Gjest uri Skrevet 7. april 2007 #561 Del Skrevet 7. april 2007 Det er lov å håpe vertfall Jeg har håpt i mange år nå... Men sove lenge gjør de bare når MÅ tidlig opp og ut for å rekke avtaler... Ellers er de oppe før fuglene fiser!!! Menmen, de klarer seg selv litt så de får bare styre på med fjernkontrollen så lærer de seg vel å sove lenge når de kommer i tenåra!! Og gjett hvem som skal vekke dem kl 06 om mårran daaaa??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 7. april 2007 #562 Del Skrevet 7. april 2007 ha ha, den dagen ser du virkelig frem til Uri, d tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. april 2007 #563 Del Skrevet 7. april 2007 Selvfølgelig!!! Ikke at jeg kommer til å gidde å stå opp så tidlig hver bidige helg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 7. april 2007 #564 Del Skrevet 7. april 2007 husker mamma og pappa en gang; jeg og bror skulle sette oss ned å se barne-tv, da de kom stormende inni stua med fullt indianer og cowboy utstyr, med lekepistoler og fjær i håret. Og bråkte noe helt vanvittig! Vi ble jo helt sjokka og lurte på hva de holdt på med .... ...jo , d var bare sånn vi brukte å holde på når de skulle se nyhetene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. april 2007 #565 Del Skrevet 7. april 2007 Utrolig bra!!! Har prøvd et par ganger jeg og, å bråke når de ser barne-tv, men det ble bare skrik.. Sånn skikkelig intens skriking... I en evighet etterpå, så det var ikke verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 7. april 2007 #566 Del Skrevet 7. april 2007 Synest jeg ser d for meg Kan tenke meg d hadde blitt samme reaksjon her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2007 #567 Del Skrevet 7. april 2007 husker mamma og pappa en gang; jeg og bror skulle sette oss ned å se barne-tv, da de kom stormende inni stua med fullt indianer og cowboy utstyr, med lekepistoler og fjær i håret. Og bråkte noe helt vanvittig! Vi ble jo helt sjokka og lurte på hva de holdt på med .... ...jo , d var bare sånn vi brukte å holde på når de skulle se nyhetene! ← Så utrolig bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 8. april 2007 #568 Del Skrevet 8. april 2007 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. april 2007 #569 Del Skrevet 8. april 2007 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. april 2007 #570 Del Skrevet 8. april 2007 God morgen vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. april 2007 #571 Del Skrevet 8. april 2007 Flere av oss som er tidlig oppe på en søndagsmorgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. april 2007 #572 Del Skrevet 8. april 2007 Jeps, men jeg kan godt finne på å gå og legge meg igjen nå, men jeg skal ikke det, jeg må få litt døgnrytme før hverdagen setter inn igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. april 2007 #573 Del Skrevet 8. april 2007 mmm...tenk om jeg kunne gått og lagt meg når jeg ville *drømme* Nå har gutten bæsja 3 ganger på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. april 2007 #574 Del Skrevet 8. april 2007 Oppe tidlig i dag. Kl 10.30. Men har allerede vært i Oslo og henta Prinsessa. Har ikke sett henne siden tirsdag, så nå var det godt å få henne hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. april 2007 #575 Del Skrevet 8. april 2007 Kan jeg godt tenke meg. Mamma kom å hentet jenta isted, så hun blir der til vi skal på kaffiselskap etterpå. Nå lager jeg fiskeboller i hvit saus. Lenge siden vi har spist fisk nå, så d skal bli litt godt! Tror jeg dubbet av i en stol isted, kjennes sånn ut Gutten har sovet veldig lenge idag sikkert helt utslitt eller all bæsjinga idag tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 9. april 2007 #576 Del Skrevet 9. april 2007 snart 30 sider nå........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. april 2007 #577 Del Skrevet 9. april 2007 Er du ny nå igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 9. april 2007 #578 Del Skrevet 9. april 2007 Må være gode gamle Peppa igjen,nå som påsken er over, bare at jeg fant et annet bilde av henne som var litt søtere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 9. april 2007 #579 Del Skrevet 9. april 2007 men jeg skal ikke skifte mer nå..... Lover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. april 2007 #580 Del Skrevet 9. april 2007 Finner deg allikevel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå