Daria Skrevet 6. juni 2007 #981 Del Skrevet 6. juni 2007 Det nye her er vel at det faktisk er sol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #982 Del Skrevet 6. juni 2007 Har ikke mye nytt selv. vi skal kjøpe beis og skifte farge på hele huset snart! Skal bli spennende å se hvordan det blir, men jeg tror faktisk det blir mye bedre! Skal vise dere hvordan det blir.. må bare finne noe på nettet først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #983 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette er altså ikke huset vårt, men kun fargene er like: Slik er huset nå Og så skal det bli noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #984 Del Skrevet 6. juni 2007 Nei å nei, dette ble jo helt feil..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #985 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) prøver på igjen... må atter en gang minne dere på at dette er ikke huset vårt Husfargen nå så skal det bli noe sånn.....ca... Endret 6. juni 2007 av Peppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juni 2007 #986 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette er altså ikke huset vårt, men kun fargene er like: Slik er huset nå Og så skal det bli noe sånt Fra gult til gult? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. juni 2007 #987 Del Skrevet 6. juni 2007 *knis* Kan du ikke bare fortelle den gamle og den nye fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juni 2007 #988 Del Skrevet 6. juni 2007 prøver på igjen... må atter en gang minne dere på at dette er ikke huset vårt Husfargen nå Så skal det bli noe sånn ca sånn Ser fortsatt bare ett hus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #989 Del Skrevet 6. juni 2007 Herregud, så vanskelig dette skulle være da... ok, vi har staverngul på veggene og vestlandsrød rundt vinduene og vi skal ha antikk hvitt på veggene og er litt usikker på om vi skal ha lysegrønt eller hvitt rundt vinduene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #990 Del Skrevet 6. juni 2007 Ser fortsatt bare ett hus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. juni 2007 #991 Del Skrevet 6. juni 2007 Frostrøyk med hvite vinduslister Frostrøyk med skodde vinduslister For eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. juni 2007 #992 Del Skrevet 6. juni 2007 Trikset er å høyreklikke på bildet, trykke på egenskaper og kopiere adressen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #993 Del Skrevet 6. juni 2007 ser ikke noe jeg vimse..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juni 2007 #994 Del Skrevet 6. juni 2007 Frostrøyk med hvite vinduslister Frostrøyk med skodde vinduslister For eksempel Er jeg fulstendig blind som fremdeles ikke ser forskjell? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. juni 2007 #995 Del Skrevet 6. juni 2007 Frostrøyk med hvite vinduslister Frostrøyk med skodde vinduslister For eksempel Jeg ser samme huset i begge linkene. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #996 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg får bare opp rare tegn jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. juni 2007 #997 Del Skrevet 6. juni 2007 Alle var enige ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #998 Del Skrevet 6. juni 2007 dette får jeg beskjed om : "Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14' [Microsoft][ODBC SQL Server Driver][sql Server]Line 1: Incorrect syntax near '='. /includes/render-routines.asp, line 92" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. juni 2007 #999 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg ser et fint hus - samme hus på begge linkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #1000 Del Skrevet 6. juni 2007 merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå