Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Peppa

:ler:

Jenta må være hjemme idag, fordi hun hadde feber inatt. så det blir ingen frokost alene hos meg heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se om du greier å slikke deg på albuen da?  ;)

Dog er jeg nydusja, men HVORFOR??????????? :overrasket:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimse

Jeg vedder en tier på at Annie forsøkte :ler:

Og jeg har forsøkt før, og jeg får det ikke til, men jeg innbiller meg at ingen får det til? Eller fantaserer jeg nå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

nei..hvorfor???? ikke vet jeg... ;)

I ikveld har jeg jobbet ute i hagen, helt til mannen stakk hodet utom døra og lurte på om jeg ikke hadde tenkt meg inn snart.. (savnet meg sikkert :rødme: )

I morgen skal jeg til frisøren!!! *trengst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Og jeg har forsøkt før, og jeg får det ikke til, men jeg innbiller meg at ingen får det til?  Eller fantaserer jeg nå igjen?

ingen får det til nei, med mindre de vrir skuldra ut av ledd ;) Men da skal de virkelig ha lyst å slikke seg på albuen assa !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har forsøkt før, og jeg får det ikke til, men jeg innbiller meg at ingen får det til?  Eller fantaserer jeg nå igjen?

Vedder i mot!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

i kveld er det selskap igjen. har nettopp vært å spist middag, og når vi såg de hadde tatt frem 3 sider med sang, unnskylde vi oss at vi måtte hjem og legge gutten... :sjarmor:

Men jeg må tilbake og hente jenta etterpå da, hun ville synge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i kveld er det selskap igjen. har nettopp vært å spist middag, og når vi såg de hadde tatt frem 3 sider med sang, unnskylde vi oss at vi måtte hjem og legge gutten...  :sjarmor:

Men jeg må tilbake og hente jenta etterpå da, hun ville synge!  ;)

Hva slags selskap er det du er i som det er så mye sang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

he he.... sleip jeg???? :sjenert:

bestefar er 80 år idag, så har ungene hans laget så mange sanger ;)

Jeg lagde et dikt som skulle være ifra oldebarna da!

Jenta ville ikke være med hjem hun, skulle absolutt sove hos bestemora si, og d var greit, så da dro jeg bare hjem igjen... etter et lite kakestykke....

ok....... 4 kakestykker da........ :sjenert:

uansett.... nå sitter jeg her og har begynt på min 2. øl!! og det er jammen godt ikveld! mmm, deilig!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peppa slang med leppa og så ble hun deppa.....

*er på rimern*

Hvor er duuuu?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Hei damer!!! :)

Sorry for at jeg ikke har vært her.

Har nemlig vært på sykehuset med lillgutt, han har visst fått astma, så vi har vært der siden mandagen nå!

Fikk innhalasjon hver 3. time da, så idag mente jeg at han var såpass bra at vi kunne dra hjem.

Jeg visste jo ikke at vi skulle sove der, så jeg hadde med kun det vi gikk i. så jeg måtte ned på et kjøpesenter i går for å kjøpe noen truser, t-skjorter og noen klær til lillegutt.

Ikke hadde han med favorittbamsen sin heller, så jeg måtte kjøpe en ny bamse også, og den er faktisk myyyye bedre enn den gamle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...