Gå til innhold

Jeg har blitt mamma

Tinúviel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen som sladrer for henne da? Må jo ha vett på å skaffe seg sladris, er jo en del nysgjerrige sjeler her inne da :fnise:

Jeg har ikke fått med meg noen sladris her inne.. Håper hun skaffer seg det så vi blir oppdatert i riktig tid :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke har internett hjemme? Hun pleier vel for det meste å oppdatere dagboka fra jobb, og nå har hun jo permisjon... Ikke så morsomt for oss nysgjerrige damer :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg ikke på Umuriel.. Men vi får da håpe at hun kommer med flere oppdateringer her snart, og at vi ikke må vente helt til permisjonen hennes går ut! :sjokk:

:klemmer: på Tinúviel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloooo :vinke:

Bare for å berolige dere så har det ikke skjedd noe her ennå :) Er vel 9-10 dager igjen til terminen, og jeg regner fortsatt med litt overtid.

Grunnen til at jeg ikke har oppdatert dagboka... Unnskyld altså... Det har seg sånn at permisjon er ikke det samme som ingenting å gjøre. Jeg har jobba litt flere av dagene, og vi herjer og jobber som gale med nytt soverom(så hukommelsen din var ikke helt gal, Loevinna ;) ), i går fikk jeg utløp for de pyromanske tendensene mine og brant masse treverk som helten har revet ut fra rommet. :banantroll:

Ellers så fyker jeg rundt og ordner masse, og da gjerne rundt på butikker osv, og de har i alle fall dårlig internettilkobling! Når jeg endelig så kommer hjem kollapser jeg i sofan eller senga, og da er det fryktelig langt bort til laptop'en i første etasje...

I dag har vi vært på fødselsforberedende kurs og besøk på fødeavdelingen her, og i morgen skal jeg faktisk få modningsakupunktur. Tenkte som så at det skader nok ikke :)

Håper dere alle har det fint, skal nok få kikket rundt i dagbøkene deres snart, jeg tenker på dere stadig vekk, og har dårlig KG-samvittighet når jeg er borte såpass lenge av gangen. Har ei venninne som jeg kanskje kan bruke som sladris, så mulig dere får beskjed når det til slutt skjer noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med en oppdatering igjen, og koselig å se at du trives som gravid, og at alt er bra med deg :) Og sladris må du jo ha, så du får vurdere sterkt hun venninnen din! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på at du hadde fått babyen din jeg nå :sjenert: Men, det er jammen ikke lenge igjen - så du må nok høre med hun venninna di om hun kan være sladris altså......

Gooood klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg igjen! Jeg var også helt sikker på at babyen var hjemme igjen nå.. Men det er nå uansett ikke lenge til nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei igjen!

Ikkenoe stort å rapportere her i gården, UL-termin i morra... Menstermin til lørdag, tipper på neste uke selv jeg :tommelopp:

Helten nærmer seg ferdig på det nye soverommet, nå er det bare listing og elektrisk og litt småplukk igjen :) Det blir dritfint!

Setter meg til med :popcorn: og venter selv tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...