Annie Skrevet 7. juli 2007 #1281 Del Skrevet 7. juli 2007 Tar dere før og etterbilder? Så kan du lage et space på MSN og legge ut bilder så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. juli 2007 #1282 Del Skrevet 8. juli 2007 Det kan jeg gjøre... bare ikke idag, ....*lat* haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juli 2007 #1283 Del Skrevet 8. juli 2007 Beising er en kjip jobb. Vi burde også male huset i år, men det ser ikke ut til at det kommer til å bli noe av. Først må verandaen repareres, og det ser ut til at det holder med det ene prosjektet i sommer. Både jeg og mannen er nokså trege av oss når det gjelder sånt.. Husmaling blir nok utsatt til neste år gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. juli 2007 #1284 Del Skrevet 8. juli 2007 Har noen foreldre som er fæl å mase, som ikke skjønner helt at vi har små barn som vi heller vil bruke tid på enn å stelle med hus og hjem hele sommer`n. Men men.... de er personer som skal jobbe dagene lang, og ser vel helst at andre også skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juli 2007 #1285 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva som er galt med MSN'en min i dag. Merkelige greier.. :klø: Håper mannen kan fikse det når han kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. juli 2007 #1286 Del Skrevet 8. juli 2007 he he, merkelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. juli 2007 #1287 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er visst noe greier jeg må laste ned. Men siden jeg sitter på laptopen som mannen bruker på jobb, tør jeg ikke laste ned noe jeg ikke er helt sikker på. Tar ikke sjansen på at jeg ødelegger noe. Så jeg får nok bare vente tilhan kommer hjem. Men det er jo godt vi har KG da, så kan vi skravle her i steden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. juli 2007 #1288 Del Skrevet 8. juli 2007 ...som forutsetter at jeg sitter her da... Sorry, stadig noe å gjøre i dette hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 #1289 Del Skrevet 9. juli 2007 Forståelig nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 11. juli 2007 #1290 Del Skrevet 11. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 11. juli 2007 #1291 Del Skrevet 11. juli 2007 VIMSEEE!!!!! Heia vennen! Godt å se deg! --------------------------- Nå har jeg ryddet vekk en hel søppelsekk med leker, og en søppelsekk med klær. En sånn lokal pinsemenighet her bruker å samle inn, og sender til India og andre land som trenger sånne saker og ting. Pluss at jeg har en liten pose med litt mer "nyere" leker som jeg skal gi bort til barnehagen her. Deilig å bli kvitt noe. Selv om det meste var på loftet, så føler jeg at det er litt tommere rundt omkring alikvel. men jeg følte at det var på tide å stoppe nå, for på sluttet ble det for mye... "njaaa, kanskje jeg skal beholde den, det var jo tross alt den første dukken jeg kjøpte......" selv om jenta aldri har lekt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2007 #1292 Del Skrevet 11. juli 2007 Kjekt å hive ut litt innimellom. Jeg kunne nok blitt flinkere der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juli 2007 #1293 Del Skrevet 11. juli 2007 Kaste er dessverre fremmedord her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli 2007 #1294 Del Skrevet 11. juli 2007 Kjekt å hive ut litt innimellom. Jeg kunne nok blitt flinkere der... Du får en unik sjanse nå da du skal flytte. Jeg fikk kastet mye da jeg flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juli 2007 #1295 Del Skrevet 11. juli 2007 Er ikke flink til å kaste da engang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2007 #1296 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har flyttet 5 ganger de siste 7 årene. Tro meg, det vil ikke bli kastet mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juli 2007 #1297 Del Skrevet 11. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli 2007 #1298 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har flyttet 2 ganger de siste 20 årene jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 11. juli 2007 #1299 Del Skrevet 11. juli 2007 Send klærne eller tingene til en pinsemenighet, så blir dem sendt til u-land. da får man litt mer motivasjon for å kaste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 11. juli 2007 #1300 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg er veldig flink til å kaste, det er verre med mannen... Jeg kaster hans dill og dall i smug... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå