Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

:lol::rulle:

Satt her full av forventninger til hver link...

Men atte den antikkhvite er fin :tommel: Søsteren min holder og på å male huset den fargen.. Fra sirka den gul fargen dere og har/hadde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peppa

så bra da!!! skal spørre deg ut mere etterpå...men mannen vil ha meg ut å rake opp noe ugress!

Snakkes senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

:ler:

De virket veldig bra hos meg, men når jeg prøvde de igjen nå så virket de ikke i det hele tatt!?!

Jaja, husa var fine altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

hoj, da har vi freset rundt med kantklipper rundt blomsterbeddene...

ok damer, viss jeg noen gang blir gift skal jeg ønske meg følgende:

Verktøy - alt mulig fra A-Å

Kantklipper

Epletrær og plommetrær

Så da er det bare å skrive opp! :ler:

by the way ; jeg simpelthet HAAAAATER brunsneiler og flått!!!! :frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Vil du ha ditt eget verktøy altså? Er det slik at mannen i huset surrer bort det dere egentlig har? :ler:

Jeg har noen sorte snegler, vil du ha de?

Flått er det også nok av her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

nei, vi har ikke verktøy i det hele tatt, har aldri hatt noe som helst..og det lille vi har er mitt : hammer, spiker, boremaskin og en spikerpistol, men uten en kompressor, så får jeg ikke brukt den da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa
Jeg har noen sorte snegler, vil du ha de?

De er bare blåbær i forhold til de brune, de kan få lov å være her...

men jeg vil ikke ha flere da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Lillegutt er ikke helt i form, så jeg får legge meg ned sammen med han og dulle litt...

Vi snakkes imorgen damer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Er flere innlegg her i dag enn på ordleker jo! :ler: Og jeg gikk glipp av hele morroa! :grine:

du må ikke sitte inne på ordleker vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

åhh, jeg sitter her nå, når jeg vel egentlig burde gått og lagt med nå som gutten ligger å sover.

Har sovet dårlig inatt. Men men... skal sitte litt da, så går jeg. men da våkner sikkert han med en gang jeg har sovnet ;) Det er typisk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, vi har ikke verktøy i det hele tatt, har aldri hatt noe som helst..og det lille vi har er mitt : hammer, spiker, boremaskin og en spikerpistol, men uten en kompressor, så får jeg ikke brukt den da... :sjenert:

Selv jeg har jo mer verktøy enn det -riktignok stort sett innkjøpt av pappa da jeg flyttet hjemmefra, med kommentaren "Så slipper jeg å dra med mitt eget hver gang jeg skal gjøre noe hos deg" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikke sitte inne på ordleker vet du ;)

Gjør ikke det. :ler: Bare husker hvordan det var. Har mer enn nok med disse travle dagbøkene nå gitt! :ler:

Selv jeg har jo mer verktøy enn det -riktignok stort sett innkjøpt av pappa da jeg flyttet hjemmefra, med kommentaren "Så slipper jeg å dra med mitt eget hver gang jeg skal gjøre noe hos deg" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur pappa du har. Jeg har ingen elektriske verktøy, men jeg og søsteren min deler. Er faktisk ikke så ofte jeg har bruk for det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

Ok, nå har jeg kjøpt inn nøkler i alle fasonger; embrakonøkler, skiftenøkler, fastnøkler og så har jeg kjøpt masse spiker!

Og idag har vi begynt å forlenge terassegulvet! det blir så fint så!

fikk fjernet noen ødelagte og lagt til nye og viss vi gjør litt til imorgen nå så er vi ferdige! :)

ellers har jeg bare vasket soverommet idag. jenta har vært på stranda sammen med noen andre jenter, så hun var merkbart sliten ikveld...*phu* var ikke bare å si noe til henne nei!!! sur og trøtt ja..

og så fikk jeg regning i posten fra dyrebeskyttelsen "har du glemt oss??" et purregebyr... si meg, jeg har vært medlem, men fikk da brev om at dersom jeg ikke betalte årskontigenten, så ble jeg automatisk ikke medlem mer...

Og nå får jeg altså purregebyr og et annet brev om hvor flink jeg er som kunde som støtter dem med penger og ditt og datt!

Hva skjer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo mase litt for sikerthets skyld, teste samvittigheten din en siste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

det var jo bare 100 kr før, nå blir det plutselig blitt 250,- og et årsgebyr på så masse betaler jeg ikke altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...