Annie Skrevet 15. mai 2007 #861 Del Skrevet 15. mai 2007 Leste at Peppa hadde bursdag så jeg holdt på å gratulere, men det var jo feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #862 Del Skrevet 16. mai 2007 Sånne små er nå da så herlige å ha på fanget! Og oppmerksomhet er jo kjempestas.. Hvordan er formen hans sånn ellers da? ← Jo, han er helt fin nå. Men siden han har atopisk eksem så tenkte jeg skulle prøve å kutte ut å drikke melk på en stund, for å se om det kan være det han er allergisk mot, og det kan faktisk se sånn ut. Eksemet hans har blitt nesten borte nå, og da har jeg unngått å smør på noe krem også. Håper at det er kun det som han har reagert på. Oppmerksomhet er kjempestas ja... synest jeg også det Neeeida!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #863 Del Skrevet 16. mai 2007 Leste at Peppa hadde bursdag så jeg holdt på å gratulere, men det var jo feil... ← Peppa=pappa jo...ligner littegrann! He he... Har du det bra Annie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #864 Del Skrevet 16. mai 2007 I dag hadde jeg egentlig tenkt å dra til byen, men når venninna som skulle være med hadde syke unger og været viser seg fra en dårlig side idag, valgte jeg heller å være hjemme...... angrer kanskje litt nå..... Men uansett har jeg funnet frem vaskebøtta og har kommet meg halvveis, tatt stua og kjøkkenet og nå venter bare badet igjen! Men aller først skal jeg ha meg en liten lunsj-pause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mai 2007 #865 Del Skrevet 16. mai 2007 Peppa=pappa jo...ligner littegrann! He he... Har du det bra Annie? ← Jeg har det bra ja! Venter på at arbeidslysten skal begynne å virke, men den glimrer med sitt fravær.... MÅ snart begynne med et eller annet, er nok å ta tak i så jeg må få ut den berømte fingeren snart. Er du klar til i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #866 Del Skrevet 16. mai 2007 klar som et egg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mai 2007 #867 Del Skrevet 16. mai 2007 Ha en flott 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. mai 2007 #868 Del Skrevet 16. mai 2007 Oppmerksomhet er kjempestas ja... synest jeg også det Neeeida!!! ← Jovisst er det stas med oppmerksomhet, alle synes det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #869 Del Skrevet 16. mai 2007 Da sitter jeg her "ensam", mannen er hos en kompis, jenta er på butikken sammen med svigers og gutten sover. hmm..what to do, what to do.... Holder på å kikke etter en ny bilstol til jenta, men det er jo så utallige mange å velge imellom, og siden det er best å ha det som er best, så kikker jeg også på "best i test" sider, men de er det også utallige mange av!!! Kan ikke noen bare si, "dette er best, thats it, alle andre er dritt!!! " Så slipper forvirrede husmødre i tykk ammetåke å bli enda mer grå i håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. mai 2007 #870 Del Skrevet 16. mai 2007 *vet ingenting om sånne barneting og tang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #871 Del Skrevet 16. mai 2007 ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. mai 2007 #872 Del Skrevet 16. mai 2007 Er ikke du mamma og greier? Skal ikke de vite sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #873 Del Skrevet 16. mai 2007 nå nei du, så enkelt er det nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. mai 2007 #874 Del Skrevet 16. mai 2007 Søren óg! Tenkte jeg automatisk kom til å bli helt utlært på barnefronten så snart barnet er pressa ut, jeg. *skuffet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #875 Del Skrevet 16. mai 2007 Faktisk så ble jeg helt overrasket over kunnskapen mannen plutselig hadde fått de dagene jeg låg på sykehuset. jeg lurte på hva det var, hvor lenge han skulle ha navlen sånn, første badet, hva skulle man bruke til ditt og hva var datt ,og han kunne alt!!! Han satt hjemme og leste bøker og titter på internett hver kveld han. Visste myyye mer enn meg om babystell og babyting og tang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 18. mai 2007 #876 Del Skrevet 18. mai 2007 Uææææ! KG har blitt ny jo! Snakk om å forandre seg helt da! Og jeg ??? C kjendis????? Ærlig talt, snakk om dyp fornærmelse da... og hvor en smilys så jeg får putte inn en flire-smily! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 18. mai 2007 #877 Del Skrevet 18. mai 2007 vel ,uansett smiley eller ei... Jeg har vært i byen i dag og kjøpt ny bilstol til jenta! Hva synest dere? Tøff stol jah!!! *leter fortsatt etter smileys* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. mai 2007 #878 Del Skrevet 18. mai 2007 JEg er Bronsemedlem..... For meg vil du alltid være en A-kjendis snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. mai 2007 #879 Del Skrevet 18. mai 2007 Det var stilig stol ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 18. mai 2007 #880 Del Skrevet 18. mai 2007 åå... *rødme* :rødme: WOw, der fant jeg smileys!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå