Gå til innhold

Hva slags hobby har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hva slags hobbyer dere på KG har. annet en KG da! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg strikker, hekler og broderer. Hele tiden. Kan ikke sitte uten noe i hendene!

Skrevet

Jeg lager kort, det er min store lidenskap. Og en sjelden gang scrapper jeg og enda sjeldnere maler jeg dørskilt.

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg strikker, hekler og broderer. Hele tiden. Kan ikke sitte uten noe i hendene!

Jeg hekler ikke, men broderer til den store gullmedaljen, og strikker litt. (Hva slags brodering holder du på med, tuji?)

Ellers går det med en del tid til spilling da... xbox 360, playstation 2 og wii.

Skrevet

jeg scrapper, mest fotoalbum.

Det er det jeg gjør mest nå for tiden, ellers har jeg perioder med å male skilt og postkasser, og en del andre hobbyting. Også har jeg jo barn og hund!!!!

Også blir jeg altfor lett hekta på dataspill :sjenert:

Skrevet
Jeg hekler ikke, men broderer til den store gullmedaljen, og strikker litt. (Hva slags brodering holder du på med, tuji?)

Jeg broderer korsstingsbroderier, og bestiller stort sett ferdigsett fra England. Nylig ble jeg ferdig med dette julebroderiet.

Gjest gjesta
Skrevet

Har litt problemer med å skille jobb og hobby, men i hvert fall: hage og blomster, kjæledyr og matlaging får jeg vel regne som morsomme ting som tar opp endel av fritida mi.

Er visst skikkelig kjerring :)

Gjest Tessmira
Skrevet

Går for det meste i bil, men ellers; dyr, foto, ser en del film, blir noen perioder med playstation 2 og samler på modell biler :-D

Gjest gjesta
Skrevet

Scrapping av albumer.. Har nylig begynt, men det er kjempegøy.. Blir mye artigere å se på bildene etterpå :)

Ellers gikk det mye i dropskoking før, men uten kjøkkenbord og minimalt med benkeplass blir det ikke så mye gjort mer.. :(

Gjest *Tara*
Skrevet

Hagen er min store lidenskap - drømmen er å få meg et lite drivhus :)

Ellers liker jeg å sy .. med symaskin - elsker å sy om gamle klær ol.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg både strikker, hekler, pjoner og hakker. I tillegg trener jeg, hvis det regnes som hobby, og liker veldig godt å gå i fjellet.

Og så elsker jeg å lage mat.

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg har hunder, jeg maler, driver med hagearbeid når årstiden tillater det, også strikker jeg og rir.

Skrevet

Til dere som driver med scrapping. Hva er det?

Skrevet
Til dere som driver med scrapping. Hva er det?

Det er å klippe/lime etc og lage kort, fotoalbum mm. Masse fine effekter og teknikker å bruke!

Ta en titt her så skjønner du mer: www.scrapping.no

Nå har vi holdt på i 9 timer her, så du skjønner kanskje hvor bitt av basillen man blir....... :ler:

Skrevet

Jeg har alt for mange hobbyer.

Hovedinteressen min er uansett bil, jeg skrur og restaurerer eldre amerikanske biler, pluss min egen kjære Mazda. Mazda-dyret mitt er ganske sjeldent, det er ikke mange igjen av dem i Europa, og dermed også i verden - siden de kun finnes her. Jeg har også en Buick GNX som jeg er superstolt av; den var noe av det raskeste man fikk på 80-tallet, og er laget i under 600 eksemplarer. Min er den eneste i skandinavia, og ikke helt umulig den eneste utenfor USA.

I tillegg liker jeg å holde på med motorsport, om jeg får skryte så kan jeg jo fortelle at jeg hadde rekorden på 201-meteren på bane i Norge ubeseiret i 3 år, for registrert bil.

Jeg driver også og bygger modellbiler, fly og panservogner osv. Liker å lage hyperrealistiske dioramaer, gjerne inspirert av hendelser og bilder, gjerne historiske slag o.l.

I tillegg kjører jeg en del alpint, man kan gjerne si at det egentlig burde vært mer enn en hobby. Men slik ble det nå ikke.

Så begynner jeg etterhvert å få teket på gitar, liker å leke med sånt. Liker i hvert fall å få det til!

Og så spiller man gjerne litt på PC, Battlefield-serien har scoret stort hos meg. Og nå har man begynt med Test Drive Unlimited - problemet mitt er å få tid til alt sammen!

Skrevet

Jeg er hekta på stoff!... skjærer det i biter ...og syr det i sammen igjen.

Skrevet
Det er å klippe/lime etc og lage kort, fotoalbum mm. Masse fine effekter og teknikker å bruke!

Ta en titt her så skjønner du mer: www.scrapping.no

Nå har vi holdt på i 9 timer her, så du skjønner kanskje hvor bitt av basillen man blir....... :ler:

Scrapping er egentlig kun å lage fotoalbum, da. Det er det som er skikkelig scrapping. Kortlaging går ikke under samme kategori :)

Trailer-trash:

Når man scrapper så gjør man mer ut av bildene sine, for å si det enkelt. Man bruker tekst og pynt.

Mange scrappere som bare pynter ekstra på og rundt bildene sine uten noe mer, men når man scrapper har egentlig teksten vel så mye å si.

Skrevet

Hytta mi er min store hobby.- Det innebærer alt som har å gjøre med vedlikehold ute og inne, maling, planting, sying m.m.- pluss brettspill og lesing om kveldene.

Skrevet
Scrapping er egentlig kun å lage fotoalbum, da. Det er det som er skikkelig scrapping. Kortlaging går ikke under samme kategori :)

Trailer-trash:

Når man scrapper så gjør man mer ut av bildene sine, for å si det enkelt. Man bruker tekst og pynt.

Mange scrappere som bare pynter ekstra på og rundt bildene sine uten noe mer, men når man scrapper har egentlig teksten vel så mye å si.

Ok nå føler jeg meg mye smartere :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...