Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa

jeg skulle betale en feiende flott strømregning som kom i går, men jeg vet ikke helt hva som har hendt, mente jeg gjorde alt, men når jeg sjekke kontooversikten etterpå så var d ikke betalt noe som helst. kan d ta en stund før d blir registrert innimellom skal tro?

Tør ikke betale den en gang til i tilfelle den er allerede betalt, venter til i morgen jeg....

By the way;

HATER REGNINGER!!!!!!!!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimse

Næsj da, får jo så mye igjen for å ha betalt de regningene ;)

Ha en strålende helg vennen min, kos deg og oppfør deg pent :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

uff, nå regner d skikkelig og blåser fælt. er også meldt storm til kvelden. :tristbla:

men jeg trøstespiser på en deeeeilig "melkesjokolade porøs!" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

oj, dagboka mi var på side 2 jo.... :grine:

Ja ja, idag har vært en veeeldig rolig dag.vi var ute å leket på lekeplassen en stund innimellom snøfallet. Uff, så dumt at d skulle begynne å snø igjen da! :sur:

Imorgen skal jeg til doktoren å få satt inn en p-stav, så d blir litt futt og fart igjen :sjarmor:

Haha, neida.... :ler:

P-staven skal holde i 5 år, så d blir ikke barn på 5 år nå altså, slik at dere vet d ;)

Nei, man får vel finne senga tenker jeg. ei som skal opp tidlig imorgen og vil på barnehagen tenker jeg!

God natt alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

et implantat man har har inni overarmen. du får lokalbedøvelse og så lager de et lite snitt (trenger ikke sys) og legger p-staven inni. den skiller ut hormoner i små doser, og gjør at du ikke blir gravid.

Får kjøpt to sorter, en som varer i 3 år og en som holder i 5 år.

Fungerer på samme måte som hormonspiral med tanke på bivirkninger og funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det der hørtes....... vondt ut....

*ergladmannenersterilsåjegslipperåtenkepåslikt*

Grøsser litt til...

Og det der har du valgt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

okei, nå må jeg bare få luftet noen tanker. kanskje d hjelper å få det ut litt.

Jeg har et hat, et veldig sterkt hat mot en annen person. Hun har påført min familie så mye vondt. Hun har vært så jævlig og utspekulert.

Hver gang jeg ser henne, så får jeg så lyst å grisebanke henne, slå henne utallige mange ganger i trynet.

Jeg kjenner en stor ball inni meg hver gang jeg ser henne, en ball som bare venter på å sprekke. Om hun noengang kommer til å si eller gjøre noe mot oss igjen, så ...

Jeg har aldri hatet noen før, trodde heller ikke jeg var typen som kunne gjøre d, men hun har bevist at jeg kan.

hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne følelsen, dette sinne som jeg kjenner hver gang jeg tenker på henne?

Når jeg ser henne så tenker jeg at d er hun som har problemer, at det er bortkastet energi å gjøre noe med det. men alikevel så føler jeg at hun ikke burde slippe unna med det hun har gjort.

Rart egentlig, at en person som er pen i utgangspunktet kan alikevel være noe av det styggeste du noen gang har sett!

Jeg såg henne igjen idag, og hun såg på meg. Det som irriterer meg er at hun ikke føler skam, hun vet ikke hva galt hun har gjort. Hun har begynt på medisin da, så kanskje hun føler seg bedre med seg selv. Men hun skulle bare visst hva som ligger inni meg av hat. SKulle ønske hun kunne se det når blikkene våre treffes. At jeg kunne vise henne hvor mye jeg foraktet henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...