Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa
Vel, jeg har visst betalt en bokklubbregning en gang for mye (sånn er det når de driver og sender purringer etter at jeg har betalt. HÆ? Oversikt? *forstår ikke*), så da har de bare sendt meg en bok, men den er 11 kroner dyrere enn den jeg har betalt to ganger. Om boka e interessant? Næsj, jeg vurderer å ringe dem i morgen og si "hei!! Denne boka vikke jeg ha og ikke vil jeg betale returporto på den heller. Send meg en sånn lapp!!"

hmm... merkelig ja... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peppa
Så kjekt for vesla å få dra på tur og ha mamma og pappa helt for seg selv et helt døgn -det blir nok stas :)

Ja, det var derfor vi valgte å la han bli igjen hjemme da. Siden hun har bursdag neste uke, så blir dette liksom hennes tur! ;)

Gleder meg!

Men si meg, på hotellets hjemmeside, står det

"innsjekking 15 00" .. betyr det at dersom vi kommer klokken 2100, så er vi sent ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynlivis betyr det innsjekking fra 15.00 -at dere ikke kan regne med at rommene er ferdige før, men kan komme når som helst etter det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Får håpe det.. blir litt uflaks å komme dit og møte denne i trynet:

"NEHEI, dere kom for sent!! Får ikke rommet dere bestilte, det har vi gitt til noen andre.... for de kom på rett tidspunkt nemlig!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var derfor vi valgte å la han bli igjen hjemme da. Siden hun har bursdag neste uke, så blir dette liksom hennes tur! ;)

Gleder meg!

Men si meg, på hotellets hjemmeside, står det

"innsjekking 15 00" .. betyr det at dersom vi kommer klokken 2100, så er vi sent ute??

Ta en telefon til hotellet så er dere sikre på at de holder rommet. Vi opplevde en gang at de holdt rommet til 18.00 bare, men vi ringte før det så de holdt av lenger til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Åååå, jeg trodde dere skulle på skikkelig langtur jeg, men da får vi vel referat alt på lørdag eller søndag da? ;)

Ha en strålende tur, kos dere masse og kjør forsiktig!!

STOOOOOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Nei, tror ikke jeg greier å være borte ifra lillegutt mer enn 1 døgn ;)

lørdag er det st.hans, så med alle de trærne vi saget ned forrige helg og bidro til et stort bål, så føler jeg at vi er selvskrevne gjester på den feiringen! :ler:

Så vi må være hjemme til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Ha en strålende tur, kos dere masse og kjør forsiktig!!

STOOOOOR :klem:

takk :) skal kooooose oss kjempemasse! :klem: Det må du pgså gjøre...selv om jeg ikke blir her altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse
takk :) skal kooooose oss kjempemasse! :klem: Det må du pgså gjøre...selv om jeg ikke blir her altså...

Men det er straks litt koseligere når du er her ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo for sent for meg å svare på den der hotellgreia der nå, men, (gjør det likevel :ler: )

Da vi booka hotell i Bergen i fjor, fikk vi beskjed om at det var innsjekk kl 15, jeg sa da at jeg var i tvil om at vi hadde komt dit da, men det var ingen problem det.. De ba meg allikevel ringe da vi var på vei, for å si om vi nådde kl 15, eller om vi kom senere..

Hadde kanskje noe med utvasking å gjøre det, at om vi kom senere, så trengde de ikke stresse med å ta det rommet...

Kooooos dere kjempemasse på tur, det hørtes herlig ut, for både store og små ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Da er vi hjemme igjen!

Hatt det kjempegøy!

Torsdagkvelden når vi kom fram på hotellet tok vi likesågod å bestilte pizza opp på rommet....mm..deilig!! ;) Jenta var helt i skyene over at hun fikk en egen seng å ligge i.

i går dro vi først til hunderfossen, var inne i trollet (litt skummelt), såg på alle dyra og masse annet. skulle se på den store kinoen og da sovna ho.. så vi bestemte oss for å kjøre til lekeland og lilleputthammer, så hun hadde ny energi til masse annet når hun våknet igjen!

Lekeland var en kjempehit!!!sånn skulle vært her omkring også.

idag er det st.hans, så da blir det vel jubaluba ikveld tenker jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dallandra

Jeg beskyldte tuji for å ha snakket om det i går sjø men hun nektet! :ler: Jeg fant fram til det tilslutt og har bestilt :) Tenkte å ta det med på ferie, vi skal tilbringe to uker på ei hytte uten strøm og vann i havgapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...