angelou Skrevet 14. januar 2009 #621 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi tenker også mye, men venter litt vi også. Kaaanskje til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #622 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det ikke greit når du får skylda for sånt da, Loevinna? Jeg jobber med IT-sikkerhet jeg, for å si det enkelt. Har en master i IKT (tidl. sivilingeniør, men den tittelen får en jo ikke lenger) Ble oppringt fra universitetet jeg gikk på i oktober og tilbudt en 20% stilling som timelærer, dvs forelesninger og hovedprosjektveiledning for det meste. Spennende som fy, men akk, så skummelt... Har truffet gruppene jeg skal være med og veilede i dag, veldig hyggelige, og sikkert flinke. Blir spennende å følge dem gjennom prosjektene, det er jo ikke så lenge siden jeg selv satt på andre siden av bordet. Interessant med et annet perspektiv. Har også vært på salget igjen i dag... Ble enda ett par sko, men de var ikke fullt så billige som de forrige. 599,- men de hadde kosta 899,- og jeg har siklet etter dem en stund . Og noen pologensere, kjempekjekke basisplagg! Skal bli spennende framover da, Angelou. Hvem av oss blir først denne gangen? Vet ikke helt om Helten er med på neste høst ennå da, men om jeg blir gravid neste høst så blir det ca 3 år mellom Minimoyen og Nr2, og det synes jeg er fin aldersforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #623 Del Skrevet 21. januar 2009 Åååååh, jeg måtte bare innom og solstråle litt! Vi skal syyyyydover til sommeren, og har nå bestilt flybilletter til 3 - 3! - uker på Kreta i juni Jeg gleder meg jeg gleder meg jeg gleder meg jeg gleder meg! 3 uker uten jobb og stress, bare familie og sol og gresk mat og hyggelige grekere... Yippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. januar 2009 #624 Del Skrevet 21. januar 2009 Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #625 Del Skrevet 21. januar 2009 Blir aldri for stor til å glede meg som en unge til sydenturer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. januar 2009 #626 Del Skrevet 22. januar 2009 Nei, det blir man aldri for stor til, også tre uker også da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 23. januar 2009 Ja jeg vet Angelou. Har aldri vært så lenge sydover. Nærmeste var bryllupsreisen vår som varte i 2 uker, men den brukte vi i så stor grad til å sove at det ikke føltes som 2 uker. Vi var fullstendig utslitt etter forberedelser (bacheloroppgave skrev jeg også den våren), gjennomføring og opprydding etterpå. Ble forresten mye kommentarer fra hotellpersonalet og de andre gjestene om "newlyweds", ingen av dem trodde på at vi sov mesteparten av tida - mon tro hvorfor Vi skal reise sammen med familie, regner med at vi vil være sammen med et jevnaldrene par i familien og deres datter, som ble født i august, mesteparten av tida. Det skal bli kjempekoselig å reise sammen med dem I tillegg kommer store deler av Heltens familie til å være der deler av tida, ettersom vi skal i bryllup, gleder meg skikkelig til å være med på et autentisk gresk bryllup. Og ved et lykketreff så faller 5 års-bryllupsdagen vår mens vi er der, så da skal vi feire det også :D Er jo nesten for godt til å være sant dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 23. januar 2009 #628 Del Skrevet 23. januar 2009 Heia Innom å hilser på deg og.Den turen deres høres veldig deilig ut da og feire 5 års bryllupsdag mens dere er der.Det blir vel en flott dag Her blir det ferie i norge til sommeren hos min familie som bor langt vekk.Blir sikkert koslig det og Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #629 Del Skrevet 23. januar 2009 Ferie i Norge kan være skikkelig flott! Husker vi tok en kjøretur rundt hele Sør-Norge for nesten 15 år sida, det er så mange flotte steder i Norge F.eks. å kjøre ned til Geiranger i strålende solskinn og se fjorden strekke seg bortover var helt fantastisk. Vil dit igjen. Drømmer egentlig litt om å ta hurtigruta et stykke en gang jeg Må vel kanskje gi litt oppdatering om Minimoyen nå, han jobber hardt med å gå. Vi er på nippet til å erklære at han kan det, men vil gjerne ha ham til å gå litt flere skritt av gangen først. Han har gått over 10 skritt i en omgang alt da, og slipper seg og går mellom ting, men om han skal frem - da er det krabbing som gjelder! Og så har han begynt å snakke litt, sier "pappa", "pus"(puh, ush), "så stor"(nesten forståelig), "tante" (tat-te), "takktakk" (tatt-tatt) og en hel støvel som ingen andre enn han selv forstår. Synge gjør han også, hehe. Ikke helt Idol-emne ennå men mamma synes det er helt nydelig :rødme: Han er en liten solstråle, blid og fornøyd og pludrer og leker med alt og alle. Kan være litt skeptisk til ALLE andre enn mamma når han er for trøtt, men ellers veldig omgjengelig. Erklærer i alle fall at han ikke er "baby" i mine øyne lenger. I min formening er de ikke baby lenger når de begynner å gå, da er de småbarn. Så da er jeg altså blitt småbarnsforelder og er strålende fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 23. januar 2009 #630 Del Skrevet 23. januar 2009 De er i en herlig alder nå! Babyer er de definitivt ikke lengre nei! Stooore gutter Høres skikkelig deilig ut med tre uker i Hellas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #631 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har ikke sett Minimoyen i dag Nattevakt --> soving --> Minimoy til farmor som så gjerne vil se ham og passe ham litt og det er jo helt flott --> mamma'n våkner, går på butikken og går på nattevakt igjen. Minimoyen sover hos farmor. Helt utrolig, jeg savner ham bare jeg ikke ser ham i én fattig dag... Jaja, det betyr vel at jeg er glad i ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 24. januar 2009 #632 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg kjenner følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2009 #633 Del Skrevet 24. januar 2009 Pass deg for å rope for høyt ut om det her inne på KG.. du kan fort bli stempla som en dårlig mor som ikke ser ungen din en dag! -- Har du det ellers bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er helt merkelig hvor kraftig det båndet en får til barna sine er Og ja, jeg skal i alle fall ikke si noe om dette inne på "Barn og familie" Ellers så har jeg det finfint, bortsett fra at jeg regelrett gruer meg til å starte å forelese til uka, jeg skal jo liksom lære disse studentene noe, og har bare ikke overskudd til å sette meg ned og finne ut av hvordan man beregner båndbredde på WLAN (diverse 802.11-standarder) ut fra frekvens, bølgelengde, kanaler og modulering... Hva i all verden tenkte jeg da jeg sa ja til den galskapen? Jaja, torsdag klokka 12 er det verste over, uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2009 #635 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med båndbredde på WLAN.. Men en kan jeg alltids legge igjen her til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 24. januar 2009 Takk Loevinna, den klemmen hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 25. januar 2009 #637 Del Skrevet 25. januar 2009 ÅÅ,gutten din høres helt herlig ut :rødme: Skjønner godt at du savner han når du ikke har fått sett han på en hel dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. januar 2009 #638 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Blir ogsåå HELT sjuk når jeg ikke har sett K på en hel dag Hadde aldri trodd jeg skulle bli så tussete Endret 25. januar 2009 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #639 Del Skrevet 25. januar 2009 I dag fikk jeg sett ham i noen timer, det var deilig. Men han hyyyyyylte da mamma skulle på jobb, han var IKKE enig i at han hadde fått nok mamma for helga tror jeg. Var ikke akkurat gøy å smyge seg ut døra og høre ham bælje på innsida Menmen, jeg regner med at pappan brukte max 1 min på å få ham blid igjen Idag gikk han forresten hele kjøkkenet på langs; og han har begynt med å gå i stedet for å krabbe når han skal korte avstander. Kan jeg ærklære at han kan gå da? Har jo registrert at deres gutter har gått en stund, Angelou og Umuriel, når følte dere at det var på tide å si at "Nå går han"? Han har endret måte å si takk på også, før var det tatt-tatt, nå er det med "tatte"/"takke" han sier, en slags mellomting mellom t og k i midten av ordet. Skjønn er han Og så etterlikner han masse lyder. Jeg sa "Hei Chilli" til pusefrøkna, og han herma så bra at det ikke var tvil om hva han gjorde Det er gøy å ha barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 25. januar 2009 #640 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg syns jeg kunne si at han kunne gå da han hadde gått 21 skritt alene... Men fremdeles krabber han når han skal komme seg fort frem. Men altså, han kan jo gå! Når han vil og gidder Og det kan jo din gutt også, han bare foretrekker å krabbe Forresten, jeg lurer sånn på hva gutten din heter, jeg! Hvis du vil røpe det da, gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå