Vannflaske Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hva gjør dere når dere er ferdige? Alt renner jo ut! Ekkelt, gitt
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Ekkelt? Hvordan da? Synes du resultatet av å ha sex er ekkelt, eller missforstår jeg? Renner noe så tørker vi det opp. Er ikke noe rart med det. Naturlig reaksjon etter sex spør du meg.
Gjest DyneTryne Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Vi lar hunden ta det. Neiiii vi har ikke hund hell! Vi har et håndkle ved senga og tørker opp denne djevelens sevje som er så grusom.
Tante Dora Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Er det så ekkelt så er det jo bare å ha kondom eller la vær å ha sex? Hvis ikke så er håndkler en fin oppfinnelse.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Hva med en flaske Farris på do, og ta en liten horevask
Gjest Gjest_Bettan*_* Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Hva med en flaske Farris på do, og ta en liten horevask ← Horevaske? Det uttrykket har jeg ikke hørt før....
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Horevaske? Det uttrykket har jeg ikke hørt før.... ← Det stammer egentlig fra gata, om kondomet til kunden sprekker, el.l, har man en flaske farris som man skyller med. Oppi med flaska, og la kullsyre og salter gjøre jobben sin der inne. Vet ikke om det er gammel overtro om at den kanskje kan ta knekken på celler og bakterier?
Minien Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Om vi har lagt oss for kvelden, så lar jeg det bare være der. Syns det er total turn-off å gå på do etterpå (selv om sexen er ferdig). Da er det koselig å bare ligge i hverandres armer til vi sovner. Det renner ikke stort ut om natta heller - det meste kommer ut når jeg går på do om morgenen. Om det skjer på dagtid og vi skal være våkne etterpå, så går jeg på do og tørker det verste. Og så flyr jeg på do igjen når jeg kjenner det kommer mer. Dessuten ser jeg ikke på spermsøl som ekkelt (jeg ser ikke på det som søl engang). Det er kun et bevis på at man har noen som tenner på seg, og jeg syns det er ganske koselig at det renner ut og lukter litt sex av meg etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 Det stammer egentlig fra gata, om kondomet til kunden sprekker, el.l, har man en flaske farris som man skyller med. Oppi med flaska, og la kullsyre og salter gjøre jobben sin der inne. Vet ikke om det er gammel overtro om at den kanskje kan ta knekken på celler og bakterier? ← Med tanke på graviditet gjør det vondt værre pga at det "dytter" sæden lengre opp uten å gjøre nevneverdig skade på sæden. Før når det gikk an å gå kjøpt sæddrepende middel her i landet så var det en grei måte å begrense skaden på (pøse inn mest mulig krem og stappe inn et par kapsler) om kondomen revnet.
Gjest Vidvandre Skrevet 1. mars 2007 #13 Skrevet 1. mars 2007 Om vi har lagt oss for kvelden, så lar jeg det bare være der. Syns det er total turn-off å gå på do etterpå (selv om sexen er ferdig). Da er det koselig å bare ligge i hverandres armer til vi sovner. Det renner ikke stort ut om natta heller - det meste kommer ut når jeg går på do om morgenen. Om det skjer på dagtid og vi skal være våkne etterpå, så går jeg på do og tørker det verste. Og så flyr jeg på do igjen når jeg kjenner det kommer mer. Dessuten ser jeg ikke på spermsøl som ekkelt (jeg ser ikke på det som søl engang). Det er kun et bevis på at man har noen som tenner på seg, og jeg syns det er ganske koselig at det renner ut og lukter litt sex av meg etterpå. ← Helt enig
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2007 #14 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er enig med Vannflaske, det er ekkelt og klør når spermen renner ut. Jeg dusjer som oftest etter sex.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #15 Skrevet 2. mars 2007 Med tanke på graviditet gjør det vondt værre pga at det "dytter" sæden lengre opp uten å gjøre nevneverdig skade på sæden. Før når det gikk an å gå kjøpt sæddrepende middel her i landet så var det en grei måte å begrense skaden på (pøse inn mest mulig krem og stappe inn et par kapsler) om kondomen revnet. ← Jada, jeg bare skriver hva jeg har hørt Er mann, så har ikke noe frohold til innsidevask, hehe
Villemarie Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Som regel lar jeg sølet bli værende til neste morgen, med mindre jeg må på do etter sexen. Om vi har sex på dagtid tørker jeg det bort med håndkle eller papir eller tar meg en kjapp dusj. Jeg syns ikke sæd er ekkelt. Endret 3. mars 2007 av Villemarie
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #17 Skrevet 5. mars 2007 Er jo bare å svelge det om du synes det er ekkelt?Jeg synes aldri at sæd er ekkelt.Bare deilig!
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2007 #18 Skrevet 5. mars 2007 noen ganger bruker vi kondom, noen ganger har jeg papir ved senga. noen ganger går jeg på do. alt etter som egentlig. klarer ikke å bare la det være der, da kommer det ut i løpet av nattan og jeg blir fuktig mellom låra og det begynner å klø
Frk Johansen Skrevet 5. mars 2007 #19 Skrevet 5. mars 2007 På grunn av stadig tilbakevendende UVI må jeg dessverre opp og tisse ganske umiddelbart etter sexen. Men ekkelt?? Overhodet ikke, deilig å kjenne at det kommer varm og våt veske ut etter å ha elsket godt med kjæresten sin. Eller man kan svelge den selvfølgelig - da er det jo bare å krølle seg sammen og sove godt etterpå.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 5. mars 2007 #20 Skrevet 5. mars 2007 Hvis han kommer inni meg er det av og til litt stress med noe som renner ut, men synes det ikke er så mye at det er et stort problem. Våtservietter har jeg tilgjengelig og det går jo an å ta en tørk litt fort og diskrè. Hvis det er på på dagen eller før vi har lagt oss for natten så tar jeg gjerne en dusj/vask.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå