Gjest Peppa Skrevet 31. mai 2007 #941 Skrevet 31. mai 2007 Takk damer Og takk for tipset Vimse, det skal jeg jammen prøve. Du har vel ikke tips mot invasjon av brunsnegler ??
Gjest vimse Skrevet 31. mai 2007 #942 Skrevet 31. mai 2007 Nei, ikke som jeg husker i hodet i alle fall Har du googlet, finnes sikkert mange gode(og ikke fullt så gode) råd rundt omkring på nett.
Annie Skrevet 31. mai 2007 #943 Skrevet 31. mai 2007 På en betingelse; at jeg får et glass med deg he he Kan ikke du sitte der sammen med meg og dinle med beina og drikke sjampis da? Du har vel ikke tips mot invasjon av brunsnegler ?? Strø salt på bakken der du vet de pleier å komme fram. Rundt busker hvor de gjemmer seg om dagen osv. De tåler ikke saltet nemlig. GOD BEDRING!!!
Gjest Peppa Skrevet 1. juni 2007 #944 Skrevet 1. juni 2007 Vi har prøvd med salt, og det hjalp på en del, men nå kommer dem tilbake igjen... Hater brunsnegler, fysj å fy!!! Men jeg kan godt sitte sammen med deg og drikke sjampis ja!!
Gjest vimse Skrevet 1. juni 2007 #945 Skrevet 1. juni 2007 Er det ikke noe med øl i en skål og noe også, eller har jeg drømt igjen? Annie!?!
Gjest vimse Skrevet 1. juni 2007 #947 Skrevet 1. juni 2007 Jeg drømmer så mye rart, så man kan aldri vite
Annie Skrevet 1. juni 2007 #948 Skrevet 1. juni 2007 Er det ikke noe med øl i en skål og noe også, eller har jeg drømt igjen? Annie!?! Øl i skål????? :klø:
Gjest vimse Skrevet 1. juni 2007 #949 Skrevet 1. juni 2007 Du kunne triks mot snegler, så jeg tenkte kanskje du hadde hørt noe om det også... Forresten så jeg det lå en tråd om snegler på hus, hage og hobby, kanskje du finner noe der Peppa?
Annie Skrevet 1. juni 2007 #950 Skrevet 1. juni 2007 Skål med øl hadde jeg ikke hørt nei. Men så har vi ikke snegler her heller, så jeg trenger strengt tatt ikke vite det heller...
Gjest Peppa Skrevet 2. juni 2007 #952 Skrevet 2. juni 2007 Takk Bippe, det var en god klem Annie og Vimse, en skål med øl skal jeg ha for meg selv ikveld. Får nemlig besøk av to venniner og vi skal drekka!! Mannen er ute på spillejobb, så da har jeg huset for meg selv, eller ungene er jo her da, men de sover søtt etter en lang dag ute i fjæra å lett etter krabber og klatret på stener. Jenta sluknet som et lys når jeg la henne, sikker på det tok bare 15 sekunder, så var hun i drømmeland! Deilig vær idag!! Har tatt min første øl, venter på besøk og fotballkamp! Ha en flott kveld alle sammen!
Annie Skrevet 2. juni 2007 #953 Skrevet 2. juni 2007 Kanskje jeg skal ta meg en øl gitt :klø: Hørtes litt godt ut i grunn... Jeg fant til og med en som ikke hadde gått ut på dato!!
Daria Skrevet 3. juni 2007 #954 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Nå har jeg vært på dine kanter -dvs vi kjørte fra det ene fergeleiet til det andre... Endret 3. juni 2007 av Daria
Daria Skrevet 3. juni 2007 #956 Skrevet 3. juni 2007 Jeg var på gjennomreise sammen med 11 andre -"Folkens, vi drøyer her en times tid, jeg må besøke noen jeg aldri har trufet..."
Annie Skrevet 3. juni 2007 #958 Skrevet 3. juni 2007 Jeg var på gjennomreise sammen med 11 andre -"Folkens, vi drøyer her en times tid, jeg må besøke noen jeg aldri har trufet..." Ja? Og så da?.... :klø: Men jeg vedder på Peppa hadde blitt glad DET tror jeg også! ! !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå