse-land og greier...men jeg tror nok sambo hadde steila om jeg foreslo noe sånt...
Maja_83 Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Det kommer jo an på hvordan man tolker/definerer prinsessebryllup da. Kan jo være at noen som gifter seg i en haug av en kjole og har 10 gjester på festen mener det er den store drømmen og føler seg som ei prinsesse...
Malama Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har tenkt å føle meg som en "prinsesse" den store dagen. til tross for det sender jeg bare ca 50 invitasjoner (ca 100 gjester) og bokker ikke nidarosdomen eller noe hotell til festen. Så, noe "prinsessebryllup" blir det vel ikke, men JEG vil nok føle meg slik likevel
Susannah Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har tenkt å føle meg som en "prinsesse" den store dagen. til tross for det sender jeg bare ca 50 invitasjoner (ca 100 gjester) og bokker ikke nidarosdomen eller noe hotell til festen. Så, noe "prinsessebryllup" blir det vel ikke, men JEG vil nok føle meg slik likevel ← Det synes jeg absolutt du skal gjøre, det er jo bare den dagen i livet man kan være skikkelig prinsesse.
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har ingen planer om å leke prinsesse for en dag, så nei. Men andre får bare holde på, altså. Ingen fordømming av prinsessedrømmen, selv om jeg ikke klarer å identifisere meg med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå