Gjest vimse Skrevet 22. mars 2007 #381 Del Skrevet 22. mars 2007 Forvirra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mars 2007 #382 Del Skrevet 22. mars 2007 Gjett om! Er ikke dere? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 22. mars 2007 #383 Del Skrevet 22. mars 2007 jo, d smaker godt. men jeg kan tenke meg at et år uten røyk, så kommer d ikke til å smake godt viss jeg kommer til å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 22. mars 2007 #384 Del Skrevet 22. mars 2007 oj, jeg er superaktiv bruker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mars 2007 #385 Del Skrevet 22. mars 2007 oj, jeg er superaktiv bruker!!!! ← *Ingen kommentar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 22. mars 2007 #386 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er superforvirret, og skal forvirre meg i seng straks Natt Natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 22. mars 2007 #387 Del Skrevet 22. mars 2007 ser ut for at de fleste skal legge seg, så jeg får vel finne senga selv. og der ligger d vel en og venter på puppen min.... .....nei annie..............ikke mannen det er nok sønnen min som vil ha mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mars 2007 #388 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvorfor blanda du meg bort i det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 22. mars 2007 #389 Del Skrevet 22. mars 2007 nei.... skrev jeg ditt navn????...oj, d må være en feil... Vel, God natt da Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mars 2007 #390 Del Skrevet 22. mars 2007 Nattinatt Peppa! Kos deg med sønnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 23. mars 2007 #391 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja da var vi her igjen... i dag har d jammen vært varmt. sola har stått på stuevinduene i hele dag, så d er sydentemperatur inni her. jenta går bare i bleie og t-skjorte.... Gutten har lagt seg for kvelden. Veldig glad i å legge seg, borer hodet inni hodeputa mi og lager skikkelige koselyder, he he... Tenk så godt de har d de små.... Ute har d vært 13 varmegrader, og vårfølelsen er på topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. mars 2007 #392 Del Skrevet 23. mars 2007 Åh, det hørtes skjønt ut, noen som har det ja!! Her har det vært skikkelig surt i dag Har ikke orket gå ut og røyke i dag engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 23. mars 2007 #393 Del Skrevet 23. mars 2007 så du bestemte deg for å slutte???så flott!!!! Ja, der ser du, det skulle bare en regnskur til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. mars 2007 #394 Del Skrevet 23. mars 2007 Pøhst, jeg skal ikke slutte, ikke enda i alle fall Skrittelleren min viser 7331 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 23. mars 2007 #395 Del Skrevet 23. mars 2007 hmmm...jeg har et vagt minne om en skritteller...... Nei, for å være ærlig så har jeg ikke brukt den idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mars 2007 #396 Del Skrevet 23. mars 2007 Hola! Er innom og ser etter folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 23. mars 2007 #397 Del Skrevet 23. mars 2007 Mange som bruker skritteller om dagen forstår jeg Røyke ja.. Da jeg fikk to blå slutta jeg.. Klarte aaaldri slutte før den tid.. Men har ikke begynt på'n igjen. -god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2007 #398 Del Skrevet 25. mars 2007 Så stille det er her da.... Det er natta nå ja... Og klokka på KG er ikke over på sommertid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. mars 2007 #399 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Du må bare gå inn på foruminnstillinger inne på kontrollpanel og huke av der, så virker klokken din Annie Skjer a`Peppa? Endret 25. mars 2007 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 25. mars 2007 #400 Del Skrevet 25. mars 2007 heia!!! Vært full fart hele helgen!! I går var vi ute å trillet i skogen, så skulle mannen ha konsert sammen med korpset, så jeg tok med ungene så jenta fikk se når de hadde øving. Veldig høy lyd, så vi var der ikke så lenge. Etter det var d å legge ungene, finne noe fint å ha på seg (jeg hater garderoben min, og det dårlige utvalget jeg har!!!! ), og dra på konsert. Veldig fin konsert, når jeg kom hjem fikk jeg med meg slutten av landskampen (som var en like stor skuffelse som garderoben min). Trodde venninna mi ble 30 år idag, så jeg sendte en kjempe SMS med massevis av gratulasjoner og klemmer, så viser d seg at hun hadde bursdag for 5 dager siden.... KJEMPEFLAUT!! Ihvertfall npr vi satt sammen for en måned siden og jeg spurte: "var d den 25. du hadde bursdag?" "nei, den 20." "aha!! det skal jeg huske ja, legge deg inn på mobilen min!!" Vel, glemte til og med å legge henne inn i mobilen min også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå