Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utskikk etter en kajal og eyeliner.Kajal som holder hele dagen.Og som kan brukes både under og over øyet.

Oxo En eyeliner til over øyet,som holder hele dagen.

Og hvilken farge passer best trur dere?

Jeg er blond,blå øyne,lys(men blir fort brun).

Mørke brun eller svart...???

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Dior sin vannfaste er kjempebra. Samme med Lancome sin Le Crayon Khol. Jeg er også blond og har lys hud, men brune øyne så jeg bruker svart. Men hadde jeg hatt blå øyne ville jeg brukt mørkebrun.

Skrevet

Takker....Lancome er den matt?Og kan brukes nede ,oppe?

Skrevet

Jeg elsker estee lauder sin! Har blondt hår og blå øyne og bruker den i svart. Men skal kjøpe meg grå tenkte jeg(har hørt at det skal vere mindre hardt til blå øyne).

Skrevet
Jeg elsker estee lauder sin! Har blondt hår og blå øyne og bruker den i svart. Men skal kjøpe meg grå tenkte jeg(har hørt at det skal vere mindre hardt til blå øyne).

hmm..

Grå til blå øyne er faktisk bedre.jeg bruker en nu fra Loreal,grå kajal.

Gjest Borghild
Skrevet
Takker....Lancome er den matt?Og kan brukes nede ,oppe?

Ja, den er matt og kan brukes både oppe og nede.

Gjest Deception
Skrevet

Når det gjelder svarte kajaler til bruk under øyet, synes jeg Isadora Inliner er den absolutt beste. Den sitter godt hele dagen uten å forsvinne eller flyte ut. I mine øyne er den milevis bedre enn for eksempel Crayon Khôl fra Lancome, som har en tendens til å flyte ut.

Skrevet

Trur det blir lancome sin ja...

Noen som har chanel sin le crayon yeux???

Skrevet
Når det gjelder svarte kajaler til bruk under øyet, synes jeg Isadora Inliner er den absolutt beste. Den sitter godt hele dagen uten å forsvinne eller flyte ut. I mine øyne er den milevis bedre enn for eksempel Crayon Khôl fra Lancome, som har en tendens til å flyte ut.

Isadora av alle...

Hmm...den er ihvertfall mye billigere:)

Gjest Deception
Skrevet

Det er den beste kajalen jeg har prøvd, etter tips her inne. Men jeg tror ikke den finnes i noe særlig annet enn svart og hvitt.

Skrevet
Trur det blir lancome sin ja...

Noen som har chanel sin le crayon yeux???

Jeg har den, og er veldig fornøyd. Holder seg der den skal hele dagen og er lett å bruke. Tidligere brukte jeg Dior, men den likte jeg ikke.

Skrevet
Det er den beste kajalen jeg har prøvd, etter tips her inne. Men jeg tror ikke den finnes i noe særlig annet enn svart og hvitt.

Selges den enda? Jeg kastet min, siden den ble for gammel.

Gjest Deception
Skrevet
Selges den enda? Jeg kastet min, siden den ble for gammel.

Det er ikke lenge siden jeg så den, i hvertfall. Men jeg tror ikke H&M har den; du har nok størst sjanse på Cubus eller Vita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...