Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Det er den store blås-bort-dagen i dag, men ellers begynner det å bli ferie-stille...

Den store blås-bort-dagen - er ikke det fra Ole Brum? Eller husker jeg som vanlig helt feil? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peppa

Sorry damer, vet savnet er sårt....men vi har begynt å beise hus, skal skifte farge, og da blir det en del maling på kveldstid fremover!

Så jeg kan nok ikke gi av meg selv her inne så mye mere...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Sorry damer, vet jeg prioriterer veldig feil her, men mannen ser så ensom ut når han står ute å maler alene, så jeg må bare .....

;)

Nei, nå skal jeg soooooove!!!! ZZZzznork!

God natt alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke laptop sån du kan den med ut og holde mannen med selskap? :idesmil::ler:

Sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Har du ikke laptop sån du kan den med ut og holde mannen med selskap? :idesmil::ler:

hadde jeg gjort det hadde han vel heller bedt meg om å holde meg innendørs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Godt det er noen som har vært til å få gjort noe med huset sitt... :sur:

Hvordan ble fargene da, kanskje vi skal begynne med disse bildelinkene igjen!?! :ler:

:klem: på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er noen som har vært til å få gjort noe med huset sitt... :sur:

Hvordan ble fargene da, kanskje vi skal begynne med disse bildelinkene igjen!?! :ler:

:klem: på!

Kos dere med maling.... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

ja, det var de linkene da.... *lete*

neida....

Veggene blir anikk-hvit og de pyntekarmene rundt vinduene blir noe sånn grå-grønn...(mannen sier det er grønn, mens jeg mener bestemt på at det er grå ;) )

kose oss med maling ja... tja... det var det da!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veggene blir anikk-hvit og de pyntekarmene rundt vinduene blir noe sånn grå-grønn...(mannen sier det er grønn, mens jeg mener bestemt på at det er grå ;) )

innerst inne tror jeg mannen er litt fargeblind... ;)

:ler: Da tror jeg også det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

Daria: Å ja, klart det! ;) Jeg tar aldri feil. Bortsett fra den dagen det egentlig skulle være sol på hunderfossen, men det regnet istedet... men da var jeg bare full og prata tøys!

:sjenert:

Vimse: Ja, vi har ikke fått malt på det grå enda, siden det kom regn idag tidlig :sur:

Men jeg tror nok at det blir kjempefint! Har det på følelsen! ;)

Annie: Flott!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria: Å ja, klart det! ;) Jeg tar aldri feil. Bortsett fra den dagen det egentlig skulle være sol på hunderfossen, men det regnet istedet... men da var jeg bare full og prata tøys!

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Som sagt, det har regnet idag, derfor ingen maling! hah... litt deilig..

en gravemaskin-mann har nettopp vært her og vi har planlagt med han hva vi vil ha bort.. osv.

så og si hele tomta vår ligger oppå et berg, men det er jo såklart gressplen overalt (som igjen betyr MASSE å klippe), så vi har bestemt oss for å få frem litt berg her og der.

Synest det er veldig fint...(og siden det stort sett er jeg som klipper, så kan det være deilig å få bort noe gress).

Så da kommer han og graver om 14 dagers tid.

ellers lite nytt her, var i byen en dag på jakt etter ei skikkelig dongri-bukse- og ikke av den hoftebuksetypen, hvor hoftene henger utfor, og buksa glir ned hver gang jeg skal bøye meg ned, og halve rumpa vises! HATER de buksene :sur:

Men fant ingen bukser, jo fant noen, men da såg jeg ut som bestemor bakfra... og det var ikke helt meningen.

jeg endte opp med noen t-skjorter.

ja, og en ting til... jeg er vanligvis medium eller 38-40 i buksestr.

Men med en gang jeg går inn i en BIKBOK butikk, da må jeg plutselig iopp i XL eller mer for at jeg i det hele tatt skal få buksene over lårene! Hva har skjedd??

jeg var tynn og puppeløs i mine fjortiss dager jeg også, men herremin da... jeg var ikke en auschwitz-fange, men d tror tydeligvis de som lager de buksene at dagens fjortisser er!

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikbok-størrelser er perverst små... Er så glad jeg ikke var opptatt av moteklær da jeg var fjortis, hadde ikke kommet meg inn i noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...