Mettem Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er normal vektig, men har allikevel mye unødvendig fett, spesielt på hoftene. Jeg vil bare gå ned 3 kg, og få magen mindre. Spiser så mye usunt... Ikke gi meg noe trenings/spise program for det klarer jeg aldri å følge. Bare noen generelle tips Trenger blant annet tips til økt forbrenning, stramme opp rumpe og lår, få bort cellulitter og litt sånn. Vil ha en slank og fin kropp og føle meg sunn, hvis dere skjønner.
Grønt blad Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Vet ikke helt hvordan man skal gi generelle tips uten å nevne trening og mat. Tror ikke man kan slanke et spesifikt område på kroppen. Mener du må gå ned generelt og håpe at det er hoftene som blir mindre... Trening gir økt forbrenning. Noen sier også at kaffe hjelper litt. Jeg kjenner noen som gikk 20 min på tråkkemaskin (eller hva det nå heter) to-tre gangeri uka for å få fin rumpe. Det hjalp, men så kjedelig det må ha vært Cellulitter er alle kvinners fiende. Man sier det kanskje kan hjelpe litt med trening. Noe jeg derimot har gjort er å kjøpe (ruglete) hansker (mine er fra H&M) som jeg bruker når dusjer. Jeg gnir litt og masserer rumpe/lår (med hanskene på) for å få i gang blodsirkulasjonen. Vet ikke om det er den eneste grunnen, men jeg har faktisk litt mindre/færre cellulitter en tidligere. Generelt vil jeg tro det hjelper å bevege seg litt mer enn du pleier. Ta trappen i stedet for heisen. Jobber/bor du i 14 etasje (og ikke orker å gå helt opp), kan du gå opp noen etasjer for deretter å bruke heisen. Kjøp deg skritteller og bruk den hele dagen - fra du går ut av sengen om morgenen til du legger deg om kvelden. Man (i alle fall jeg) blir mer motivert til å gå mer når en ser hvor mye jeg har gått, og det er lettere å komme seg ut på en liten tur for å få tusen skritt ekstra:) Spis mer grønt og fiber. Drikk vann (gjerne kaldt, så kroppen må varme det opp). Prøv å spise litt mindre sjokolade/godteri (denne synes jeg er vanskelig)... Jeg vet ikke om dette hjalp så mye. Ønsker deg uansett lykke til:) :kgblunk:
BergensAnd Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Vet ikke helt hvordan man skal gi generelle tips uten å nevne trening og mat.← Det slo meg også ... Mettem, det ser ut som om du sier vi ikke skal gi deg råd, men samtidig ber du om tips Damer har mer fett rundt hoftene, det er sånn vi er skapt. Men ligger det rundt hoftene ligger det på rett plass, det du ikke vil er å ha det rundt magen (= midjen). Og må jeg si det, det er det som gjør oss vakre Tre kilo er ingen ting å miste, skjønner ikke engang at du kan måle det på noen måte? Hvorfor akkurat tre kilo? Er det de tre kiloene rundt hoftene du tenker på? For meg høres det ut som om det du trenger er å stramme opp, og da er vi inne på dette med treningsprogram, da. Og det fikk jeg jo ikke nevne. Sier som gnask, du får ha lykke til!
Wildy Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Vil du bli kvitt fett og stramme opp er mat og trening de områdene du må gjøre noe med.
Leifr Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Ikke gi meg noe trenings/spise program for det klarer jeg aldri å følge. ← Hvis du ikke endrer mat/treningsvaner kommer du aldri til å komme noen vei. Sorry.
Mettem Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2007 Jeg vet jo det Kan jo spise sunt og trene, men klarer aldri å følge et spesielt treningsprogram eller diett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå