Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

:ler:

Det er lov å håpe vertfall ;)

Jeg har håpt i mange år nå... Men sove lenge gjør de bare når MÅ tidlig opp og ut for å rekke avtaler... Ellers er de oppe før fuglene fiser!!!

Menmen, de klarer seg selv litt så de får bare styre på med fjernkontrollen så lærer de seg vel å sove lenge når de kommer i tenåra!!

Og gjett hvem som skal vekke dem kl 06 om mårran daaaa??? :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peppa

husker mamma og pappa en gang; jeg og bror skulle sette oss ned å se barne-tv, da de kom stormende inni stua med fullt indianer og cowboy utstyr, med lekepistoler og fjær i håret. Og bråkte noe helt vanvittig!

Vi ble jo helt sjokka og lurte på hva de holdt på med ....

...jo , d var bare sånn vi brukte å holde på når de skulle se nyhetene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Utrolig bra!!!

Har prøvd et par ganger jeg og, å bråke når de ser barne-tv, men det ble bare skrik.. Sånn skikkelig intens skriking... I en evighet etterpå, så det var ikke verdt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

husker mamma og pappa en gang; jeg og bror skulle sette oss ned å se barne-tv, da de kom stormende inni stua med fullt indianer og cowboy utstyr, med lekepistoler og fjær i håret. Og bråkte noe helt vanvittig!

Vi ble jo helt sjokka og lurte på hva de holdt på med ....

...jo , d var bare sånn vi brukte å holde på når de skulle se nyhetene!  ;)

:hoho: Så utrolig bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Jeps, men jeg kan godt finne på å gå og legge meg igjen nå, men jeg skal ikke det, jeg må få litt døgnrytme før hverdagen setter inn igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppe tidlig i dag. Kl 10.30. :Hehe: Men har allerede vært i Oslo og henta Prinsessa. Har ikke sett henne siden tirsdag, så nå var det godt å få henne hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Kan jeg godt tenke meg. :)

Mamma kom å hentet jenta isted, så hun blir der til vi skal på kaffiselskap etterpå.

Nå lager jeg fiskeboller i hvit saus. Lenge siden vi har spist fisk nå, så d skal bli litt godt!

Tror jeg dubbet av i en stol isted, kjennes sånn ut ;) Gutten har sovet veldig lenge idag :overrasket: sikkert helt utslitt eller all bæsjinga idag tidlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

Må være gode gamle Peppa igjen,nå som påsken er over, bare at jeg fant et annet bilde av henne som var litt søtere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...