Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa

Takk Vimse :) Snille du!

:klem:

Jeg er bedre i hodet nå.

Vært i byen idag på jazzfestival, masssssse folk!!!!

Kjøpte en havfrue-gassballong, som jeg greide å lage hulll i, så vi måtte kjøpe en ny, denne gangen en sebra. Men da vi var på vei hjem, ble plutselig lufta ute av den også. :tristbla:

:ler:

Vel, vel.... sånn kan det gå.

Nå har jeg ligget i boblebadekar og bare slappet heeelt av, deilig.

Prøvde å lete etter ny mobil idag, men vi fant ut at det er mye billigere å bestille mobil på nett enn å kjøpe den i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Vimse :) Snille du!

:klem:

Jeg er bedre i hodet nå.

Vært i byen idag på jazzfestival, masssssse folk!!!!

Kjøpte en havfrue-gassballong, som jeg greide å lage hulll i, så vi måtte kjøpe en ny, denne gangen en sebra. Men da vi var på vei hjem, ble plutselig lufta ute av den også. :tristbla:

Vel, vel.... sånn kan det gå.

Nå har jeg ligget i boblebadekar og bare slappet heeelt av, deilig.

Prøvde å lete etter ny mobil idag, men vi fant ut at det er mye billigere å bestille mobil på nett enn å kjøpe den i byen.

Det hørtes deilig ut. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Sant, det lønner seg å bestille via nett, og det tar visstnok ikke så mange dagene før du har den i postkassa heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Men mannen skal absolutt ha meg til å kjøpe en dyr telefon, fordi den ser bra ut og at den har masse bra greier.

Men jeg har sett for meg en annen en, men han mener det er noe billig greie, som går i stykker i løpet av få sekunder.

Jeg kan ikke ha en dyr en jeg... dere skulle visst hvor klønete jeg er når det kommer til mobiler?! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

Husker ei dame som bor her, hun brukte å ta opp alle episodene på videokasetter! Hun hadde en svææær samling!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ei dame som bor her, hun brukte å ta opp alle episodene på videokasetter! Hun hadde en svææær samling!!!!

Jeg så mest på Glamour på den tiden. Men var jo innom SB også.

Tok ikke opp på video nei. :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glamour, sender de ikke det på tvnorge ennå?

Mulig det. Jeg har ikke sett på det siden begynnelsen av 90tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

"glamour" og "gode og onde dager" er sånn man ser på de dagene man er syk, når det kun er det og tv-shop som man kan velge imellom på tv`n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"glamour" og "gode og onde dager" er sånn man ser på de dagene man er syk, når det kun er det og tv-shop som man kan velge imellom på tv`n!

Noen har flere kanaler å velge mellom... :ler:

Har hverken sett SB, Glamour eller I gode og onde dager, derimot så jeg Falcon crest sammen med farmor av og til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...