Gjest Peppa Skrevet 25. mars 2007 #401 Skrevet 25. mars 2007 Mange som bruker skritteller om dagen forstår jeg Røyke ja.. Da jeg fikk to blå slutta jeg.. Klarte aaaldri slutte før den tid.. Men har ikke begynt på'n igjen. -god helg! ← Bra du ikke har begynt på igjen, vi får holde oss harde!!!
Gjest Peppa Skrevet 25. mars 2007 #403 Skrevet 25. mars 2007 Ammetåke? ← jepp, en veldig tykk tåke! Ser ikke hånda fremfor meg snart...
Gjest Peppa Skrevet 25. mars 2007 #405 Skrevet 25. mars 2007 I dag har vi vært ute ute og ute..... sååååå deilig vær! Helt fantastisk! Vi hadde piknik på lekeplassen og nå i kveld har jeg og jenta stelt i hagen. Jeg elsker hagearbeid (så lenge man slipper å klippe plen), å lage blomsterbedd og slikt er kjempegøy! Har begynt såvidt med grøt til lillemann, men han er ikke så begeistret for det enda nei.. griner på nesa og spytter ut igjen Fikk i han en skje da.. Åh, jeg elsker vår, blir så glad inni meg!
Annie Skrevet 25. mars 2007 #406 Skrevet 25. mars 2007 Prinsessa ville stå på rollerblades så vi reiste opp på skolen så hun fikk stå der. Jeg hadde med juice, røyk, stol og en bok og koste meg i solen! Sånne dager burde man ha flere av! Tror jeg må begynne å strikke litt, det er så godt å sitte ute i sola og strikke...
Gjest Peppa Skrevet 25. mars 2007 #407 Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde med juice, røyk, stol og en bok og koste meg i solen! Sånne dager burde man ha flere av! ← Sånne dager burde man MANGE av ja Hørtes deilig ut!
Gjest vimse Skrevet 25. mars 2007 #408 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har gått i åpne sko uten sokker i dag, og det var skikkelig deilig å få luftet tærne Okei da, jeg hadde tykk jakke på da jeg dro hjemover i kveld, men jeg frøs ikke på tærne Nærmer seg vår ja-SKJØNT!!
Gjest Peppa Skrevet 25. mars 2007 #409 Skrevet 25. mars 2007 Gikk uten sokker i crocs-skoa mine da vi stelte i hagen i dag jeg også, godt det! Selv om jeg sleit med en død plante i en DIGER blomsterpotte, ikke rart den var blytung, den var jo stappa full med digre steiner, og jeg fikk jord over hele meg, som såklart falt inni crocs-skoa og...ja... føttene var litt sorte... Men jeg fikk vekk den digre fæle døde planten og blomsterpotten heldigvis etter mye strev Så nå føler jeg at jeg har fortjent en sjokoladebit!
Gjest Peppa Skrevet 25. mars 2007 #411 Skrevet 25. mars 2007 nei nå..... ser ikke ut for at d blir noe..... ....så jeg får bare .... God natt!!
Annie Skrevet 25. mars 2007 #412 Skrevet 25. mars 2007 Blir ikke noe på meg heller. Da må jeg ut å finne noen i tilfelle og det gidder jeg ikke... (Sambo jobber natta )
Shiloh Skrevet 26. mars 2007 #413 Skrevet 26. mars 2007 ÅÅå skulle ønske jeg hadde hage! Ja det er herlig med vår.. Blir spennende å se hvordan mi reagerer på grøt, er redd det blir som med din! ha en fin mandag!
Gjest Peppa Skrevet 26. mars 2007 #414 Skrevet 26. mars 2007 Byttet til havregrøt idag (har prøvd med maisgrøt tidligere), og det gikk bedre. Mamma prøvde å mate han i dag, og han spiste sikkert 4-5 skjeer! Ikke verst! ellers har jeg vært ute hele dagen i dag også.... sagde ned et tre, og luka litt i blomsterbedd, kjøpt to sekker med bark som jeg skal fylle i beddene i morgen! Mor og far kom med et digert huske-stativ, med rutsjebane på. så det var populært for jenta ja!
Gjest vimse Skrevet 26. mars 2007 #415 Skrevet 26. mars 2007 Kommer du og tar hagen min når du er ferdig med din?
Gjest Peppa Skrevet 26. mars 2007 #417 Skrevet 26. mars 2007 Kommer du og tar hagen min når du er ferdig med din? ← den var morsom.... uff, d verker i ryggen min ikveld, måtte ut igjen en tur å hive på noe bark på beddene mine, greide ikke å vente til imorgen, og da ble d selvfølgelig mere også. har et bedd ved siden av verandaen som skråer nedover og hvor det er laget en trapp av flate stener midt i beddet. Jeg liker så godt akkurat det beddet og vil lage det skikkelig fint, for d var d ikke i utgangspunktet nemlig!
Gjest Peppa Skrevet 26. mars 2007 #418 Skrevet 26. mars 2007 Å så gøy, snille de er! :-D *drømme om hage* ← ja, mor og far er kjempesnille! Hadde ikke vært noen Peppa uten dem
Annie Skrevet 26. mars 2007 #420 Skrevet 26. mars 2007 Er det greit at jeg drøyer :kaffe: noen timer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå