Gå til innhold

Las Vegas var dritbra!


LilleMy28

Anbefalte innlegg

Vi har nå kommet hjem fra 4,5 dager i Las Vegas og jeg må bare si at det var helt fantastisk. Jeg vil tilbake med en gang...

Vi bodde på Signatures at MGM Grand, rommet var stort, nytt og veldig fint. Det var en gjennomgang til MGM Grand som har et forholdsvis ungt publikum (20 til 40 år) og partyfaktoren var svært bra her med gode barer og kule klubber (sjekk ut Tabu). Restaurantene er forholdsvis dyre på MGM, men det er fordi kvaliteten er svært bra.

I gjennomgangen til MGM lå Monorailen som går til de andre hotellene og var svært grei å ta for å slippe å gå så mye.

Ellers likte vi atmosfæren på New York New York, her var publikum mest collegefolk, så det er litt mer rølpete fyll og sikkert mer bråk i korridorene. Men restaurantene og barene var kule og rimelige. Anbefaler berg og dalbanen der, den var helt rå!

Mange av de andre hotellene hadde eldre og godt voksne folk, så viss dere er unge (under 35-40) anbefaler vi MGM, New York eller Ceasars. Men ta dere tid til å besøke de andre hotellene, da det er mye fint å se.

Vi ble overrasket over at alt var så stort og at det var så mange andre ting å finne på enn gambling og fest. Det er flotte dyreparker, akvarium, shopping, karuseller og show. Vi fikk altfor dårlig tid, skulle ønske vi kunne være der i et par uker slik at vi fikk shoppet mer, besøkt tigrene til Sigfried and Roy, sett akvariumet, sett show og fått med oss flere karuseller osv.

Vi tok en helikoptertur til Grand Canyon på ettermiddagen med Maverick, det kostet nesten kr.3000 per person, men absolutt verdt pengene. Vi landet nede i canyonen og drakk champagne og spiste snacks, på vei tilbake fløy vi over byen etter at solen hadde gått ned og alle lysene var satt på. Jeg kommer til å huske den turen resten av livet.

Vi planlegger allerede neste tur, selv for en pysete gambler som meg var dette den beste ferien ever! Vi vant faktisk penger også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...