Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa

nei nei nei, du må ikke tro det ;)

Jeg ble glad for svaret ditt.... kanskje d var litt mer dialekt-formulert "spørs d" sier vi liksom om at "ja, d må nok bli slik" ....

:klem:

Blir bare så deprimert av tanken...at ikke alle kan skjønne at enkelte ikke er så glad i store selskap og slikt. er ikke noe med at de ikke liker folka som har selskap, men rett og slett fordi at masse folk irundt en er "ekkelt" ..på en måte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimse

Skjønner veldig godt hva du mener, og jeg kan ikke skjønne at folk gidder bruke energi på å blande seg bort i ting de ikke har noe med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

uff ja, sant d!

WOW, jeg bestilte meg bilder ifra fotoknudsen.no på søndag, og i dag kom dem! det må jeg si var raskt levert!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimse

Jeg kikket på noen legoklær her forrige uke, de er jo så kule i fargene, men fytti for en pris noe av det hadde :overrasket: Den sommerkjolen var bare helskjønn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for store barn jeg. Ingenting på de sidene passer. Prinsessa er bare 9, men er så høy så hun må bruke 12/14 år i klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Peppa

hmm..planer for ikveld:

Spise godteri..... (forbanna høgtider altså.... :sur: ) ;)

Putte bilder i album

Sette på ei maskin med klær

Legge sammen noen klær....(Ond sirkel det der....tar aldri slutt, og så er vi så smart at vi produserer mere barn, som betyr: Enda mere klær!!! ) ;)

Legge jenta så snart ho er ferdig å se barne-tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

mmm...rødvin høres fristende ut,

men d får bli en annen gang. Kanskje jeg skal unne meg en øl i påsken! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

I dag har jeg funnet ut at de 4.pk med rømme er særdeles praktiske til dipblandinger. En halv pose oppi en sånn liten boks, en dæsj potetgull og vips: storfornøyd vimse, og ingen ekle diprester igjen som må i kjøleskapet.

*nyter påskefri og snopetid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...