Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa

var ikke så opptatt av det vi heller på den tiden. tror ungdommen nå er mer opptatt av mote enn før.

vi gikk i joggebukser på skolen og til flere sigaretthull man hadde fått på dem, jo bedre var det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sier kanskje mest om skolen din... :tunge1::ler: *slem* Er mange som går i joggebukse nå, det er visst in...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Her flyr alle skoleelever rundt i lave joggebukser og trange korte topper/tskjorter/jakker, der så pent atte :forvirret:

Og så kikket jeg ned på meg selv, i mannens blå adidas joggebukse og en kort brun fløyelsjakke, med rosa kort topp inni... :rodme::legrine: Men jeg går ikke UT sånn da, det er hjemmetøy!

Er du kresen på buksemerker da Peppa? De har gode bukser både på Lindex og SparKjøp i alle fall. Dessuten mener jeg m.a.p.p har kommet med noen bukser som ikke er så lave i livet(er det det ikke det det merket heter da tro? Ble litt usikker her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her flyr alle skoleelever rundt i lave joggebukser og trange korte topper/tskjorter/jakker, der så pent atte :forvirret:

Og så kikket jeg ned på meg selv, i mannens blå adidas joggebukse og en kort brun fløyelsjakke, med rosa kort topp inni... :rodme::legrine: Men jeg går ikke UT sånn da, det er hjemmetøy!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa
Er du kresen på buksemerker da Peppa? De har gode bukser både på Lindex og SparKjøp i alle fall. Dessuten mener jeg m.a.p.p har kommet med noen bukser som ikke er så lave i livet(er det det ikke det det merket heter da tro? Ble litt usikker her).

nei, egentlig ikke, bare jeg ser ut som 25 år og ikke min bestemor i de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner heller ikke den perfekte buksa. Jeg nekter å betale 1000 kr for ei bukse, men jeg har enda ikke funnet en av det billigere slaget som passer til kroppen min. Jeg føler også at jeg ser ut som en bestemor i mange av dem. Er det rart jeg hater å kjøpe bukser? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

åhh..vi maler og maler, og i forigårs måtte vi ta ned antennen her, så vi hadde ingen internetttilkobling før nå idag tidlig...da måtte Peppa bare finne på en midlertidig løsning, så jeg fikk titte innom hit en liten stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

Okei damer, da er det meg, deg, KG, smil-sjokolade resten av kvelden! :tommel:

Nå har jeg beiset siden ungene har lagt seg, og jenta våknet så jeg har sittet der en stund nå....(som tok laaaang tid før hun sovnet, hadde drøm fælt, og det var like før jeg sovnet selv der inne).

Men nå skal jeg slappe av ...helt til jeg skal i senga og slappe enda mere av.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

Ja, det blir kjempefint. huset blir 15 år yngre av den fargen!

Men det går treigt da....veeeeldig treigt. vi kan bare beise når ungene har lagt seg, og mannen holde på alene på dagtid, så det tar tid.

har fått malt 2 vegger, snart ferdig med 2.strøket på den ene.

så da gjenstår det to umalte vegger igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...