Gjest Peppa Skrevet 18. juli 2007 #1361 Del Skrevet 18. juli 2007 Takk Vimse Snille du! Jeg er bedre i hodet nå. Vært i byen idag på jazzfestival, masssssse folk!!!! Kjøpte en havfrue-gassballong, som jeg greide å lage hulll i, så vi måtte kjøpe en ny, denne gangen en sebra. Men da vi var på vei hjem, ble plutselig lufta ute av den også. Vel, vel.... sånn kan det gå. Nå har jeg ligget i boblebadekar og bare slappet heeelt av, deilig. Prøvde å lete etter ny mobil idag, men vi fant ut at det er mye billigere å bestille mobil på nett enn å kjøpe den i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #1362 Del Skrevet 18. juli 2007 Takk Vimse Snille du! Jeg er bedre i hodet nå. Vært i byen idag på jazzfestival, masssssse folk!!!! Kjøpte en havfrue-gassballong, som jeg greide å lage hulll i, så vi måtte kjøpe en ny, denne gangen en sebra. Men da vi var på vei hjem, ble plutselig lufta ute av den også. Vel, vel.... sånn kan det gå. Nå har jeg ligget i boblebadekar og bare slappet heeelt av, deilig. Prøvde å lete etter ny mobil idag, men vi fant ut at det er mye billigere å bestille mobil på nett enn å kjøpe den i byen. Det hørtes deilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 18. juli 2007 #1363 Del Skrevet 18. juli 2007 Sant, det lønner seg å bestille via nett, og det tar visstnok ikke så mange dagene før du har den i postkassa heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 18. juli 2007 #1364 Del Skrevet 18. juli 2007 Men mannen skal absolutt ha meg til å kjøpe en dyr telefon, fordi den ser bra ut og at den har masse bra greier. Men jeg har sett for meg en annen en, men han mener det er noe billig greie, som går i stykker i løpet av få sekunder. Jeg kan ikke ha en dyr en jeg... dere skulle visst hvor klønete jeg er når det kommer til mobiler?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 18. juli 2007 #1365 Del Skrevet 18. juli 2007 Det hørtes deilig ut. Hei Skravla! Kjekt å se deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 18. juli 2007 #1366 Del Skrevet 18. juli 2007 Er du ikke voksen nok til å bestemme selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. juli 2007 #1367 Del Skrevet 19. juli 2007 jo Men det finnes enkelte personer som mener dem har rett vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. juli 2007 #1368 Del Skrevet 19. juli 2007 De skal du ikke bry deg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. juli 2007 #1369 Del Skrevet 19. juli 2007 det har du helt rett i! Husker dere disse to turtelduene da?? http://www.youtube.com/watch?v=vwdbExrESt8...ted&search= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. juli 2007 #1370 Del Skrevet 19. juli 2007 Snakk om å være "in love" altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. juli 2007 #1371 Del Skrevet 19. juli 2007 http://www.youtube.com/watch?v=L52OKAltWcQ Hør den proffe lyden da! Peppa er i *mimre-modus* ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. juli 2007 #1372 Del Skrevet 19. juli 2007 Santa Barbara Lenge siden den gikk ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. juli 2007 #1373 Del Skrevet 19. juli 2007 Husker ei dame som bor her, hun brukte å ta opp alle episodene på videokasetter! Hun hadde en svææær samling!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. juli 2007 #1374 Del Skrevet 19. juli 2007 Husker ei dame som bor her, hun brukte å ta opp alle episodene på videokasetter! Hun hadde en svææær samling!!!! Jeg så mest på Glamour på den tiden. Men var jo innom SB også. Tok ikke opp på video nei. :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. juli 2007 #1375 Del Skrevet 19. juli 2007 Glamour, sender de ikke det på tvnorge ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. juli 2007 #1376 Del Skrevet 19. juli 2007 Glamour, sender de ikke det på tvnorge ennå? Mulig det. Jeg har ikke sett på det siden begynnelsen av 90tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. juli 2007 #1377 Del Skrevet 19. juli 2007 "glamour" og "gode og onde dager" er sånn man ser på de dagene man er syk, når det kun er det og tv-shop som man kan velge imellom på tv`n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. juli 2007 #1378 Del Skrevet 19. juli 2007 De sender glamour enda ja, mams og mannen er ivrige tittere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juli 2007 #1379 Del Skrevet 19. juli 2007 det har du helt rett i! Husker dere disse to turtelduene da?? http://www.youtube.com/watch?v=vwdbExrESt8...ted&search= Han var kjekk han!! :rødme: Santa Barbara Lenge siden den gikk ja.... Det var det ja! Satt og lurte på hvilken serie det var, men kom ikke på det. Hvilken kanal gikk det på? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. juli 2007 #1380 Del Skrevet 20. juli 2007 "glamour" og "gode og onde dager" er sånn man ser på de dagene man er syk, når det kun er det og tv-shop som man kan velge imellom på tv`n! Noen har flere kanaler å velge mellom... Har hverken sett SB, Glamour eller I gode og onde dager, derimot så jeg Falcon crest sammen med farmor av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå