Gjest Peppa Skrevet 20. juli 2007 #1381 Del Skrevet 20. juli 2007 Santa barbara gikk på tvnorge Åhh...mannen har ferie, og nå har han fått rydde-dilla! gosjameg! Jeg haaaater når han får rydde-dilla, for da føler jeg at alt jeg har gjort ikke er bra nok. Nå skal vi visst ha oss ny sofa, nye tepper, nytt tv.... Herreguuuuud jeg blir gaaaaal!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. juli 2007 #1382 Del Skrevet 21. juli 2007 Santa barbara gikk på tvnorge Åhh...mannen har ferie, og nå har han fått rydde-dilla! gosjameg! Jeg haaaater når han får rydde-dilla, for da føler jeg at alt jeg har gjort ikke er bra nok. Nå skal vi visst ha oss ny sofa, nye tepper, nytt tv.... Herreguuuuud jeg blir gaaaaal!!!! Du vil ikke sende han hit en ukes tid vel!?! til peppamannen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. juli 2007 #1383 Del Skrevet 21. juli 2007 jo, gjerne. du kan ha han i to uker også om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. juli 2007 #1384 Del Skrevet 21. juli 2007 Så fint!! Vil du ha min late i erstatning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. juli 2007 #1385 Del Skrevet 21. juli 2007 viss han gidder å stå opp med ungene hver morgen så kan jeg godt gjøre det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. juli 2007 #1386 Del Skrevet 21. juli 2007 Det tviler jeg på han gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 21. juli 2007 #1387 Del Skrevet 21. juli 2007 nei, da kan du bare ha han sjøl nå skal jeg på do å tisse, for så å sette meg ned å se film...jeg kommer nok helt sikkert til å sove, siden jeg har tatt meg en øl... Snakkes Vimseguri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. juli 2007 #1388 Del Skrevet 21. juli 2007 Kos deg med... ehh... søvn Snakkes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 24. juli 2007 #1389 Del Skrevet 24. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 24. juli 2007 #1390 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Uri!! Har du det fint? Idag har vi ikke gjort så utrolig mye. jenta har nettopp lagt seg. sent sier du? nei, vi sovnet alle sammen i senga i 2 timer idag! første gang alle har sovet samtidig på dagtid før!! Jeg ble helt sjokka jeg. Men GUD, så deilig det var! Har freset over diverse blomsterbedd med kantklipper ikveld. Gutten begynner å bli tett igjen, så da er det på`n igjen med astmamedisin! Endret 24. juli 2007 av Peppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 26. juli 2007 #1391 Del Skrevet 26. juli 2007 I går kjøpte vi ny flatskjerm tv 37`, nye tepper på gulvene, og vi bestilte oss ny sofa og nytt bord. Idag har vi mala litt, og jobbet i hagen. fjernet noen busket og flyttet noen andre busker på nye steder! Deilig å få ting gjort. Eneste jeg kunne tenkt meg å få gjort unna nå er topp-planken på veranda-rekkverket. den må byttes ut, og det må gjøres før jeg skal male der.. Så mannen min: om du tilfeldigvis leser her nå; Den må fjernes! Ojsann!!!! NYE SMILEYS JO!!!! :søvn: :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. juli 2007 #1392 Del Skrevet 26. juli 2007 Wow - skal si du er effektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 26. juli 2007 #1393 Del Skrevet 26. juli 2007 Men så er jeg jammen meg sliten når kvelden kommer også da... :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. juli 2007 #1394 Del Skrevet 26. juli 2007 Men så er jeg jammen meg sliten når kvelden kommer også da... :søvn: Det skjønner jeg. Har ikke du ferie da - sånn egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 27. juli 2007 #1395 Del Skrevet 27. juli 2007 Har fortsatt mammapermisjon... så jeg har på en måte ferie ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. juli 2007 #1396 Del Skrevet 27. juli 2007 Skal si du er tidlig på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starfish Skrevet 27. juli 2007 #1397 Del Skrevet 27. juli 2007 Måtte smile da jeg så nicket ditt. Peppa og Georg er all time favoritten til poden på 2. Han sitter klistret til skjermen når Peppa kommer på og jeg har lest Peppa leker gjemsel litt for mange ganger for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. juli 2007 #1398 Del Skrevet 27. juli 2007 Har fortsatt mammapermisjon... så jeg har på en måte ferie ja Mammaperm er ikke nødvendigvis som ferie da... men jeg ser sammenligningen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 27. juli 2007 #1399 Del Skrevet 27. juli 2007 Måtte smile da jeg så nicket ditt. Peppa og Georg er all time favoritten til poden på 2. Han sitter klistret til skjermen når Peppa kommer på og jeg har lest Peppa leker gjemsel litt for mange ganger for å si det sånn He he, sjarmerende tegneserie det synest jeg ! Den boka har vi og, og ja... den har blitt lest mange ganger i dette huset også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juli 2007 #1400 Del Skrevet 27. juli 2007 Så flink du er om dagen!! :dåne: Og så morsomt med nye ting. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå