Gjest Peppa Skrevet 29. april 2007 #781 Del Skrevet 29. april 2007 Lover å komme sterkere tilbake! og lover å ikke le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. april 2007 #782 Del Skrevet 29. april 2007 Sitter her og venter jeg Kos deg med blid fotballtittende mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 29. april 2007 #783 Del Skrevet 29. april 2007 Natti natt.. Kos deg i drømmeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 29. april 2007 #784 Del Skrevet 29. april 2007 åhhh... dere er så gode! *sukk* :rødme: God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. april 2007 #785 Del Skrevet 29. april 2007 Natt Natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 30. april 2007 #786 Del Skrevet 30. april 2007 da sitter jeg her igjen da... mannen nedi studioet sitt, jenta har ligget i sengen siden 1700 (ikke helt i slag), og gutten sprenger alle grenser ved å være våken. Men jeg troooor kanskje han sovnet nå. åhh, så deilig være idag, sol heeele dagen, og jeg får så lyst å gjøre forskjelligt ute, men jeg må kjøpe inn litt av hvert først.. planter, potter osv... Pluss at ungene må være friske og sove godt i sengese sine, så jeg slipper å løpe ut og inn hele tiden. idag har jeg vasket gulv (trengtes virkelig)....rart hvor mye støv som samler seg i løpet av ei helg gitt. enda vi har snart ikke vært hjemme. Så tok jeg med ungene og trillet en tur inni skogen, der har dem bygd en liten hytte, så folk kan sette seg ned, grille, eller ikke gjøre noe som helst. veldig morsomt for barna ihvertfall, de har strippet noen trær så de kan klatre i også. ellers har vi ikkje gjort så mye mer, hatt besøk av svigers da (som er på slanker`n, så jeg får ikke lov å servere noe som helst når dem kommer). Jeg og mannen har så lyst å male huset i en annen farge....selv om vi ikke er enig om hvilke farge vi skal ha da men.... jeg vil ha gul og han vil ha beige eller hvitt.... Jeg har alltid likt gule hus...og røde... nei, der våknet gutten igjen...må springe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 30. april 2007 #787 Del Skrevet 30. april 2007 hmm...en del skrivefeil ser jeg... hehe... er så morsom den 5 mnd`s alderen, når de har oppdaget føttene sine, og skal bare holde på dem hele tiden. i går fikk han storetåa si inni munnen skal tro om jeg får til det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. april 2007 #788 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 30. april 2007 #789 Del Skrevet 30. april 2007 fikk det til jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mai 2007 #790 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) *henter opp* Jeg får også stortåa inn i munnen, men ettersom jeg spiser, tror jeg at jeg står over å demonstrere akkurat nå... Forøvrig er huset jeg bor i gult -på en måte... Det er så gusjete i fargen at det grenser mot grønt -lekkert Har faktisk endt opp med å diskutere med folk hvorvidt det er gult eller grønt... Endret 1. mai 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2007 #791 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg skal DEFINITIVT IKKE!!!!! ta tåa i munn! :spysmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mai 2007 #792 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er så gusjete i fargen at det grenser mot grønt -lekkert Har faktisk endt opp med å diskutere med folk hvorvidt det er gult eller grønt... ← Nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mai 2007 #793 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg skal DEFINITIVT IKKE!!!!! ta tåa i munn! :spysmiley: ← du kan jo vaske den først da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mai 2007 #794 Del Skrevet 1. mai 2007 Nice!!! ← Javisst Og det er bare litt mer velholdt inne -kommunale boliger er gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mai 2007 #795 Del Skrevet 1. mai 2007 skjønner hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mai 2007 #796 Del Skrevet 1. mai 2007 Men de har i det minste ingen regler om husdyrhold -de følger tvert imot med huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. mai 2007 #797 Del Skrevet 1. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2007 #798 Del Skrevet 1. mai 2007 du kan jo vaske den først da! ← For å si det sånn, så er føtter det verste jeg vet, og det hadde ikke hjulpet om jeg hadde kokt den først engang! *savner spysmiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mai 2007 #799 Del Skrevet 2. mai 2007 se om du greier å slikke deg på albuen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 2. mai 2007 #800 Del Skrevet 2. mai 2007 Svært så akrobatiske dere er er da! *står over* Nå leker ungene så godt at jeg skal forsøke å spise frokost i fred! Da regner jeg med at hylekoret kommer ilende på entotre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå