Daria Skrevet 23. mai 2007 #901 Skrevet 23. mai 2007 Bokhylla mi er den eneste plassen i huset som er pen og ryddig..... OK ikke eneste da, men det føles sånn.. Som om jeg skulle sagt det selv Men nå er den så full at jeg snart har et problem der også...
Annie Skrevet 23. mai 2007 #902 Skrevet 23. mai 2007 Tull på deg. Det må du vel ikke!!! Må jeg vel! Eller OK, jeg lar meg lett overtale til å la være...
Daria Skrevet 23. mai 2007 #904 Skrevet 23. mai 2007 Må jeg vel! Eller OK, jeg lar meg lett overtale til å la være... Synes der er herlig å besøke folk som ikke har tatt seg bryet med å vaske så mye -det er så godt å se at det er andre enn meg som ikke har det prikkfritt til enhver tid
Annie Skrevet 23. mai 2007 #905 Skrevet 23. mai 2007 Sambo kommer til å få hetta om det ikke er plettfritt her, jeg derimot er mere raus med rot....
Gjest Peppa Skrevet 23. mai 2007 #906 Skrevet 23. mai 2007 Takk for kaffe Annie! Den smakte deilig idag! Mannen er også imot rot, og hver gang han kjenner et rusk under foten, da er det støvsugingstid... Jeg har ikke noe imot leker og sånne ting at de ligger strødd omkring, hele huset kunne vært en lekeplass for min del! Men ser jeg støv, da får jeg hetta! Da må jeg finne frem en klut med en gang. Også alle disse klærne da, på stuen, gangen, soverommene (nei, ikke i klesskapet, men helst oppå en stol på gulvet eller i senga). Klær er overalt!
Annie Skrevet 23. mai 2007 #907 Skrevet 23. mai 2007 Klær.... minner meg på at jeg har en full balje i gamlestua og full tørketrommel som må brettes... Kanskje jeg skal brette den nå, så kan mannen bære opp balja etterpå.? LURT!!
Gjest Peppa Skrevet 25. mai 2007 #908 Skrevet 25. mai 2007 er og driver å Mens jeg og Så vi snakkes senere ikveld damer!
Annie Skrevet 25. mai 2007 #910 Skrevet 25. mai 2007 Visst er det morsomt Daria!! Nå fikk jeg lyst på pannekaker
Annie Skrevet 29. mai 2007 #912 Skrevet 29. mai 2007 Hvordan er det med deg om dagen vennen? Lenge siden jeg har sett deg noe særlig her inne. Savner PEPPA!!!!
Gjest Peppa Skrevet 29. mai 2007 #913 Skrevet 29. mai 2007 Godt å høre at du savner meg da... Jeg driver ikke med så veldig mye. Idag var det lite luft i ene dekket på bilen...temmelig lite, nesten så jeg vurderer på om det er punktert. Men jeg fylte luft i det, så får vi se utover dagen. har ikke sagt noe til mannen enda, føler det er noe galt med den bilen heeeele tiden. Men om dekket virkelig er punktert, så må man jo bare skifte det! Bare håper i det lengste at det ikke er noe galt.....*håpe håpe* Får se til imorgen om det har minket på med luft igjen. Ellers har lillegutt vært på 6 mnd kontroll idag. skulle egentlig ta vaksiner, med siden han har hatt feber og tenner som vil ut, blir vaksinen utsatt til neste uke. Og nå som sola skinner, temperaturen viser at nå er det på tide å ta frem shorts og sånt, betyr det at også visse deler av kroppen blir mer synlig, som igjen resulterer i en streng diett til temperaturen viser badetid og bikinisesong.... nei, nå skal jeg ! Vi snakkes senere!
Annie Skrevet 29. mai 2007 #914 Skrevet 29. mai 2007 Om dekket lekker luft, får du kjøpt tettemasse på boks. Spør på en bensinstasjon og forklar. Da å du ta ut all lufta av dekket. Spraye inn alt på boksen, etterfylle med luft til riktig mengde, og kjøre et par mil før du parkerer bilen. Funker kjempefint på små hull. Og mye billigere enn nytt dekk. Og dermed logger bilmekaniker Annie ut!
Gjest Peppa Skrevet 29. mai 2007 #915 Skrevet 29. mai 2007 He he, thanks! Skal si oss det, lønner seg å sitte på KG gitt! he he
Gjest Peppa Skrevet 29. mai 2007 #917 Skrevet 29. mai 2007 Annie, ikke for å være pirkete eller noe..... men når det står "Jerle, my parter in crime" på signaturen din... er det partner det skal stå? men en "n" ? eller er det bare en intern greie om at det skal stå kun "parter og jeg ikke har fått det med meg? Håper du ikke blir sinna for at jeg skrev dette..... ---------------- Nå har jeg lagt jenta, dusjet meg, og vært ute å kostet i garasjen, luket i beddene og nå sitter jeg altså her og henger meg opp i smådetaljer
Gjest Peppa Skrevet 29. mai 2007 #919 Skrevet 29. mai 2007 *føler meg litt dum som henger meg opp i små detaljer her, men må le alikvel*
Annie Skrevet 29. mai 2007 #920 Skrevet 29. mai 2007 Aner ikke hva som har skjedd med signaturen, men nå er den helt gal...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå