Daria Skrevet 19. mai 2007 #881 Skrevet 19. mai 2007 Søren óg! Tenkte jeg automatisk kom til å bli helt utlært på barnefronten så snart barnet er pressa ut, jeg. *skuffet* Det er feilinformasjon etter for mye tid på KG, hvor det i enkelte kretser er en utbredt opfatning at mødre vet alt, vi barnløse vet ingenting og burde ikke engang uttale oss... Og jeg ??? C kjendis????? Ærlig talt, snakk om dyp fornærmelse da...
Gjest Peppa Skrevet 19. mai 2007 #882 Skrevet 19. mai 2007 Det er feilinformasjon etter for mye tid på KG, hvor det i enkelte kretser er en utbredt opfatning at mødre vet alt, vi barnløse vet ingenting og burde ikke engang uttale oss... Nemlig!!!
Daria Skrevet 21. mai 2007 #883 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Du føler deg allvitende? *uttaler meg om hva jeg vil når jeg vil hvor jeg vil uansett* Endret 21. mai 2007 av Daria
Annie Skrevet 21. mai 2007 #884 Skrevet 21. mai 2007 Du føler deg allvitende? *uttaler meg om hva jeg vil når jeg vil hvor jeg vil uansett* Barnløse pleier å gjøre det ja!
Gjest Peppa Skrevet 21. mai 2007 #885 Skrevet 21. mai 2007 okei, gjett hva jeg gjorde idag : Hadde vært på butikken å handlet, hatt ungene i bilen og var klar til å rygge ut av parkeringsplassen da jeg kjente en hump, og kom plutselig på : Oj, varene mine, de ligger ikke i bilen... , men under høyre fremhjul. Det ble en herlig mos av agurk, jordbær, egg, knekkebrød, skinke og et glass med middag til lillegutt... å jo... et dagblad, med all denne herligheten oppå! Rett i søpla! Jippi!!!!! All ære til ammetåke!
Daria Skrevet 21. mai 2007 #887 Skrevet 21. mai 2007 Barnløse pleier å gjøre det ja! okei, gjett hva jeg gjorde idag : Hadde vært på butikken å handlet, hatt ungene i bilen og var klar til å rygge ut av parkeringsplassen da jeg kjente en hump, og kom plutselig på : Oj, varene mine, de ligger ikke i bilen... , men under høyre fremhjul. Det ble en herlig mos av agurk, jordbær, egg, knekkebrød, skinke og et glass med middag til lillegutt... å jo... et dagblad, med all denne herligheten oppå! Rett i søpla! Jippi!!!!! All ære til ammetåke! Beklager, men det er bare en mulig reaksjon her:
Gjest Peppa Skrevet 21. mai 2007 #888 Skrevet 21. mai 2007 er lov å le altså Jeg gjør det selv. Bare flaks at dekket ikke punkterte når jeg knuste middagsglasset til gutten. tror avisen og jordbæra tok støtet
Annie Skrevet 21. mai 2007 #889 Skrevet 21. mai 2007 okei, gjett hva jeg gjorde idag : Hadde vært på butikken å handlet, hatt ungene i bilen og var klar til å rygge ut av parkeringsplassen da jeg kjente en hump, og kom plutselig på : Oj, varene mine, de ligger ikke i bilen... , men under høyre fremhjul. Det ble en herlig mos av agurk, jordbær, egg, knekkebrød, skinke og et glass med middag til lillegutt... å jo... et dagblad, med all denne herligheten oppå! Rett i søpla! Jippi!!!!! All ære til ammetåke! Nesten som Sambo for noen år siden det. Vi hadde vært på ferietur i Sverige, og stoppa på grensa for å handle mat og godis. Jeg fikk streng beskjed om å sette meg inn i bilen, for pakkinga fra kurven og inn i bilen skulle han ta. Gjett hvem som følte seg teit da vi skulle pakke opp 3 kg godis og fant ut at han hadde glemt å legge det inn i bilen. Det sto igjen på parkeringsplassen i Sverige... Jeg passer på å minne han på den historien ved jevne mellomrom...
Daria Skrevet 21. mai 2007 #890 Skrevet 21. mai 2007 Jeg passer på å minne han på den historien ved jevne mellomrom... Så omtenksomt
Gjest Peppa Skrevet 22. mai 2007 #892 Skrevet 22. mai 2007 Idag skal jeg egentlig ha den o`store ryddedagen, har såvidt begynt i stua. Ikke at det er rotete, men vi har bestemt for å fjerne noen bøker, cd`er og diverse andre dingsedangs i stua. Har fått vekk bøker og cd`er nå da. Ærlig talt, Hardybøker i bokhylla er jo bare såååååå harry da! Bort med dem! Tok vekk også et helt cd stativ.... hva skal man med det? Og så har jeg veldig lyst å kjøpe meg en mindre sofabord. det er så stort og irriterende det som står her, får så lyst å hente saga og sage av den littegrann! Nei, jeg får sette igang og utnytte tiden mens lillegutt snorker
Gjest vimse Skrevet 22. mai 2007 #894 Skrevet 22. mai 2007 Jeg bedriver prosjekt fjerne dill og dall for tiden. Jeg har vært veldig flink med mitt eget, bare spart på ting som er veldig viktig for meg, og så kan resten av vissvasset benyttes av noen andre. Nå er det mannens som står for tur, dèt kan jo bli en morsom affære... Men ærlig talt, det er jeg som rydder og vasker og ordner med dette dritet, han vet jo knapt hva han har Ha en strålende dag vennen min!
Gjest Peppa Skrevet 22. mai 2007 #895 Skrevet 22. mai 2007 .. Men ærlig talt, det er jeg som rydder og vasker og ordner med dette dritet, han vet jo knapt hva han har Jepp, akkurat! Hva i alle dager har en hardy guttene-bok oppi bokhylla INNE I STUA å gjøre??? Kan noen fortelle meg det? I tilfelle vi får besøk av en samleholiker som elsker hardyguttene over alt på jord og vil tilby oss 1,5 millioner for akkurat den boka?? Nå nei du.... Da tror vi på tannfeen! Så nå er bokhylla myyyye finere og ryddigere enn tidligere!
Annie Skrevet 22. mai 2007 #897 Skrevet 22. mai 2007 Bokhylla mi er den eneste plassen i huset som er pen og ryddig..... OK ikke eneste da, men det føles sånn..
Gjest Dallandra Skrevet 22. mai 2007 #898 Skrevet 22. mai 2007 Altfor mange fremmedord her til at jeg klarer å fatte hva dere prater om :klø:
Annie Skrevet 22. mai 2007 #899 Skrevet 22. mai 2007 Kom på plutselig at jeg må shine huset før Dallis kommer på lørdag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå