Gå til innhold

Overnatting på Gardermoen


Multi

Anbefalte innlegg

Hvor anbefaler dere å overnatte en natt på Gardermoen? Jeg har funnet Radisson SAS rett ved Flyplassen, men fins det andre muligheter? Ligger de i såfall langt unna og hvordan er det da med transport fra og til flyplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shayla

Tror ikke det finnes så veldig mange andre i nærheten, en natt på radisson koster ikke allverden og du slipper transport, noe du må betale ekstra for å du bor på ett hotell litt fra flyplasse. Det finnes inge andre med gåavstand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vi bodde på et hotell i nærheten, da gikk det buss fra hotellet til flyplassen. Sto at det var buss for en billig penge på hjemmesiden, men det kostet minst 50 kr per person (husker ikke akkurat). Turen tok vel 5-10 min. Fikk med fin frokost da, men husker ikke navnet på hotellet :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på et hotell i nærheten, da gikk det buss fra hotellet til flyplassen. Sto at det var buss for en billig penge på hjemmesiden, men det kostet minst 50 kr per person (husker ikke akkurat). Turen tok vel 5-10 min. Fikk med fin frokost da, men husker ikke navnet på hotellet :S

Tror du tenker på Rica Hotell Gardemoen, som ligger ca. 10-15 min med buss fra flyplassen. Men shuttlebussen koster, så for fire personer ble det nesten samme pris å bo der som å bo på Raddisson SAS. Og dit går du på 2 min.....

Det finnes også gjestegård i nærheten, men du er avhengig av taxi eller minibuss. Ettersom jobben min har rabattordning med Raddisson SAS, har vi de siste gangene endt opp med å bo der, spesielt med flyavgang før 7-8 på morran. Praktisk og enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dytter denne litt opp jeg, i håp om at noen andre også har noen tips. Har sett på Radisson, men det koster jo 2000kr natta og det er jeg absolutt ikke villig til å betale :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shuttlebussen koster iallefall 50,- pr pers pr vei, noe som er helt idiotisk..

Vi bodde på det nye Thon hotellet forrige gang, ca 10 min med bussen. Bra hotell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bo på Gardermoen gjestegård. Jeg tror det er det billigste alternativet. Transport til og fra hotellet koster 45 kroner hver vei.

Her har jeg bodd flere ganger og det er veldig greitt. Så det kan jeg trygt anbefale. Jeg skal bo der i sommer igjen natten før jeg drar til USA! Når man bestiller får man oppgitt et mobilnummer til sjåføren deres, og så ringer man når man lander og vips... så blir du plukket opp. Det er veldig greitt og jeg vil tro, det billigste alternativet rundt Gardermoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...