Gå til innhold

Irriterende reklame på kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor hopper det opp hodet på noen menn øverst på sida her som smiler pent? Jeg får helt sammenbrudd snart...

Nei, jeg nekter å trykke på linken og se hva reklamen står for, men for en ekkel reklame. Den gir meg dårlige assosiasjoner...

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg vet, det ser ut som et gigolofirma!

Jeg vet ikke hva som er kjipest å hvile øynene på, dem eller dobbelt opp av hun oransje..

Skrevet

Hun med rødt hår hopper jo ikke... men gigolofirma... Det tenkte jeg ikke på.

Hvor mye koster det?

Skrevet

...jeg mener hvor mye det koster og om man får rabatt hvis man har langt hår, er pen og slank, serverer middag, bare vil snakke og ikke ha sex... Kan man få det gratis da? (tenker på gave til en venninne...)

Gjest DyneTryne
Skrevet

2007 spenn per stykk tror jeg. Nei dama beveger seg ikke, men siden hun er til venstre fra før, og plutselig på banneret til høyre, ser det ut som hun beveger seg med lydens hastighet! jeg sverger!

Dette ville min gamle markedsføringslærer Hans satt veldig lite pris på. Dårlig reklame, og overkill av smilende mennesker. :(

Skrevet
Jeg vet, det ser ut som et gigolofirma!

:ler:

Gjest Maxagaze
Skrevet

Dere burde virkelig ta en titt på linken i signaturen min.. Det kreves at dere setter dere inn i "data-ting", men dere vil få sjelefred.. ;)

Skrevet

Jeg vil ikke ha SJELEFRED, det har jeg jo, men jeg liker ikke den reklamen. Den får jo menn til å virke helt dumme...

Skrevet

Hun oransje også... men hvorfor skulle jeg bli bevisstgjort på at hun av og til er på to steder..? Hun har irritert meg lenge, men nå vet jeg grunnen... to steder på samme tid... minner om arbeid og overtid, et lass med unger og en mann som spiller pc-spill...

Dårlig reklame...

Ikke er de mennene som dukker opp min type heller, de bare irriterer meg...

Hadde de holdt seg i ro, men de hopper jo opp.

Gjest Maxagaze
Skrevet
[...]

Hadde de holdt seg i ro, men de hopper jo opp.

Høyreklikk - ta vekk krysset for play.. ?

Myye enklere å fjerne hele sjiten med adblock..

Btw: Var det jeg som ble ryddet... ? Makan.

..også jeg som er så ekkel. :sjarmor:

Skrevet

Ved hjelp av denne: https://addons.mozilla.org/firefox/10/

denne: https://addons.mozilla.org/firefox/722/

og denne: https://addons.mozilla.org/firefox/2108/

så kan man få dette forumet til å se ut nøyaktig som man vil. Samtidig siler man bort alt javascript-jalla og reklamesnusk fra Hardware.no og statistik-gallup.net (det er jo tross alt kvinneguiden.no jeg er på besøk hos..).

Dersom noen trenger mer info om hvordan dette gjøres, eksempelvis mht stilsett til Stylish, så foregår det per PM. Hvis ikke kommer det vel en stor og sinna admin fra KG eller HW og tar meg (selv om det burde være en menneskerett å se en webside slik man selv ønsker).

Det finnes også en hel masse andre og kraftigere tiltak man kan gjøre for å fjerne det meste av søppelet på web, men det skal jeg ikke gå inn på her og nå.

Skrevet

Kom og hjelp meg da?

Pff.. jeg klarer meg det fjolleriet, hvordan dere menn klarer dere med brudekjoler osv her på kg, er meg et mysterium...

Skrevet (endret)
Kom og hjelp meg da?

Pff.. jeg klarer meg det fjolleriet, hvordan dere menn klarer dere med brudekjoler osv her på kg, er meg et mysterium...

Nå er vel ikke akkurat brudekjoler grunnen til at jeg oppholder meg her heller, da.

Endret av Bobcat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...