Eve Luna Skrevet 31. oktober 2007 #441 Del Skrevet 31. oktober 2007 Herlighet, du har nådd terminen Tiden går jammen fort unna hos deg. Det er fortsatt noen dager til min tippedato, så jeg kan fortsatt få rett. Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente. Nyt den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. oktober 2007 #442 Del Skrevet 31. oktober 2007 Oi, jeg har jo tippet imorgen jeg ser jeg Nå må det se og skje noe her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. november 2007 #443 Del Skrevet 1. november 2007 må jo si lykke til i tilfelle det skjer no snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 1. november 2007 #444 Del Skrevet 1. november 2007 må jo si lykke til i tilfelle det skjer no snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. november 2007 #445 Del Skrevet 1. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 4. november 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 4. november 2007 Her venter vi fortsatt... Den store fordelen med det er så klart at vi nærmer oss ferdige med alle galskaps-prosjektene våre. Det nye soverommet vårt mangler nå bare lister(og senga så klart), den nye bilen er bare et par uker unna og mei tai er kommet i hus Mamma har sydd til oss, og den ble kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 4. november 2007 #447 Del Skrevet 4. november 2007 Vi mangler også listverk på soverommet, men det kommer ikke på plass før til sommeren. Men nå burde jo ting snart beynne å skje med noen av oss... Novemberknøttene har visst ikke skjønt at det finnes en verden utenfor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. november 2007 #448 Del Skrevet 4. november 2007 Oppdaterer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2007 #449 Del Skrevet 4. november 2007 Hvilken oppskrift på Mei Tai brukte din mor? Jeg leter etter en fin en nemlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. november 2007 #450 Del Skrevet 4. november 2007 Spennende her inne også. Fælt som dere skal føde da. Du blir nok mamma på onsdagen tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. november 2007 #451 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har ikke vært inne hele helgen og var sikker på at det hadde skjedd noe nå... Du må ha masse lykke til!!! Vi gleder oss til å høre fra deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2007 #452 Del Skrevet 6. november 2007 Innom og sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 7. november 2007 Forfatter #453 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) *Sukk* Fikk ikke sove etter klokka halv to - to, det gjorde såpass vondt i magen og rompa... Tenkte at "nå er noe på gang!", men da jeg stod opp så ga det seg nesten helt... Er ikke helt borte, men det har roet seg voldsomt. Kanskje det begynte å ta seg litt opp igjen nå...? Har sett for meg at det skal skje noe ca i dag, så det kan jo være tankens kraft som har spilt meg et puss. Nei, nå gjør det altså vondt igjen. Hvis ikke dette er rier så er det jammen meg kraftig modning! Eneste problemet mitt hvis dette er rier, er at jeg ikke klarer å finne noe mønster, det er ingen klar start og slutt på vondtene. Hvordan i all verden skal jeg da vite når jeg skal dra til føden? Har fått overtidstime 15.november klokka 09:30, håper nesten desperat at jeg ikke trenger den, jeg vil ikke settes i gang! Men hvis jeg må så håper jeg jo de gjør det den dagen, og ikke venter eeeeenda litt til. Er så lei av å "bo" på toalettet, for ikke å snakke om å stresse livet halvt av meg for å ta på sokker, sko med knytting osv... Venninna mi har sagt ja til å sladre forresten, hun "heter" Nissejenta(mener jeg å huske, hun er her ikke så ofte), så hvis ikke dere hører noe fra meg i løpet av dagen så hører dere vel fra henne etter hvert. Skal selvfølgelig oppdatere her hvis det er falsk alarm så snart jeg er sikker på at det er dét det er. Er kanskje 50 % sikker på at det er noe på gang her. Sånn ca Endret 7. november 2007 av Tinúviel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 7. november 2007 Forfatter #454 Del Skrevet 7. november 2007 ... Eller kanskje jeg bare måtte på toalettet... Legger meg litt på sofaen og ser hva som skjer. Kanskje jeg kan få meg littegranne :søvn: igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 7. november 2007 Forfatter #455 Del Skrevet 7. november 2007 Våken igjen! Våkna halv syv av såpass vondt i magen at det ikke var mulig å sove, men etter en liten tissetur så var det ikke fullt så ille lenger. Nå har jeg hatt ca fire-fem "tak" siden, ikke spesielt vonde egentlig, men kraftigere enn noe jeg har kjent før dette begynte... Nei, hva dette er blir ikke jeg klok på. Tror jeg skal ringe føden og spørre hva de synes når helten våkner, hvis han synes det høres ut som en god idé. Og så har jeg ei i familien hans som hadde gjetta på at det skulle skje i dag, og hun har alt sendt meg melding og spurt om det er noe på gang. Måtte jo si som sant var at jeg aner ikke, men det er mulig. Hvis hun har rett må jeg jo si hun er skummelt flink til å gjette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 7. november 2007 Forfatter #456 Del Skrevet 7. november 2007 Her er noe på gang! Slimproppen er bye-bye, og sammen med den så sildrer vannet(skikkelig irriterende, kan det ikke bare flushe seg ut så er jeg ferdig med det?) Gjør vondt med litt for lange mellomrom til at jeg gidder tenke på sykehuset ennå, men skal nå til å telle minutter. Wish me luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. november 2007 #457 Del Skrevet 7. november 2007 :hoppe: Masse masse lykke til!!!! Å, dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. november 2007 #458 Del Skrevet 7. november 2007 Sniker meg inn for å ønske deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. november 2007 #459 Del Skrevet 7. november 2007 Masser av lykke til! :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #460 Del Skrevet 7. november 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå