Daria Skrevet 3. juni 2007 #961 Del Skrevet 3. juni 2007 Sjokkert nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. juni 2007 #962 Del Skrevet 3. juni 2007 Regna nesten med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. juni 2007 #963 Del Skrevet 4. juni 2007 Du har vel ikke tips mot invasjon av brunsnegler ?? Hørte et tips i helgen. Pinnsvin sørger for at sneglene forsvinner. Er visst nam for pinnsvin det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. juni 2007 #964 Del Skrevet 4. juni 2007 Gjess også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #965 Del Skrevet 6. juni 2007 Men jeg vedder på Peppa hadde blitt glad det hadde jeg blitt!! både med bydate og viss du hadde tatt turen innom her hjemme. Så hva synest du?? er det ikke flott her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juni 2007 #966 Del Skrevet 6. juni 2007 Så hva synest du?? er det ikke flott her??? Tja, omtrent like øde som her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #967 Del Skrevet 6. juni 2007 Oj oj oj, jeg har hatt så masse å gjøre de siste dagene at jeg har knapt fått tid til å se på pc`n min.... Den idiotiske treige dusten av en gressklipper er virkelig ikke enig med meg om dagene, jeg drar og drar, skifter plugg, fyller på bensin og ingenting funker. får klipt en remse med gress, og så vil den ikke starte igjen før neste dag! Naboene tror sikkert jeg er kjempelat!! Lillegutt har småtendenser til astma igjen, viss han blir verre i morgen så bestiller jeg time til doktor... Ellers er det fotballkamp her for alle penga, så det er vel best å koke litt kaffe, finner frem noe snacks og sitte her hos dere, mens mannen ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #968 Del Skrevet 6. juni 2007 Tja, omtrent like øde som her... ja, kan egentlig tenke meg det! Tror ikke jeg har vært på din øde plass før, men det er vel noe i samme duren ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. juni 2007 #969 Del Skrevet 6. juni 2007 Åh det var godt å "se" deg her igjen! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #970 Del Skrevet 6. juni 2007 åhhh....takk vimse du er så gooood!!! Jeg er glad for å "se" alle dere også. tenker på dere hver gang jeg er ute å slåss med gressklipperen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. juni 2007 #971 Del Skrevet 6. juni 2007 Når du er ute med gressklipperen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #972 Del Skrevet 6. juni 2007 tja, vel...altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. juni 2007 #973 Del Skrevet 6. juni 2007 tja, vel...altså..... *venter på resten av forklaringen* og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juni 2007 #974 Del Skrevet 6. juni 2007 Den idiotiske treige dusten av en gressklipper er virkelig ikke enig med meg om dagene, jeg drar og drar, skifter plugg, fyller på bensin og ingenting funker. får klipt en remse med gress, og så vil den ikke starte igjen før neste dag! Naboene tror sikkert jeg er kjempelat!! Gressklippere er teite! Jeg fikk endelig sparket igang vraket her, og etter å ha klippet omtrent halve plenen (med stopp for rensing omtrent hver 7. meter), ville den ikke mer. Jeg trillet den inn i skyggen, fylte mer bensin og klødde den både her og det, og til slutt startet den igjen -og begynte å ryke Ikke mer klipping her idag nei... ja, kan egentlig tenke meg det! Tror ikke jeg har vært på din øde plass før, men det er vel noe i samme duren ja! Bare å komme en tur og kikke i sommer Jeg er glad for å "se" alle dere også. tenker på dere hver gang jeg er ute å slåss med gressklipperen min.... Vet ikke helt om jeg vil vte sammenhengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juni 2007 #975 Del Skrevet 6. juni 2007 og Ååh... *forsvinner til fryseren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #976 Del Skrevet 6. juni 2007 altså det jeg mente var : at istedet for å stå ute å (sorry uttrykket) jævlest med den klipperen, så hadde det vært mye mer gøy å sittet inne å snakket med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #977 Del Skrevet 6. juni 2007 Ååh... *forsvinner til fryseren* mmm...spiser is jeg også nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. juni 2007 #978 Del Skrevet 6. juni 2007 Men så er det noen ting som bare må gjøres også, selv om det vanvittig ukult... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. juni 2007 #979 Del Skrevet 6. juni 2007 uff, ja.. det er så sant. noe nytt under solen her da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. juni 2007 #980 Del Skrevet 6. juni 2007 Næh, jeg vet ikke, er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå