Gå til innhold

Mistet all lyst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har en fantastisk kjæreste som jeg har vært med i snart 4 år. På begynnelsen var det full dans i høyet fra morgen til kveld, men det tok rimelig fort kjapt. Så hadde jeg en periode hvor han omtrent ikke kunne ta på meg, alt var vondt. Selve sex'en gjorde kjempevondt, selv om jeg var kåt. Siste 2 1/2-3 årene har det vært omtrent ikke sex i det hele tatt.. Kanskje 1 gang i måneden. Nå har jeg aldri lyst lenger, og når vi først har sex så er det enten for å tilfredstille han, eller så er jeg kåt og så går det over under sexen.. forstår det ikke. Er veldig tiltrukket av han, vi er unge mennesker, og jeg synes han er så herlig! Nå for tiden er han temmelig seksuelt frustrert, for å si det som det er :P

kan nevne at jeg har slitt før med en x som antakeligvis har gjort intim-livet vanskelig for meg.. har snakket med psykolog og alt, men har ikke hjulpet noe.

Noen som har vært i lignende situasjon eller har noen råd til meg? Vil ikke ha det sånn...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Og du har utelukket hormonprevensjon som den store synderen her?

Skrevet

hormonprevensjon var en god ide! hva med candida, sopp altså i underlivet... ikke bra kombinert med sex.

har du knytt deg? har man først et problem når det gjelder sex, så dukker det opp flere- altså vondt- mangel på lyst- mer vondt- tap av lyst. det blir en ond sirkel.

tenk gjennom når og hvordan det startet. kanskje du trenger en prat med deg selv og/ eller kjæresten

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var plaget av smerter i flere år. Det kom etter bruk av p-pillen og en lite hensynsfull kjæreste. Det varte ved lenge etter at jeg sluttet med pillen, men jeg tror det kan være en sammenheng. Det var ikke sopp, bakterier eller annet. 10 år etter leste jeg at dette er et syndrom som har et navn (som jeg dessverre har glemt). Smerter i skjeden uten påviselig grunn, rammer oftest unge jenter som er flinke og ambisiøse. Jeg tror jeg hadde dette syndromet. Det varte dessverre i flere år og ingenting hjalp. Men til trøst så gikk det over av seg selv og nå er det tjo og hei og har vært sånn i 15 år. Eneste råd jeg kan gi deg er å gå til lege og utelukke alle mulige fysiske årsaker, men ikke løp fra lege til lege slik jeg gjorde, slutt med hormonprevensjon hvis du bruker det, smør med krem og bruk vagitorier som gjør miljøet i skjeden surere, unngå all sex som gjør vondt, vet altfor godt hvor kjipt det er:-(, prøv å slappe av og konsentrere deg om det som fortsatt fungerer.... og en dag du minst venter det, er du forhåpentlig frisk og kåt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...