Gjest Peppa Skrevet 29. mai 2007 #921 Del Skrevet 29. mai 2007 :ler: Skulle aldi ha skrevet dette jeg! ! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mai 2007 #922 Del Skrevet 29. mai 2007 Nå er den HELT ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 29. mai 2007 #923 Del Skrevet 29. mai 2007 aldi = aldri !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 29. mai 2007 #924 Del Skrevet 29. mai 2007 uff da, dumme meg... som gjorde at Annie måtte skifte signatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mai 2007 #925 Del Skrevet 29. mai 2007 Må bare fikse linkene så er den på plass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. mai 2007 #926 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er sikkert bare et tegn som står inntil en [ eller ] eller et mellomrom for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mai 2007 #927 Del Skrevet 29. mai 2007 Ja jeg må kikke på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 30. mai 2007 #928 Del Skrevet 30. mai 2007 He he, uffa meg....*fortsatt dårlig samvittighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. mai 2007 #929 Del Skrevet 30. mai 2007 Næsj Skjer her a`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. mai 2007 #930 Del Skrevet 30. mai 2007 He he, uffa meg....*fortsatt dårlig samvittighet* Tullehøna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 30. mai 2007 #931 Del Skrevet 30. mai 2007 Ok, jeg sitter med en morsom tanke i mitt hode om en kjempefest på 25 års dagen min... nå er det riktignok ikke før i september, men jeg har allerede ideene klare. Jeg regner med at ca 12 stk blir invitert Jeg vil leie paintballutstyr, ta med gjengen til en liten skog her, hvor det er bunkerser ifra 2.verdenskrig og sånt. Gjemme en nøkkel inn i en av de, og så dele opp i to lag. kanskje jente og guttelag. Det laget som kommer først frem til bunkersen (et lite stykke å gå..morsomme tingen ved det hele er at skogen er delt i to veier, men den møtes igjen ved den bunkersen, så det ene laget går ene veien og andre den andre veien) så...det laget som kommer først og finner nøkkelen, må løse en gåte (hvor svaret er det huset nøkkelen passer til...et lokale jeg skal leie til fest senere på kvelden). De skal da kjøre dit og får da servert litt drikke som premie....eller noe... Ja, det skal selfølgelig være litt skyting og sånt... HA HA, gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. mai 2007 #932 Del Skrevet 30. mai 2007 Høres kjempegøy ut- jeg kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 30. mai 2007 #933 Del Skrevet 30. mai 2007 Flott!!! Men nå vet du jo hva som skjer da.. det skal være hysj hysj, så ikke si noe til de andre du eventuelt vil møte i skogen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. mai 2007 #934 Del Skrevet 30. mai 2007 *sier ingenting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 30. mai 2007 #935 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. mai 2007 #936 Del Skrevet 30. mai 2007 Kommer jeg også! Kan sitte på bunkersen med sjampis, småbrisen og glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 31. mai 2007 #937 Del Skrevet 31. mai 2007 Åhh.. .jeg er forkjøla.... Vil ikke vil ikke vil ikke! Uansett, forkjøla eller ei, idag har mannen revet ned en diger le-vegg, og det ble mye mye bedre! Vi har en hekk bak leveggen som har blitt så stor nå at vi trenger den ikke mere, så nå kan vi bare gå ifra verandagulvet og rett ut på gresset, uten at vi måtte gå hele veien rundt veggen! Kjempebra!! Jeg har klipt plen, badet unger, plantet noen blomster som rådyra venter på å få spise opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 31. mai 2007 #938 Del Skrevet 31. mai 2007 Kommer jeg også! Kan sitte på bunkersen med sjampis, småbrisen og glad På en betingelse; at jeg får et glass med deg he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. mai 2007 #939 Del Skrevet 31. mai 2007 Kan du ikke sette noe hønsenetting over blomstene? Virker fint mot bikkjer som liker å grave i mine bed, så det funker sikkert fint mot sultne rådyr også God bedring vennen, kjipt å bli forkjøla nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. mai 2007 #940 Del Skrevet 31. mai 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå