Gå til innhold

kaffislaberas

Fremhevede innlegg

Gjest Peppa
Skrevet
Mange som bruker skritteller om dagen forstår jeg  :ler:

Røyke ja.. Da jeg fikk to blå slutta jeg..

Klarte aaaldri slutte før den tid..

Men har ikke begynt på'n igjen.

-god helg! :klem:

Bra du ikke har begynt på igjen, vi får holde oss harde!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Peppa
Skrevet
Ammetåke?

jepp, en veldig tykk tåke! ;) Ser ikke hånda fremfor meg snart...

Skrevet

Har ikke sett min hånd på 9 år! :ler:

Gjest Peppa
Skrevet

:ler:

I dag har vi vært ute ute og ute..... sååååå deilig vær! Helt fantastisk! Vi hadde piknik på lekeplassen og nå i kveld har jeg og jenta stelt i hagen.

Jeg elsker hagearbeid (så lenge man slipper å klippe plen), å lage blomsterbedd og slikt er kjempegøy!

Har begynt såvidt med grøt til lillemann, men han er ikke så begeistret for det enda nei.. griner på nesa og spytter ut igjen :ler: Fikk i han en skje da..

Åh, jeg elsker vår, blir så glad inni meg! :)

Skrevet

Prinsessa ville stå på rollerblades så vi reiste opp på skolen så hun fikk stå der. Jeg hadde med juice, røyk, stol og en bok og koste meg i solen! Sånne dager burde man ha flere av! :)

Tror jeg må begynne å strikke litt, det er så godt å sitte ute i sola og strikke...

Gjest Peppa
Skrevet
Jeg hadde med juice, røyk, stol og en bok og koste meg i solen! Sånne dager burde man ha flere av! :)

Sånne dager burde man MANGE av ja ;)

Hørtes deilig ut!

Gjest vimse
Skrevet

Jeg har gått i åpne sko uten sokker i dag, og det var skikkelig deilig å få luftet tærne ;) Okei da, jeg hadde tykk jakke på da jeg dro hjemover i kveld, men jeg frøs ikke på tærne ;)

Nærmer seg vår ja-SKJØNT!!

Gjest Peppa
Skrevet

Gikk uten sokker i crocs-skoa mine da vi stelte i hagen i dag jeg også, godt det!

Selv om jeg sleit med en død plante i en DIGER blomsterpotte, ikke rart den var blytung, den var jo stappa full med digre steiner, og jeg fikk jord over hele meg, som såklart falt inni crocs-skoa og...ja... føttene var litt sorte... ;)

Men jeg fikk vekk den digre fæle døde planten og blomsterpotten heldigvis etter mye strev :ler:

Så nå føler jeg at jeg har fortjent en sjokoladebit! ;)

Gjest Peppa
Skrevet

nei nå.....

ser ikke ut for at d blir noe..... :humpe: ....så jeg får bare

....

:sove:

:ler:

God natt!!

Skrevet

Blir ikke noe :humpe: på meg heller. Da må jeg ut å finne noen i tilfelle og det gidder jeg ikke...

(Sambo jobber natta ;) )

Skrevet

ÅÅå skulle ønske jeg hadde hage! :)

Ja det er herlig med vår.. :hjerter_rundt:

Blir spennende å se hvordan mi reagerer på grøt, er redd det blir som med din! :ler:

ha en fin mandag! :klem:

Gjest Peppa
Skrevet

Byttet til havregrøt idag (har prøvd med maisgrøt tidligere), og det gikk bedre.

Mamma prøvde å mate han i dag, og han spiste sikkert 4-5 skjeer! Ikke verst! ;)

ellers har jeg vært ute hele dagen i dag også.... sagde ned et tre, og luka litt i blomsterbedd, kjøpt to sekker med bark som jeg skal fylle i beddene i morgen!

Mor og far kom med et digert huske-stativ, med rutsjebane på. så det var populært for jenta ja! ;)

Gjest vimse
Skrevet

Kommer du og tar hagen min når du er ferdig med din?

:Nikke:

Skrevet

Å så gøy, snille de er! :-D

*drømme om hage*

Gjest Peppa
Skrevet
Kommer du og tar hagen min når du er ferdig med din?

:Nikke:

:legrine: den var morsom....

uff, d verker i ryggen min ikveld, måtte ut igjen en tur å hive på noe bark på beddene mine, greide ikke å vente til imorgen, og da ble d selvfølgelig mere også. har et bedd ved siden av verandaen som skråer nedover og hvor det er laget en trapp av flate stener midt i beddet.

Jeg liker så godt akkurat det beddet og vil lage det skikkelig fint, for d var d ikke i utgangspunktet nemlig! ;)

Gjest Peppa
Skrevet
Å så gøy, snille de er! :-D

*drømme om hage*

ja, mor og far er kjempesnille! Hadde ikke vært noen Peppa uten dem ;):ler:

Skrevet

Er det greit at jeg drøyer :kaffe: noen timer? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...