Gå til innhold

kaffislaberas

Fremhevede innlegg

Gjest vimse
Skrevet

Uff da, stakkar lillegutt :tristbla:

Er det noe han vil vokse av seg eller forblir det?

:kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så skummelt med en så liten. :kose:

Jeg kommer innom hjemstedet ditt om en måneds tid, så da er det bare å stille seg opp på kaia og glo :ler:

Skrevet

Håper det er noe han vokser av seg. Det er ikke noe som er verre enn små som er syke.. :klem: til dere!

Gjest Peppa
Skrevet

Vimse: Vi vet ikke enda, håper han vil vokse det av seg. Men snart halve familien til mannen er plaget med astma, så vi får bare se.

Daria: jasså du, så du kom til fornuften til slutt og velger det beste ja? :ler: Skal nok stå på kaia ja ;)

Annie: Takk for det! Men det er greit når de er så små som han og ikke skjønner helt hva som foregår, tror ikke jenta hadde vært like samarbedsvillig om det hadde vært henne jeg hadde tatt med! ;)

en :klem: til deg og! Leste PM ifra deg.....uffa meg, ord bli fattige i en sånn situasjon, men vi får bare sende varme tanker.

Gjest vimse
Skrevet

Det er så mange i familien som har det ja. Jeg har egentlig lite kjennskap til astma, men det må være vondt å se når de er så små og blir syke :(

:kose:

Gjest Peppa
Skrevet

ja, det er det! Er så ekkelt når man ikke kan hjelpe dem selv, men må helt til sykehus for å få hjelp. Men nå er vi hjemme igjen, og forhåpentligvis vil ting bedre seg. var en del hosting i dag tidlig da, men vi får satse på at det kun er slim som ligger igjen å irriterer.

Idag skal det åpnes en ny butikk her hos oss, så (nyskjerrige) meg må jo såklart dra for å se! ;)

Mor og far har reist til Roma.... (gjett hvor mye jeg misunner dem da...)ihvertfall når man våkner opp med snø på verandaen... :sur:

Gjest vimse
Skrevet

Uff, stakkar liten!

Spennende butikk eller?

SNØ!?!?!

Her skinner sola såvidt, men med min flaks blir det vel regn utover dagen...

Skrevet (endret)

SNØ? :overrasket: Som i hvitt frossent vann???? :klø:

Fatter dere ikke at dere bor på feil sted?????

Endret av Annie
Gjest Peppa
Skrevet

:hoho:

kan begynne å lure ja.....

Snø ja, som frossent hvitt vann, her, på verandaen...

Men noe enda mer ekkelt skjedde nå. gutten ligger og sover, så jeg har satt på babycall, og plutselig kommer det inn en mannestemme, jeg får ikke hørt hva han sier, men så er det noe piping og en mannestemme igjen.

dette har aldri skjedd før.

Spennende butikk......ehh...nei, bunnpris! :ler: men bygget er digert da, så det er sikkert en hel masse dagligvare inni der, he he.. :ler:

Skrevet

Har dere naboer med barn i nærheten?

Gjest vimse
Skrevet

Spørs nok ikke om det bare er en nabo som slår inn på babycallen, det er visst ganske vanlig.

Bunnpris ja, vi har en her hos oss, der må du gå ut for å skifte mening...

Gjest Peppa
Skrevet
Har dere naboer med barn i nærheten?

jo, men det er bare mor og barn, ingen mann.... hørtes mer ut som en politi eller noe sånt, ikke en myk pappastemme for å si d sånn ;)

Gjest Peppa
Skrevet

:ler:

Skrevet
Daria: jasså du, så du kom til fornuften til slutt og velger det beste ja?  :ler:  Skal nok stå på kaia ja  ;) 

Rolig nå, sa bare at jeg skulle innom... ;)

Mor og far har reist til Roma.... (gjett hvor mye jeg misunner dem da...)ihvertfall når man våkner opp med snø på verandaen... :sur:

Åh... Meg også... Både vil-til-Roma og våknet-med-snø-ute...

Spennende butikk......ehh...nei, bunnpris!  :ler:  men bygget er digert da, så det er sikkert en hel masse dagligvare inni der, he he.. :ler:

For oss i grisgrendte strøk er en ny matbutikk spennende nok...

Hadde en sånn i første etasje da jeg bodde i sentrum, oppe hver dag hele året. Veldig kjekt når man står med brøddeig til albuene og oppdager at man ikke har gjær, ikke fullt så kjekt når man har vindu rett over butikken og brødbilen kommer kl 5 skjærtorsdag...

Skrevet
Fatter dere ikke at dere bor på feil sted?????

Det har jeg da innsett for lengst...

Gjest Peppa
Skrevet

:ler:

Dariaaaaa daaaa....du vet innerst inne at du liker å bo sånn, bare at du liksom skal være så tøff ovenfor dine venner i fra storbyen og liksom liksom si at du ikke liker deg her....

haha... vi har skjønt det nå! ;)

Skrevet (endret)

:flekke:

Av og til er denne faktisk på sin plass... :ler:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...