Annie Skrevet 12. juli 2007 #1341 Del Skrevet 12. juli 2007 Gjerne det, så slipper jeg å male ----------- Nå har vi malt ferdig 2.strøk på en vegg, og begynt på en ny igjen.... Uff, begynner å bli lei... Og ingen som vil komme på dugnadsjobb heller... Kan komme jeg. Ikke for å male, men jeg kan jo lage maten f.eks? Og være godt selskap Jeg trenger også malevær! Ikke fordi jeg skal male, men fordi jeg vil sole meg! Her også!! Er drittlei regn og overskya vær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 15. juli 2007 #1342 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er så HAPPY idag! Har fått verdens mest happy nyhet, men får ikke lov å si noe enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. juli 2007 #1343 Del Skrevet 15. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2007 #1344 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er så HAPPY idag! Har fått verdens mest happy nyhet, men får ikke lov å si noe enda... Du kan jo fortelle det til oss vel...... Please.... (jeg er overhode ikke nysgjerrig - det har jeg aldri vært) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juli 2007 #1345 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er veldig nysgjerrig -og tilstår skruppelløst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 15. juli 2007 #1346 Del Skrevet 15. juli 2007 veeel..... jeg kunne vel kanskje sagt det... Min bror skal bli pappa, for første gang!!!! Jeg skal bli tante!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2007 #1347 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) veeel..... jeg kunne vel kanskje sagt det... Min bror skal bli pappa, for første gang!!!! Jeg skal bli tante!!! Gratulerer så masse. :juhu: Er det første tantebarn? Edit: skrivefeil Endret 15. juli 2007 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juli 2007 #1348 Del Skrevet 15. juli 2007 Gratulerer!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 15. juli 2007 #1349 Del Skrevet 15. juli 2007 første "ordentlige" tante-barn ja. jeg er jo på en måte tante for barna til min manns søster, men det blir mer "stas" nå som jeg er tante på skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2007 #1350 Del Skrevet 15. juli 2007 første "ordentlige" tante-barn ja. jeg er jo på en måte tante for barna til min manns søster, men det blir mer "stas" nå som jeg er tante på skikkelig! Ja, det er mer "stas" å være tante på skikkelig. Jeg regner med at alle mine søsken er ferdig med barneproduksjon, men nevøer og nieser får barn og jeg blir grand-tante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 15. juli 2007 #1351 Del Skrevet 15. juli 2007 Morsomt! Åh... jeg skal skjemme vekk den ungen altså! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2007 #1352 Del Skrevet 15. juli 2007 Morsomt! Åh... jeg skal skjemme vekk den ungen altså! haha Det er en tantes rett og plikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 15. juli 2007 #1353 Del Skrevet 15. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juli 2007 #1354 Del Skrevet 15. juli 2007 GRATULERER!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. juli 2007 #1355 Del Skrevet 17. juli 2007 uff, har hatt hodepine de siste 2 dagene. Ikke noe morsomt i det hele tatt! Nå sitter jenta å ser barne-tv...eller....nå ble det slutt, og da skal vi på butikken en tur. Så da får vi vel bare dra da. Det er jazz-festival i molde for tiden, så vi får vel ta oss en tur dit imorgen og titte. lovte jenta en gass-ballong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2007 #1356 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Gassballong er stort Håper hodet blir bedre snart Endret 17. juli 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2007 #1357 Del Skrevet 17. juli 2007 uff, har hatt hodepine de siste 2 dagene. Ikke noe morsomt i det hele tatt! Nå sitter jenta å ser barne-tv...eller....nå ble det slutt, og da skal vi på butikken en tur. Så da får vi vel bare dra da. Det er jazz-festival i molde for tiden, så vi får vel ta oss en tur dit imorgen og titte. lovte jenta en gass-ballong! Litt misunnelig... Min søster og jeg hadde lyst til å dra dit for 2 år siden. Vi skulle til Ålesund og sørover til Måløy. Begge hadde lyst, men min søster foretrekker å ordne overnatting og sånn kort tid før avreise og da hadde vi ikke noe i Molde å gjøre. :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. juli 2007 #1358 Del Skrevet 17. juli 2007 Daria: Gassballong er stort ja... Husker jeg fikk en papegøye en gang, åhhhh som jeg elsket den! Så skulle jeg være snill og ta den med ut på en luftetur (ja, vi snakker fortsatt om gassballong)...og den lufteturen ble litt mere enn jeg hadde trodd... Men men... Skravla:Jeg er egentlig ikke noe glad i jazz, eneste jeg drar dit er får å titte i alle bodene til de som har reist hele veien ifra elfenbenskysten eller somalia (eller hvor dem nå kommer ifra). De selger så utrolig masse rart... Hvor får dem ideene ifra spør bare jeg.... Er det lov å legge ved filer selv om man ikke er supermedlem nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2007 #1359 Del Skrevet 17. juli 2007 Daria: Gassballong er stort ja... Husker jeg fikk en papegøye en gang, åhhhh som jeg elsket den! Så skulle jeg være snill og ta den med ut på en luftetur (ja, vi snakker fortsatt om gassballong)...og den lufteturen ble litt mere enn jeg hadde trodd... Men men... Skravla:Jeg er egentlig ikke noe glad i jazz, eneste jeg drar dit er får å titte i alle bodene til de som har reist hele veien ifra elfenbenskysten eller somalia (eller hvor dem nå kommer ifra). De selger så utrolig masse rart... Hvor får dem ideene ifra spør bare jeg.... Er det lov å legge ved filer selv om man ikke er supermedlem nå da? Vi ønsket også å oppleve stemningen og livet. Ikke spesielt jazzen. Alle kan legge inn filer nå. Se her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=276591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. juli 2007 #1360 Del Skrevet 17. juli 2007 veeel..... jeg kunne vel kanskje sagt det... Min bror skal bli pappa, for første gang!!!! Jeg skal bli tante!!! Så gøy!! :juhu: Gratulerer!!! uff, har hatt hodepine de siste 2 dagene. Ikke noe morsomt i det hele tatt! Nå sitter jenta å ser barne-tv...eller....nå ble det slutt, og da skal vi på butikken en tur. Så da får vi vel bare dra da. Det er jazz-festival i molde for tiden, så vi får vel ta oss en tur dit imorgen og titte. lovte jenta en gass-ballong! Uff da snuppa, håper hodepinen gir seg snart, kanskje en bivirkning av gale arbeidsstillinger ifbm maling/beising? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå