Flying Skrevet 4. februar 2008 #561 Del Skrevet 4. februar 2008 Jobb?!!?! Wæh... Jeg som ikke orker tanken engang! Men jammen godt å gjøre det som føles riktig for en selv altså. Greit med en fleksibel ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #562 Del Skrevet 13. februar 2008 Er innom og legger til nok et bra resultat av trøtthet(i tillegg til smutt, som har blitt det benyttede ordet for smokk her i huset nå...): Sangen Hompetitten, eller hva nå den heter, andre vers. Det kan jeg ikke så godt da, men jeg prøvde som best jeg kunne. Here goes: Nei du, så heldig vi var jeg og du, vi melka unger og vi mata ku... Kjempefnis og så kom jeg aldri videre Minimoyen vokser og er kjempefin, vi har vært tre ganger på babysvømming nå og det kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. februar 2008 #563 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Trøtthet kan resultere i mye morsomt, ja! Bra at babysvømmingen var vellykket og slett ikke skummel for den lille. Håper du har det bra Endret 14. februar 2008 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. februar 2008 #564 Del Skrevet 15. februar 2008 Innom og leser litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 20. februar 2008 #565 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei på deg! Babysvømming har jeg alltid vært utrolig fascinert av, så det er noe jeg har lyst til å prøve ut med min egen lille... Svømmer h*n under vannet? Håper du har en fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #566 Del Skrevet 25. februar 2008 Heisann Han er ikke under vann ennå nei(med vilje i alle fall ), men det nærmer seg Nærmere sommeren skal vi teste flytevester også, instruktøren vår er veldig flink til å finne på ting, vi har testet Tummytub og flytematte på vannet også. Ellers er alt i skjønneste orden(-søvn så klart) i heimen, og nå er det bare litt over 1/2 måned til jeg begynner å jobbe 40%! Blir spennende, hardt å dra fra Minimoyen men det blir helt sikkert gøy for pappaen å være hjemme litt. Det nærmer seg også tiden for å smake på annen mat enn morsmelk/MME. Tror nok jeg kommer til å avvikle pumpingen etter hvert da. Det er slitsomt, og jeg har faktisk dårlig samvittighet for all tiden jeg bruker på pumpingen og jeg kunne ha brukt på Minimoyen. Livet er spennende dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. februar 2008 #567 Del Skrevet 25. februar 2008 Da synes jeg heller at du skal gå over til mme fast jeg bedre det enn å ha dårlig samvittighet for tidsbruken. Nå har han jo blitt over 3mnd også.. og over de mest "kritiske" mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. februar 2008 #568 Del Skrevet 25. februar 2008 Sign Pasha jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. februar 2008 #569 Del Skrevet 26. februar 2008 Innom med en Viktig med så mye som mulig kvalitetstid med den lille før du skal ut i 40%... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 26. februar 2008 #570 Del Skrevet 26. februar 2008 Halloisen! Innom for å se hvordan det går med super mum:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #571 Del Skrevet 6. mars 2008 Hallo igjen! Takker for kompliment Flying, føler meg ikke akkurat som super mum da... Og takk for oppmuntringer om å gå over til mme jenter, jeg har klart å starte med 1 måltid mme hver dag nå. Og så har Minimoyen startet med en miniporsjon med grøt hver ettermiddag/kveld nå. Noe så namnam altså! Veldig rart i munnen, og ganske vanskelig å få svelget, mamma og pappa må hjelpe til og dytte det inn igjen av og til, men absolutt godkjent smak I dag fikk han imidlertid litt for mye(3 store teskjeer med pulver), og da måtte vi skrike litt. Det gikk fort nok over, så får vi begrense litt i morgen. Han får Nestlé sin risgrøt forresten, jeg blander med morsmelk så da ville jeg ikke bruke maisgrøt som har mer sukker. Morsmelk er tydelig søtere enn mme, og det er begrenset hvor mye sukker jeg har behov for å venne ham til I morgen er siste gangen tror jeg på babysvømminga, for dette kurset i alle fall. Vi har alt meldt oss på neste, som starter etter påske og varer frem til sommeren. Sist gang så dykket han for første gang(med vilje i alle fall) og da var den stolte pappaen der og dokumenterte det hele med videokamera :rødme: Det gikk kjempefint, vi har forberedt oss mange ganger alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. mars 2008 #572 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, Tinúviel! Høres ut som alt går bra med dere, alle tre - det er så koselig å lese! Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. mars 2008 #573 Del Skrevet 7. mars 2008 Så koselig å høre om hverdagen til deg og den lille familien Kan tenke meg det er spennendes med nye smaker i munnen til ! Tenk alt nytt er for første gang for den lille! :rødme: Ha en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mars 2008 #574 Del Skrevet 21. mars 2008 FÅr skikkelig lyst til å begynne på babysvømming når jeg leser her Så gøy at han synes grøt er godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 24. mars 2008 #575 Del Skrevet 24. mars 2008 Innom med en mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 1. april 2008 Forfatter #576 Del Skrevet 1. april 2008 Halloen, lang tid siden nå... Mye som skjer her. Takker for klemmene og hilsnene mens jeg har vært borte For litt siden var stemningen som følger: Jippi, våren har kommet!!! Så datt nesten en halvmeter med snø ned i midten av påska, og nå holder den på med å smelte... Kan rapportere at noe av det samme har skjedd i Göteborg. Har vært en tur der, og de lurte også på hva som hadde truffet dem Minimoyen runder 8 kg i disse dager, og babysvømmingskurs nummer to påbegynnes til fredag. Mamma har begynt å jobbe to dager i uka(anbefales absolutt) og pappa har dermed to dager permisjon i uka(anbefales også). Det eneste som er litt dumt med å jobbe 40% er at en så klart ikke klarer å holde arbeidsmengden på 40%. Håper alle har hatt en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 1. april 2008 Forfatter #577 Del Skrevet 1. april 2008 Oooooh, nå har jeg søkt på barnehageplass... Litt sært å måtte gjøre det alt nå, er over et halvt år til han skal dit. Men forstår at de trenger å ha litt tidshorisont da. Håper bare han får plass! Skjønner ikke helt hva vi skal gjøre om han ikke får det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. april 2008 #578 Del Skrevet 5. april 2008 Er det slik at dere evt får tildelt plass fra august? Slik er det her. Enten må vi betale fra august, eller så må vi takke nei.. Litt kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. april 2008 #579 Del Skrevet 6. april 2008 Sånn er det her også, og så er vi garantert plass fra 01.august, og ikke ellers i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. april 2008 #580 Del Skrevet 6. april 2008 Hos meg får vi ikke lov til å betale for mnd vi ikke bruker. dvs er ungen din født i desember, du søker plass fra august, men skal ikke bruke den før i januar, så gir de heller plassen til noen som skal bruke den med engang. (1 mnd var vist greit, men ikke noe mer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå