Gjest Peppa Skrevet 20. april 2007 #701 Del Skrevet 20. april 2007 Akkurat nå....skrive innlegg nr 700 i dagboka mi! Ellers har jeg ingen planer, tror mannen snakket om å sitte i hjemmestudioet ikveld, så da blir det vel SNOP SNOP SNOP SNOP, Nytt på nytt, SNOP SNOP, Tomas og Harald, SNOP, og så legge seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. april 2007 #702 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg følger deg på alt bortsett fra Nytt på Nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 20. april 2007 #703 Del Skrevet 20. april 2007 åh, du ikke like? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. april 2007 #704 Del Skrevet 20. april 2007 Nei, jeg klarer ikke anne kath... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. april 2007 #705 Del Skrevet 20. april 2007 Planer for kvelden da damer? ← Skal snart se Isdans, så er det Nytt på Nytt (kjempemorsomt Vimse!) og etter det aner jeg ikke hva jeg skal se. Og så... noen timer etter midnatt er det vel natta vel? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 20. april 2007 #706 Del Skrevet 20. april 2007 Nei, jeg klarer ikke anne kath... ← Ikke jeg heller, husker vi var på stand up show. Først Bård Tufte Johansen (jeg digger humoren hans, så jeg lo heeele tiden, så atle antonsen (fremdeles morsomt), men med en gang anne kat entra scenen, sank stemningen betraktelig! Har aldri likt hennes humor noe særlig. Ler innimellom av noe, men jeg ligger ikke på gulvet i fosterstilling akkurat! Men hun skal jo slutte nå da,i nytt på nytt, så du får begynne å følge med etterhvert da Vimse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. april 2007 #707 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg tenkte jeg skulle kikke og se om det tok seg opp når hun sluttet For all del, det er mange som mener hun gjør en god jobb, og hun hadde nok ikke kommet så langt som hun har gjort hvis ingen synes hun er flink, jeg er bare ikke en av de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. april 2007 #708 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg liker henne godt jeg.. Og har flere ganger ligget nesten på gulvet. Men nå får jeg ikke se på henne.. Ungene skal på død og liv se isdans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 20. april 2007 #709 Del Skrevet 20. april 2007 vel, mannen skal på død og liv se KISS konsert på dvd her nå, så jeg får bare synge med! :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. april 2007 #710 Del Skrevet 20. april 2007 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. april 2007 #711 Del Skrevet 20. april 2007 Koser meg IKKE med isdans.. Foretrekker heller Kiss konsert!! Men hva ofrer man vel ikke for ungene!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 20. april 2007 #712 Del Skrevet 20. april 2007 ja, du har rett i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2007 #713 Del Skrevet 20. april 2007 *digger Anne Kath* Foreløbig går det i Beat for beat, deretter Nytt på nytt og så får vi se hvem som er gjester her og der -Senkveld hørtes ikke så lovende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. april 2007 #714 Del Skrevet 20. april 2007 Ååå.. Beat for beat og..... Jeg går glipp av utrolig mye ved å la ungene sitte her å kjede seg halvt ihjel, og gjesper i ett sett.. Men se isdans- det skal de.. Hvem dukker opp i senkveld da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2007 #715 Del Skrevet 20. april 2007 Idol-programlederne, Travis, Petter Northug og Christina Vuko-ettellerannet, friidrettsjenta som er sammen med Andreas Torkildsen... Beat for beat kan du se på nett-tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 20. april 2007 #716 Del Skrevet 20. april 2007 *digger metallica* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. april 2007 #717 Del Skrevet 20. april 2007 Vi ser på Isdans og koser oss med det Beat for Beat ser jeg på nettet, eller reprisen i morra. Senkveld må jeg se pga duellen. I dag er det hvem som er best frisør. Stakkars hode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. april 2007 #718 Del Skrevet 20. april 2007 hmm.. Kommer liksom ikke på at det går an å se programmene til nrk på nett.. Men det er jo helt enestående.. Gleder meg til neste alene stund, så skal jeg se Beat for Beat så det tyter ut av ørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2007 #719 Del Skrevet 20. april 2007 Var ikke noe topp-program i dag, men noen høydepunkter var det jo. Dessuten ligger jo resten av sesongen ute også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 20. april 2007 #720 Del Skrevet 20. april 2007 Så han der Molde fyren fra Judas var med. Han er jo igrunn ganske morsom.. Men om han kunne synge fikk jeg aldri sett... Klippe klippe... Så ikke akkuratt så Halle Berry ut må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå