Lilith Skrevet 19. oktober 2007 #421 Del Skrevet 19. oktober 2007 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. oktober 2007 #422 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ingen som sladrer for henne da? Må jo ha vett på å skaffe seg sladris, er jo en del nysgjerrige sjeler her inne da Jeg har ikke fått med meg noen sladris her inne.. Håper hun skaffer seg det så vi blir oppdatert i riktig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 19. oktober 2007 #423 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kanskje hun ikke har internett hjemme? Hun pleier vel for det meste å oppdatere dagboka fra jobb, og nå har hun jo permisjon... Ikke så morsomt for oss nysgjerrige damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. oktober 2007 #424 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det tenkte jeg ikke på Umuriel.. Men vi får da håpe at hun kommer med flere oppdateringer her snart, og at vi ikke må vente helt til permisjonen hennes går ut! på Tinúviel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 21. oktober 2007 #425 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hmm, nå må vi snart få høre noe her.. Håper det er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 #426 Del Skrevet 21. oktober 2007 Slenger meg på resten av den ventende gjengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #427 Del Skrevet 22. oktober 2007 Halloooo Bare for å berolige dere så har det ikke skjedd noe her ennå Er vel 9-10 dager igjen til terminen, og jeg regner fortsatt med litt overtid. Grunnen til at jeg ikke har oppdatert dagboka... Unnskyld altså... Det har seg sånn at permisjon er ikke det samme som ingenting å gjøre. Jeg har jobba litt flere av dagene, og vi herjer og jobber som gale med nytt soverom(så hukommelsen din var ikke helt gal, Loevinna ), i går fikk jeg utløp for de pyromanske tendensene mine og brant masse treverk som helten har revet ut fra rommet. :banantroll: Ellers så fyker jeg rundt og ordner masse, og da gjerne rundt på butikker osv, og de har i alle fall dårlig internettilkobling! Når jeg endelig så kommer hjem kollapser jeg i sofan eller senga, og da er det fryktelig langt bort til laptop'en i første etasje... I dag har vi vært på fødselsforberedende kurs og besøk på fødeavdelingen her, og i morgen skal jeg faktisk få modningsakupunktur. Tenkte som så at det skader nok ikke Håper dere alle har det fint, skal nok få kikket rundt i dagbøkene deres snart, jeg tenker på dere stadig vekk, og har dårlig KG-samvittighet når jeg er borte såpass lenge av gangen. Har ei venninne som jeg kanskje kan bruke som sladris, så mulig dere får beskjed når det til slutt skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2007 #428 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så hyggelig med en oppdatering igjen, og koselig å se at du trives som gravid, og at alt er bra med deg Og sladris må du jo ha, så du får vurdere sterkt hun venninnen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. oktober 2007 #429 Del Skrevet 22. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. oktober 2007 #430 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er så koselig å lese i boka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. oktober 2007 #431 Del Skrevet 24. oktober 2007 Var sikker på at du hadde fått babyen din jeg nå Men, det er jammen ikke lenge igjen - så du må nok høre med hun venninna di om hun kan være sladris altså...... Gooood klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 26. oktober 2007 #432 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så godt å høre fra deg igjen! Jeg var også helt sikker på at babyen var hjemme igjen nå.. Men det er nå uansett ikke lenge til nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 #433 Del Skrevet 28. oktober 2007 Godt å høre at alt er bra. Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #434 Del Skrevet 28. oktober 2007 Snikleser som melder seg. Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. oktober 2007 #435 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. oktober 2007 #436 Del Skrevet 29. oktober 2007 Innom og titter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #437 Del Skrevet 29. oktober 2007 Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2007 #438 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå begynner det å bli spennende her gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. oktober 2007 #439 Del Skrevet 31. oktober 2007 :popcorn: :kaffe: Skjer'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #440 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei igjen! Ikkenoe stort å rapportere her i gården, UL-termin i morra... Menstermin til lørdag, tipper på neste uke selv jeg Helten nærmer seg ferdig på det nye soverommet, nå er det bare listing og elektrisk og litt småplukk igjen Det blir dritfint! Setter meg til med og venter selv tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå