Umuriel Skrevet 1. mars 2009 #661 Del Skrevet 1. mars 2009 dørstokker ja.. er det terskel på døra går vesla her sidelengs gjennom døråningen hun Her og Herlighet så store barna våre har blitt nå! Hvor har tida blitt av? Babyen forsvant så fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. mars 2009 #662 Del Skrevet 1. mars 2009 de vokser alt for fort i grunn. Er først når man får barn at man merker at tiden går ja. Når jeg var liten så synes jeg at barndommen varte evig... men dette første året med barn har jo bare flydd av gårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 1. mars 2009 #663 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, det er nesten ekkelt å tenke på. Vi fikk barn i 2007 - nå skriver vi 2009. Blir helt ør av det. Jeg fødte jo tross alt bare for tre måneder siden (føles det som) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. mars 2009 #664 Del Skrevet 1. mars 2009 På en måte føltes det som jeg ble mamma forrige uke, men samtidig føles det som jeg har vært det bestandig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 1. mars 2009 #665 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, jeg kan knapt huske livet uten barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #666 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde nettopp blått kryss på graviditetstesten jeg, for sånn ca 100 år siden. En blir helt surrete av denne tida som både går så altfor fort når barna vokser... Men jeg synes det er mest gledelig, vi blir jo så stolte hver gang smårollingene får til noe nytt. Og så glade hver gang de opplever noe nytt og spennende :rødme: I natt hadde Minimoyen spytta ut sutten UNDER senga, måtte få på lyset for å finne den igjen, og da var det noen som myste som et annet skrukketroll i senga Ikke akkurat verken første eller siste gang dette skjer, men han var så nydelig der han lå trøtt i trynet og funderte på hvorfor sola hadde stått opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. mars 2009 #667 Del Skrevet 4. mars 2009 Ingenting som er så søtt som de små når de er trøtte i trynet, og blide som noen soler fordi de er uthvilte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #668 Del Skrevet 4. mars 2009 Eller når de er nyvåkna og varme og groggy og kosete :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 6. mars 2009 I dag har jeg fått trent litt! Det er så deilig, selv om nakken er litt stiv etter at par nakkelåser jeg skulle ha klappet av litt tidligere enn jeg gjorde. Jaja, man lærer så lenge man lever. Tror jeg har verdens beste treningspartner for tida da, han er akkurat effen nok til å drive meg til å ta i litt. Veier 30 kg mer enn meg(muskler og skjelett, ikke mye fett på den kroppen nei) så jeg har masse å bryne meg på. Bare så synd at han skal flytte etter sommeren, unner ham det så klart, men hvem skal jeg trene galskap med da? Ikke ta sorgene på forskudd tenker jeg, han kommer tilbake i ferier og etter endt studium, håper jeg... Ble ikkeno dansekurs forresten, de hadde kun timer på mandager, og jeg kan ikke på mandager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #670 Del Skrevet 8. mars 2009 Trent i dag også jeg Fantastisk deilig Må fortsette sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. mars 2009 #671 Del Skrevet 8. mars 2009 Så flink du er så får til å trene. Du har nattevakt i natt eller? siden du er oppe så sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #672 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei Loevinna! Ja, jeg er nattevakt. Siste i en rekke på 6 i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. mars 2009 #673 Del Skrevet 8. mars 2009 6 netter på rad? :dåne: Er ikke det tungt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mars 2009 #674 Del Skrevet 8. mars 2009 Flink du er til å trene Jeg har fryst medlemsskapet mitt på Elixia jeg, har slett ikke tid til det om dagen, synes ikke jeg gjør noe annet enn å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 8. mars 2009 Neida, 6 på rad er faktisk en mindre enn jeg pleier. Pleier å ha 7 på rad, og de to siste(i helga) er 12-timere. Er i litt rar sinnstemning den uka det står på(litt sånn på sidelinja i forhold til resten av verden, kanskje litt bomullfølelse i toppen), men synes det går greit. Etter de 7 nattevaktene avspaserer jeg i en uke, så da har jeg god tid til å komme meg igjen også. Summa summarum synes jeg det er greit nå, men jeg tror ikke jeg gidder å gå nattevakter resten av livet for å si det sånn. Føler meg skikkelig flink til å trene denne uka ja, er lenge siden jeg har vært så flink. Vurderer å fryse Spenst-medlemsskapet for nå er det vel 6 mnd siden sist jeg var der. Bare å innse at jeg ikke har tid, og fokusere på den typen trening jeg liker Blir dans og kampsport det. Neste planlagte trening: 2x1,5 time til torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. mars 2010 #676 Del Skrevet 9. mars 2010 Et år siden sist det var aktivitet i denne boka. Er du her fremdeles, Tinuviel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mai 2010 #677 Del Skrevet 2. mai 2010 Har lest omtrent hele boken i dag Jeg vil vite mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå