Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da mannen og jeg flytta sammen, mente han jeg kunne kaste mye av mine saker. Jeg sa det var greit om jeg kunne kaste alt hans som jeg ikke syns var noe å ha. Han ble stille da gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mannen og jeg flytta sammen, mente han jeg kunne kaste mye av mine saker. Jeg sa det var greit om jeg kunne kaste alt hans som jeg ikke syns var noe å ha. Han ble stille da gitt! :ler:

Kompromiss? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Mannen her hadde vanvittig mye drittøy, lilla, mint og rosa osv, det har sakte men sikkert forsvunnet, og han har ikke merket det engang :ler: Nå står snart prosjekt rydding i dill og dall, og da må han se litt over selv, men jeg kommer nok til å snike bort endel allikevel. Frekt kanskje, men ærlig talt, det er dritt han ikke husker hvem han har fått fra eller har noen slags verdi, og det er jeg som må bruke masse tid på å tørke av osv, jeg gidder ikke rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildall finnes ikke her. Eier ikke EN pynteting. Til gjengjeld hadde eksen hans over 300!! :sjokk::spy: porselenskatter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildall finnes ikke her. Eier ikke EN pynteting. Til gjengjeld hadde eksen hans over 300!! :sjokk::spy: porselenskatter!

*noterer tips til julegave*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimse

:overrasket::hoho:

Litt dilldall finnes her da, småting som virkelig betyr noe, ungene som har laget noe til oss og sånt, men ellers er det ganske raket for nips gitt. Det har fulgt en del med gården da, men det har vi puttet opp på loftet og gjort om til et bittelite "gårdsmuseum" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...