Trailer'trash Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har alt for mange hobbyer. Hovedinteressen min er uansett bil, jeg skrur og restaurerer eldre amerikanske biler, pluss min egen kjære Mazda. Mazda-dyret mitt er ganske sjeldent, det er ikke mange igjen av dem i Europa, og dermed også i verden - siden de kun finnes her. Jeg har også en Buick GNX som jeg er superstolt av; den var noe av det raskeste man fikk på 80-tallet, og er laget i under 600 eksemplarer. Min er den eneste i skandinavia, og ikke helt umulig den eneste utenfor USA. I tillegg liker jeg å holde på med motorsport, om jeg får skryte så kan jeg jo fortelle at jeg hadde rekorden på 201-meteren på bane i Norge ubeseiret i 3 år, for registrert bil. Jeg driver også og bygger modellbiler, fly og panservogner osv. Liker å lage hyperrealistiske dioramaer, gjerne inspirert av hendelser og bilder, gjerne historiske slag o.l. I tillegg kjører jeg en del alpint, man kan gjerne si at det egentlig burde vært mer enn en hobby. Men slik ble det nå ikke. Så begynner jeg etterhvert å få teket på gitar, liker å leke med sånt. Liker i hvert fall å få det til! Og så spiller man gjerne litt på PC, Battlefield-serien har scoret stort hos meg. Og nå har man begynt med Test Drive Unlimited - problemet mitt er å få tid til alt sammen! ← Da skal jeg faen meg ta deg på 8'dels mila bare jeg en gang i fremtiden får fart på chevyprosjektet mitt (med FORD motor selvsagt) Godt å se at det er flere 'Tullinger' enn meg her.
loop Skrevet 4. mars 2007 #22 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Male bilder/kunst, skrive dikt/prosa, ridning og musikk. Endret 4. mars 2007 av loop
Gjest niomi Skrevet 4. mars 2007 #23 Skrevet 4. mars 2007 Tidligere broderte jeg mye, men har liksom ikke kommet igang igjen etter å ha flyttet. Dessuten skal jeg egentlig lære med hardangersøm nå, da det er mer anvendelig korsstingbroderi, syns jeg. Ellers har jeg ikke tid til å spille i korps for tida, det er min store sorg... Jeg dømmer fotball, og må jo trene en del i den forbindelse.
Dixie Skrevet 4. mars 2007 #24 Skrevet 4. mars 2007 Hmm, jeg spiller innebandy.. Også prøver jeg å dykke så mye som mulig. Å gå på ski om vinteren og sykle om sommeren...
Gjest -eline- Skrevet 5. mars 2007 #25 Skrevet 5. mars 2007 Jeg tegner, ser endel film, trener, går på loppis/bruktmarkeder på leting etter funn, leser, fotografering, pusser opp... Det sistnevnte gjør at jeg ikke har gjort noe håndarbeid på mange måneder, men brukte å dille med kortlaging, scrapping, omsying av klær osv. Har tenkt å lære meg å strikke (igjen...) når jeg bare får litt mer tid, og har store planer om å lære meg å sy min egen bunad i løpet av de neste årene.
Mischa Skrevet 5. mars 2007 #26 Skrevet 5. mars 2007 Tv-spill! Det blir mye Wii, PS2 og Nintendo DS Ellers er musikk en stor hobby, bruker mye tid på å finne ny musikk og lage spillelister som passer forskjellige anledninger. Shopping er nesten en egen (dum og farlig) hobby - elsker å gå i butikker! Er veldig kreativ så liker å lage fotoalbum, ikke så mye scrapping ennå, men blir sikkert bitt av basillen en gang jeg og. Liker også å lese, men mest useriøse ting som chick lit og glossy moteblader. Også bruker jeg altfor mye tid på nettet, det er nok en egen hobby det og
Gjest Frk Åberg Skrevet 5. mars 2007 #27 Skrevet 5. mars 2007 Spiller piano. Syr. Strikker. Lager smykker.
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mars 2007 #28 Skrevet 7. mars 2007 Da skal jeg faen meg ta deg på 8'dels mila bare jeg en gang i fremtiden får fart på chevyprosjektet mitt (med FORD motor selvsagt) Godt å se at det er flere 'Tullinger' enn meg her. ← Ford-motor?? Hva slags avviker er du? Personlig er jeg egentlig Mopar-menneske, men det har gått mye i wankel her de siste årene, og nå ble det sannelig en GM også. Bilens veier er uransakelige!
Eve Luna Skrevet 7. mars 2007 #29 Skrevet 7. mars 2007 Jeg elsker å lese. Jeg leser nesten alt jeg kommer bort i. Å være i en bokhandel er som å være i en leketøybutikk. Kan bruke timer der, og kommer gjerne ut med mer enn jeg klarer å lese. Men jeg har begynt å sy på symaskinen. Lapper. Og syns det er utrlig moro. Tror jeg har funnet min nye hobby. Jeg har også en hund som tar en del tid. Samt at jeg er glad i å lage mat. Kjøper kokkebøker og samler på oppskrifter. Liker å prøve nye ting.
Sjokoladebiten Skrevet 7. mars 2007 #30 Skrevet 7. mars 2007 jeg spiller håndball! Er veldig glad i å tegne, kan sitte og lage små tegneserier og figurer, småttsmått er også veldig glad i å lese, når jeg fåt tid, og jeg synes det er gøy å lage mat. Jeg har tenkt å starte med blomsterdekorering, det er noe jeg har villet veldig lenge. Planen er også å få begynt å lage kort. Ble inspirert av en veninne som holdt på med det. noen som vet om steder man kan få tak i materiale?
Elodi Skrevet 7. mars 2007 #31 Skrevet 7. mars 2007 Huset vårt og hagen er vel min største hobby! Hagen er kjempe stor, og jeg bruker mye tid der og elsker det! Ellers så er jeg glad i gå tur i skog og mark og syr litt klær og maler litt når jeg er i det kreative hjørnet
aline Skrevet 7. mars 2007 #32 Skrevet 7. mars 2007 min hovedhobby er dans, utover det så syr jeg (syr om gamle klær og syr nye fra bunn, både og), tegner, hekler, broderer.... er kjempeflink til å sette igang og mye mindre flink til å faktisk ferdiggjøre det... har rommet fullt av masse påbegynte ting...
monica,mk Skrevet 8. mars 2007 #33 Skrevet 8. mars 2007 samler på parfyme jeg og bruker nesten hele min fritid på å stelle med de .
Montezuma Skrevet 10. mars 2007 #34 Skrevet 10. mars 2007 jeg spiller håndball! Er veldig glad i å tegne, kan sitte og lage små tegneserier og figurer, småttsmått er også veldig glad i å lese, når jeg fåt tid, og jeg synes det er gøy å lage mat. Jeg har tenkt å starte med blomsterdekorering, det er noe jeg har villet veldig lenge. Planen er også å få begynt å lage kort. Ble inspirert av en veninne som holdt på med det. noen som vet om steder man kan få tak i materiale? ← se på www.dinhobby.no eller www.scrapping.no så finner du frem til masse kortmateriale derfra!
Gjest Tanita Skrevet 10. mars 2007 #35 Skrevet 10. mars 2007 samler på parfyme jeg og bruker nesten hele min fritid på å stelle med de . ← Hva gjør du når du steller med de? Skjønte ikke helt...
Wonders Skrevet 11. mars 2007 #36 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg lager kort. Til bursdager, og andre anledninger. Og innbydelser, takkekort osv. Noen til venner, andre på bestilling. Rasende morro, og kreativt. :kaffe: Sitter i freden og roen å pusler litt med kort-lagingen, eller inviterer venner så vi lager sammen alle mann, sosialt! Jeg diver oxo med neiler, henholdshvis mine egene, lakker og setter på pynt, strass, maler mønster osv. Menst fordi det er dekorativt. Begynner å bli en del stæsj i den store gjennomsiktige boksen min. Hadde støpeneiler før , men mine egene er like fine, fasinasjonen har alltid vært der. Endret 11. mars 2007 av M.P
Amalie_85 Skrevet 11. mars 2007 #37 Skrevet 11. mars 2007 Hmmmm....min største hobby er vel bilen. Vi har jo 3 stk som er eldre enn 1975. Men ellers maler jeg litt, dekorer, strikker. Litt alsidig føler jeg meg :D
Trailer'trash Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #38 Skrevet 16. mars 2007 Hmmmm....min største hobby er vel bilen. Vi har jo 3 stk som er eldre enn 1975. Men ellers maler jeg litt, dekorer, strikker. Litt alsidig føler jeg meg :D ← Hva slags biler da?
Grooo Skrevet 17. mars 2007 #40 Skrevet 17. mars 2007 Datamaskin og symaskin! Og Propellen... Syr bæredingser, lappeting, stellemapper, diverse ting og tang, og selger hvis noen vil ha. Ellers gir jeg bort eller bruker selv. Har også kjøpt stempler og stoffmaling nå nylig, og har såvidt startet på album til Propellen. Her er hobbybloggen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå