Gjest Peppa Skrevet 27. juli 2007 #1401 Del Skrevet 27. juli 2007 Idag har vi en mer slapp av dag. trilletur sammen med barna og sånn. Kjenner jeg har jobbet de siste dagene ja, er veldig sliten og trøtt når det kommer en dag hvor man bare sløver. I helgen kommer det slektsbesøk fra mannens side, så da blir vi vel opptatt med dem. Håper dere får en fin helg alle sammen! skal se om jeg får tid til en dagbokrunde senere ikveld. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 #1402 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. juli 2007 #1403 Del Skrevet 28. juli 2007 Heia vennen! der var du jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juli 2007 #1404 Del Skrevet 28. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #1405 Del Skrevet 1. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. august 2007 #1406 Del Skrevet 1. august 2007 Heia vennen! der var du jo!!! ..og her er jeg igjen. Men du er ikke her. Typisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. august 2007 #1407 Del Skrevet 1. august 2007 Nei, jeg får ikke tid til å sette meg ned med KG lengre snart. Jenta har ferie fra barnehagen og mannen har ferie! Og ei gravemaskin har vært her og gravd opp halve eiendommen vår. Fordi vi skal lage en uteplass, få frem noe berg og lage en vei, hvor vi skal legge bro-stein. Blir så fint atte. men du store tid, så masse arbeid!!! skal ta før og etter-bilde så dere får se når vi er ferdige. Er glad i dere alle sammen : Vimse, Bippe, Daria, Uri, Annie og alle dere andre innom her... og er glad for at dere er innom her fordi om jeg er lat, treg og ikke får tid til å så masse selv. ser enkelte tråder som engasjerer sopass at jeg må legge inn en kommentar da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. august 2007 #1408 Del Skrevet 1. august 2007 Der var du jo vennen min! Det er "sommer" vet du, må gjøre en hel masse uteting da, men til vinteren derimot, da kan vi skravle da Så sant vi ikke får samme snømengde som vi fikk vinteren som var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. august 2007 #1409 Del Skrevet 1. august 2007 Der var du jo vennen min! Det er "sommer" vet du, må gjøre en hel masse uteting da, men til vinteren derimot, da kan vi skravle da Så sant vi ikke får samme snømengde som vi fikk vinteren som var... ja, uff.. dere fikk d jo skikkelig i fjor. Men bare la det snø, er vel global oppvarming nå, så det forsvinner vel fort igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #1410 Del Skrevet 1. august 2007 Der var du jo vennen min! Det er "sommer" vet du, må gjøre en hel masse uteting da, men til vinteren derimot, da kan vi skravle da Så sant vi ikke får samme snømengde som vi fikk vinteren som var... Kan ikke få like mye nedbør til vinteren også - må jo ha litt opphold i løpet av året vel... :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. august 2007 #1411 Del Skrevet 1. august 2007 Næh, har liten tro på at det blir lite snø til vinteren gitt... Jaja, takler det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2007 #1412 Del Skrevet 1. august 2007 Ikke start vintersnakket enda da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #1413 Del Skrevet 1. august 2007 Ikke start vintersnakket enda da..... Det er jo bare 4 måneder til advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2007 #1414 Del Skrevet 1. august 2007 :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #1415 Del Skrevet 1. august 2007 :slåss: Au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. august 2007 #1416 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har jo allerede begynt å planlagt julehandelen.... men det er jo fordi jeg skal helt til oslo da.... ...for første gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. august 2007 #1417 Del Skrevet 2. august 2007 Goooooooood morning sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 2. august 2007 #1418 Del Skrevet 2. august 2007 Lalalalalalalalalalaaaaaaa *overhører snakk om vinter og jul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2007 #1419 Del Skrevet 6. august 2007 Du er borte jo... Jeg har jo allerede begynt å planlagt julehandelen.... men det er jo fordi jeg skal helt til oslo da.... ...for første gang.... Jeg har meldt meg som guide, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 6. august 2007 #1420 Del Skrevet 6. august 2007 Å ja, du er selvskreven guide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå