Gå til innhold

kaffislaberas

Fremhevede innlegg

Gjest Peppa
Skrevet

he he... jepp!

Men nå skriker ikke min unge så veldig heller da.. en veldig rolig kar! Så jeg vil mye heller ha han, enn en skilpadde! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Så det er ikke et bytte-treff?
Gjest Peppa
Skrevet

neeeeei, tror nok ikke d. tror ikke hun vil ha flere unger heller, har tre ifra før. fikk tvillinger nå sist. ;)

Skrevet

Holder kanskje da ja... :ler:

Gjest Peppa
Skrevet

Tror nok d! ;)

nei, du får ha en fin dag Daria, vi snakkes vel senere ikveld! Blir vel tap igjen....

Skrevet

Spørs vel det ja... Når vi ikke engang klarer å ta B-Bosnia hjemme, har vi ingenting i em å gjøre...

Skrevet

Innom og hilser på mellom :husarbeid: og :husarbeid:

Gjest Peppa
Skrevet

Flink du er da Annie :)

Jeg har klær på tørkestativet som skulle vært lagt sammen, jeg har en maskin full av klær som skulle vært hengt opp og en skittentøyskurv som skulle vært tømt. Men det får bli ikveld.Om norge blir liggende under, så skal jeg gå å ta disse klærne! ;)

Vi har fått nye søppeldunker, så jeg skal fikse litt med de etterpå tenker jeg.

Skrevet

...men så var det den lille detaljen kalt 2.omgang da...

Skrevet

Dåårlig... Det ble 2-2, i følge VG er alt Thomas Myhres skyld...

Skrevet

Jeg så tabbene til Myhre, og det VAR hans skyld.. Syns synd på han, for sånne tabber slutter man med i lilleputtligaen...

Ellers koser vi oss med besøk av mamma her. Ryddig og rent er det også. Med andre ord, bare velstand :)

Gjest Peppa
Skrevet
...men så var det den lille detaljen kalt 2.omgang da...

enkelte ganger skulle 2.omgang vært hoppet over.... :sur:

Gjest Peppa
Skrevet

Ellers koser vi oss med besøk av mamma her. Ryddig og rent er det også. Med andre ord, bare velstand :)

høres deilig ut!! Flott at alt er velstand ;) Mor er kjekk å ha på besøk!

Gjest Peppa
Skrevet

Idag har jeg jenta hjemme ifra barnehagen, vi skal på barnetrim etterhvert, og så skal vi besøke noen venner av oss som også har ei jente på samme alder.

Mannen skal jobbe overtid idag, så vi får ikke sett han før sent ikveld!

Sol og nydelig vær idag også! :)

Nei, jeg får legge sammen noen klær her...

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Skrevet

Kos dere på barnetrim! Så nå hvem du skulle dit med ;)

Gjest Peppa
Skrevet

mmm.....middag idag:

Knekkebrød med smørost på...

Kan ikke si det blir noe middag når mannen ikke er hjemme nei. jenta liker best brødskiver enn middag alikevel, så hun fikk et stort fat med masse brødskivebiter og en yoghurt.

Lillegutt sovnet i vognen ute, ene hjulet på vogna er tomt for luft, og jeg har ingen pumpe heller...

Var kjekt på besøk idag ihvertfall, jentene lekte seg så fint sammen, men d ble noe hyl og skrik når vi skulle dra...men men, d er nok bedre det enn at ungen maser å vil hjem hele tiden istedetfor. var ihvertfall tegn på at ho hadde det kjekt d da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...