Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra
vi har spilt masse postmann pat lotto, puslespill og sånne singsang-kort (kjempebra!)

www.singsang.com forresten ;)

Mannen jobber ikke, men hehe....greia er.... at når han skal passe på lillegutt...skjønner  gutten at noe er på gang og da blir d bare hyyyyyl! Vi har prøvd d mange ganger! :ler:

Male egg har vi ikke prøvd enda, kanskje vi kan gjøre d imorgen?!

Hun er kjempeflink å leke seg selv også, tar frem kaptein sabeltann, kattepuser, little people og postmann pat - figurer og leker med dem i dukkehuset sitt. Men får så dårlig samvittighet for at jeg ikke alltid har tid til å delta i leken.

åhh..jeg skulle helst ha gjort alt sammen på samme tid!  ;)

Merkelig. Det der har jeg aaaldri vært borti :hoho::ironi:

Hørtes dessverre fryktelig kjent ut. Men nå har ungene mine blitt en god del eldre da (2,5 og 4), men mamma er fortsatt best.

Singsang så kjempebra ut, det der skal vi definitivt få tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peppa

Vi får bare prøve å gjøre d beste ut av d, kanskje vi kan bare skoleboller imorgen, male egg, lese bøker og titte litt på "playhouse disney" innimellom ;)

Blir nok bedre når lillegutt kan bevege seg litt mere selv og være med i leken!

Nå tror jeg at jeg skal legge meg!

God natt Dallandra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenam så tidlig du er i seng i dag da!! :overrasket:

Nå har mannen her brukt pcen i hele ettermiddag og kvelden så nå var det min tur.

Får surfe rundt alene jeg da... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLOSSMAJOR er et spill som burde være i alle husstander. Fantastisk morsomt for alle aldre faktisk. Da har dere noe å drive med alle sammen. Bortsett fra minsten da... ;)

Vi har spilt det siden Prinsessa gikk i barnehagen, og det er like morsomt enda. Nå går hun i 3 klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa
Kan ikke mannen finne på noe morsomt sammen med jenta da, så får du lettet litt på samvittigheten din? :)

Joda mannen finner på noe han, men jeg får dårlig samvittiget fordi d ikke er meg som leker med henne :ler:

Neida... de sparket fotball en stund idag da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
KLOSSMAJOR er et spill som burde være i alle husstander. Fantastisk morsomt for alle aldre faktisk. Da har dere noe å drive med alle sammen. Bortsett fra minsten da... ;)

Vi har spilt det siden Prinsessa gikk i barnehagen, og det er like morsomt enda. Nå går hun i 3 klasse.

Såg veldig morsomt ut. dette skal jeg bestille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse
Joda mannen finner på noe han, men jeg får dårlig samvittiget fordi d ikke er meg som leker med henne  :ler:

Neida... de sparket fotball en stund idag da..  ;)

Det blir nok bedre etterhvert skal du se, er vel bare for en stund nå, til gutten blir litt større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

det blir nok d :)

God morgen alle sammen!

Idag er butikkene åpne igjen, og d er bra...for her er d mangel på melk, og jeg greier ikke spise en fullverdig frokost uten melk.. :ler:

Vi har kjøpt den Auschwitz-dokumentaren som har fått så gode kritikker, og begynte å se den i går kveld. var 2 dvd`er, så vi såg kun den ene i går.

Uff, det var en sterk dokumentar. Vi fikk liksom ikke til å si noe til hverandre etterpå, gikk bare rett og la oss for å sove.

Man greier ikke å sette ord på hvor fælt det er.

åhh, jeg var så trøtt idag når jeg våknet. først våknet gutten, så la jeg han bare i senga inntil meg, og sovnet litt mens han pludret med en bamse, så etter 10 minutter kommer jenta inn og prater høyt om at det er morgen og at hun og postmann pat hadde sovethele natta og hun fant ikke smokken sin, og hun var ikke tissevåt, så hun slapp å skifte bleie mente hun på og ville gjerne at jeg skulle inn og sette på barne-tv og hun vil gjerne spise frokost på stuen idag, vææærsåsnill!

:ler::ler:

Ja ja.. håper dere får en fin dag i dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Peppa

Hei Bippe, Vimse og Annie (heldiggris du da Annie, som sover sååå lenge)!!

Bare innom en snar-tur for å se an forholdene innpå her ;)

Ser bra ut så jeg stikker ut igjen!

Sees senere ikveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jentene her snart 8 og 5 år, og vi om vi vil, sover vi til 10-10:30 i helgene..

Det er jo ganske lenge da, så det hender ikke så ofte at vi begge gjør det..

Poenget var bare at det-blir-bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Takk for det damer! Vi får satse på at de blir like pappa`n sin, for han elsker å sove nemlig! ;):ler:

Men ikke at de sover så mye at d går utover skolen da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...