Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han vet nok at jeg holder til her, kommenterer stadig :

"sitter du inne på dette forumet igjen"

Min store drøm er at han en dag skal gå inn på "personlige meldigner" og fri til meg!!! :rødme:

:ler:  :ler:

Du får hinte... :rødme:

Det var faktisk Sambo som introduserte meg for dette forumet, men nå har han fått sitt eget. Mannen studerer lyd og høyttalere hele tiden, så nå er det AV Forumet som er hans plass. Like greit det i grunn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for jeg dro til byen idag i god tro om å shoppe masse vårklær til ungene og nye smokker til gutten, og kanskje noe sprekt til meg selv, men hva finner jeg ut når vi er halvveis?

Jooooo, pengboken ligger igjen hjemme!!! :overrasket:

O yes, knallbra! Mamma lurer på om hun skal kjøre da, siden jeg ikke har sertifikat og det muligens kan være noen polis ute.

"neida, ingen polis som er ute i dette drittværet"

På vei hjem ,hvem tror dere står pent på rad i veikantet, jo politiet!!!

Men snille mannen som kjører foran meg, finner ut at det er lurt å kjøre inn til dem, så jeg slipper unna! ;)

Heldigvis, men snakk om kick altså!!!

Uansett, mamma kjøpte prinsesse genser til jenta og hummel joggebukse til meg! Bra en av oss hadde med penger da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia!!!!!

God jentene mine! :klem:

Klart jeg vil ha en :kaffe:

Nå er jeg hos min mor, kommer en hel gjeng tanter som er barnevakt for besteungene deres, og det er unger på alder med jenta mi. Så det blir gøy!

Har liksom blitt en trend her hvor jeg bor at de dagene besteforeldre har fri, velger heller foreldrene å ha barna hjemme hos bestemor, enn i barnehagen..

Ja, enkelte er sånn!

Takk for kaffi, nå må jeg stikke. snakkes helt sikkert senere ikveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...