Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har vel ikke tips mot invasjon av brunsnegler ??

Hørte et tips i helgen.

Pinnsvin sørger for at sneglene forsvinner. Er visst nam for pinnsvin det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
:hoho:

Men jeg vedder på Peppa hadde blitt glad ;)

det hadde jeg blitt!! :) både med bydate og viss du hadde tatt turen innom her hjemme.

Så hva synest du?? er det ikke flott her??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva synest du?? er det ikke flott her??? :ler:

Tja, omtrent like øde som her... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

Oj oj oj, jeg har hatt så masse å gjøre de siste dagene at jeg har knapt fått tid til å se på pc`n min....

Den idiotiske treige dusten av en gressklipper er virkelig ikke enig med meg om dagene, jeg drar og drar, skifter plugg, fyller på bensin og ingenting funker. får klipt en remse med gress, og så vil den ikke starte igjen før neste dag! Naboene tror sikkert jeg er kjempelat!! :ler:

Lillegutt har småtendenser til astma igjen, viss han blir verre i morgen så bestiller jeg time til doktor...

Ellers er det fotballkamp her for alle penga, så det er vel best å koke litt kaffe, finner frem noe snacks og sitte her hos dere, mens mannen ser på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Tja, omtrent like øde som her... :ler:

ja, kan egentlig tenke meg det! ;)

Tror ikke jeg har vært på din øde plass før, men det er vel noe i samme duren ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

åhhh....takk vimse du er så gooood!!! :klem:

Jeg er glad for å "se" alle dere også. tenker på dere hver gang jeg er ute å slåss med gressklipperen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den idiotiske treige dusten av en gressklipper er virkelig ikke enig med meg om dagene, jeg drar og drar, skifter plugg, fyller på bensin og ingenting funker. får klipt en remse med gress, og så vil den ikke starte igjen før neste dag! Naboene tror sikkert jeg er kjempelat!! :ler:

Gressklippere er teite! Jeg fikk endelig sparket igang vraket her, og etter å ha klippet omtrent halve plenen (med stopp for rensing omtrent hver 7. meter), ville den ikke mer. Jeg trillet den inn i skyggen, fylte mer bensin og klødde den både her og det, og til slutt startet den igjen -og begynte å ryke :overrasket: Ikke mer klipping her idag nei...

ja, kan egentlig tenke meg det! ;)

Tror ikke jeg har vært på din øde plass før, men det er vel noe i samme duren ja!

Bare å komme en tur og kikke i sommer :)

Jeg er glad for å "se" alle dere også. tenker på dere hver gang jeg er ute å slåss med gressklipperen min....

Vet ikke helt om jeg vil vte sammenhengen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

:ler:

altså det jeg mente var : at istedet for å stå ute å (sorry uttrykket) jævlest med den klipperen, så hadde det vært mye mer gøy å sittet inne å snakket med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...