Gå til innhold

Jeg har blitt mamma

Tinúviel

Anbefalte innlegg

bagen min ble pakket i full fart den på natta etter at vannet hadde gått :ler:

joa.. man blir jo tatt litt på senga uannsett (for meg bokstavlig :ler: ) når fødselen setter i gang.. men jeg hadde jo vært mer klar for det hadde jeg kommet meg til uke 37 og knirket ikke hadde blitt regnet som prematur lenger..... men når de er sagt så ble jo knirket satt til uke 37 av barnelegen..så, så alvorlig var det jo ikke.. (ble jo født i uke 36+4)... men sånn mentalt for mor er det jo lettere å forholde seg til en fødsel når man har kommet til den magiske grensen... men på den annen side.. jeg slapp å grue meg til fødselen da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: til deg også Lilith!

I dag er jeg 36+5 Pasha, det vil si at jeg har gått 1 dag lenger enn du gikk(og mer blir det). Det er sikkert kjekt å slippe å grue seg til fødselen ja. Jeg gruer meg ikke, men en tenker så klart på det. Er spent på hvordan det kommer til å gå. Smerter er jeg ikke redd for(er ikke langtids kampsportutøver for ingenting ;) ), men tenker så klart på muligheten for at Minimoyen eller jeg kan bli skadd hvis de ikke er obs på føden. Skal ta en tur opp til dem på forhånd og snakke med dem, klarer ikke finne noen annen måte å berolige meg selv på. De kan måle Minimoyen med så mange UL'er de vil(har hatt to til nå og stående tilbud om en til), det er behandlingen vi får på føden som teller.

Spennende er det i alle fall :)

Jeg fikk skikkelig juling av hofta mi etter gåturen i går... I natt må jeg innrømme at det var vondt. Fikk ikke snudd meg i senga, og det var bare så vidt jeg klarte å stå opp for å tisse de to turene jeg hadde. Såh, lange turer på asfalt er herved fy-fy frem til fødselen. :nei: Egentlig burde jeg ha forstått det på forhånd, menmen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid på en smell. De dagene jeg føler bekkenet er ok, så tar jeg meg gjerne en tur til byen, og så får jeg lide for det om kvelden. Men er jo så deilig å kunne bevege seg litt av og til :)

Tenk at i løpet av de neste 4 ukene har vi kanskje blitt mamma alle sammen, det er helt uvirkelig! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg virkelig for deg. Jøss som tiden flyr.

Hvis du har så problemer med gåturer, tror du det ville blitt bedre hvis du syklet i stedet eller svømt, hvis du har mulighet til det.

Jeg merker også på kroppen at enkelte aktiviteter jeg drev med før, ikke passer meg nå. Men det er litt synd å slutte å bevege seg av den grunn. Vi får bare finne en annen aktivitet som passer oss bedre.

Ha en fin tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umuriel skrev:
Tenk at i løpet av de neste 4 ukene har vi kanskje blitt mamma alle sammen, det er helt uvirkelig! :hakeslepp:

Ja, og det er jo slett ikke lenge til! :hakeslepp: :dåne:

Naboen min fikk forresten ei jente i går kveld, hun var skikkelig nydelig, jeg fikk MMS-bilde :rødme:

Å slutte å bevege meg er i alle fall ikke noe jeg gjør May Helen! Jeg er alt for glad i aktivitet, satser på at jeg ikke får fullt så vondt av ellipsemaskinen på Spenst jeg(ikke slike støt mot asfalten, har dem mistenkt for vondtene). Sykkel har jeg ikke, og svømming er ikke helt meg for tida(man trenger da ikke putte flodhesten i vann og komplettere synet :fnise: ) Uff, nå fikk jeg bilder i hodet av meg selv som nesten drukner fordi magen trekker meg under :skratte: Sånn panisk hundesvømming/padling med noen svære øyne som er det eneste som stikker over vannet :ler:

Fniser meg tilbake på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si sånn om svømming da, for jeg har tenkt litt på det.. :fnise:

Det er nok viktig å holde seg i aktivitet ja, men i litt mere begrensede mengder og styrke enn før ;)

Kos deg med permisjonen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du på plass på lista Loevinna :)

Siste offisielle dag på jobb i dag, så nå får jeg henge i og gjøre mitt beste! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 37 uker :duskedame:

Håper babyen ikke kommer for tidlig, slik at du får tid til å slappe litt av før fødselen.

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Gratulerer med permisjonstid :) Hvordan har du det om dagen da?

Var det du/dere som holdt på å pusse opp et barnerom for litt siden..? eller et soverom? :klø: Jeg har altså aldri skrytt over hukommelsen min... :sjenert:

Uansett, ha en fin dag! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 uker!!

Jøss.

Nå er det i hvert fall ikke lenger igjen. Du kan nesten føde når som helst nå.

Og jeg begynner å lure om du har født til nå, siden vi ikke hører noe fra deg.

Du må gi beskjed om sånt.

Forresten, har jeg tippet i din tippeliste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart i mål!!!

Lenge siden du har vært her nå.. Vi har vel ikke gått glipp av noe enda?

Håper alt er bra med deg og at du nyter dagene. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...