Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Peppa

;)

Ok, jeg sitter med en morsom tanke i mitt hode om en kjempefest på 25 års dagen min... nå er det riktignok ikke før i september, men jeg har allerede ideene klare.

Jeg regner med at ca 12 stk blir invitert

Jeg vil leie paintballutstyr, ta med gjengen til en liten skog her, hvor det er bunkerser ifra 2.verdenskrig og sånt.

Gjemme en nøkkel inn i en av de, og så dele opp i to lag. kanskje jente og guttelag.

Det laget som kommer først frem til bunkersen (et lite stykke å gå..morsomme tingen ved det hele er at skogen er delt i to veier, men den møtes igjen ved den bunkersen, så det ene laget går ene veien og andre den andre veien)

så...det laget som kommer først og finner nøkkelen, må løse en gåte (hvor svaret er det huset nøkkelen passer til...et lokale jeg skal leie til fest senere på kvelden).

De skal da kjøre dit og får da servert litt drikke som premie....eller noe...

Ja, det skal selfølgelig være litt skyting og sånt... ;)

HA HA, gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Flott!!! :)

Men nå vet du jo hva som skjer da.. det skal være hysj hysj, så ikke si noe til de andre du eventuelt vil møte i skogen der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Peppa

Åhh.. .jeg er forkjøla.... :sur: Vil ikke vil ikke vil ikke!

Uansett, forkjøla eller ei, idag har mannen revet ned en diger le-vegg, og det ble mye mye bedre! Vi har en hekk bak leveggen som har blitt så stor nå at vi trenger den ikke mere, så nå kan vi bare gå ifra verandagulvet og rett ut på gresset, uten at vi måtte gå hele veien rundt veggen! Kjempebra!!

Jeg har klipt plen, badet unger, plantet noen blomster som rådyra venter på å få spise opp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Kommer jeg også! Kan sitte på bunkersen med sjampis, småbrisen og glad ;)

På en betingelse; at jeg får et glass med deg ;) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Kan du ikke sette noe hønsenetting over blomstene?

Virker fint mot bikkjer som liker å grave i mine bed, så det funker sikkert fint mot sultne rådyr også ;)

God bedring vennen, kjipt å bli forkjøla nå!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...