Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Tar dere før og etterbilder? Så kan du lage et space på MSN og legge ut bilder så får vi se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beising er en kjip jobb. Vi burde også male huset i år, men det ser ikke ut til at det kommer til å bli noe av. Først må verandaen repareres, og det ser ut til at det holder med det ene prosjektet i sommer. Både jeg og mannen er nokså trege av oss når det gjelder sånt.. :sjenert:

Husmaling blir nok utsatt til neste år gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Har noen foreldre som er fæl å mase, som ikke skjønner helt at vi har små barn som vi heller vil bruke tid på enn å stelle med hus og hjem hele sommer`n.

Men men.... de er personer som skal jobbe dagene lang, og ser vel helst at andre også skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er galt med MSN'en min i dag. Merkelige greier.. :klø:

Håper mannen kan fikse det når han kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst noe greier jeg må laste ned. Men siden jeg sitter på laptopen som mannen bruker på jobb, tør jeg ikke laste ned noe jeg ikke er helt sikker på. Tar ikke sjansen på at jeg ødelegger noe.

Så jeg får nok bare vente tilhan kommer hjem. Men det er jo godt vi har KG da, så kan vi skravle her i steden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

VIMSEEE!!!!! :klem:

Heia vennen! Godt å se deg!

:)

---------------------------

Nå har jeg ryddet vekk en hel søppelsekk med leker, og en søppelsekk med klær.

En sånn lokal pinsemenighet her bruker å samle inn, og

sender til India og andre land som trenger sånne saker og ting.

Pluss at jeg har en liten pose med litt mer "nyere" leker som jeg skal gi bort til barnehagen her.

Deilig å bli kvitt noe. Selv om det meste var på loftet, så føler jeg at det er litt tommere rundt omkring alikvel. men jeg følte at det var på tide å stoppe nå, for på sluttet ble det for mye... "njaaa, kanskje jeg skal beholde den, det var jo tross alt den første dukken jeg kjøpte......" selv om jenta aldri har lekt med den.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å hive ut litt innimellom. Jeg kunne nok blitt flinkere der... :sjenert:

Du får en unik sjanse nå da du skal flytte. Jeg fikk kastet mye da jeg flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

Send klærne eller tingene til en pinsemenighet, så blir dem sendt til u-land. da får man litt mer motivasjon for å kaste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...