Annie Skrevet 17. april 2007 #661 Del Skrevet 17. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. april 2007 #662 Del Skrevet 17. april 2007 Sånn vil jeg ha.... Men i den kjempestore ( ) byen som vi har, så har de såklart den IKKE der!!! Hoppestol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2007 #663 Del Skrevet 17. april 2007 Glad jeg ikke har så små barn lengre.... Men skulle gjerne lånt noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. april 2007 #664 Del Skrevet 17. april 2007 Søren ta.. Du var noen uker for sen nå.. Ga bort hoppestolen til en venninne.. Hadde du komt på at du skulle hatt sånn litt før, kunne du veldig gjerne fått den! Har du sjekka alle leketøy og babyutstyrsbutikkene?? Vi kjøpte vår på Emfi.. Tror jeg det var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. april 2007 #665 Del Skrevet 17. april 2007 Er det ikke sånn det heter seg at unger absolutt ikke bør ha, sammen med gåstol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. april 2007 #666 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, man skal nok begrense litt bruken av de tror jeg. Jeg har en bror som er innom en havn i skottland innimellom, og der har de en leketøysbutikk, og de selger sånne. skal høre om han vil kjøpe en Annie: kan få låne min en dag eller to om du vil, men vil gjerne ha han tilbake altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. april 2007 #667 Del Skrevet 17. april 2007 Det sies at det ikke er bra ja.. Men her har begge hatt både gåstol og hoppehuske uten å fått noen men av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2007 #668 Del Skrevet 17. april 2007 Annie: kan få låne min en dag eller to om du vil, men vil gjerne ha han tilbake altså ← JAAAAA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. april 2007 #669 Del Skrevet 17. april 2007 brukte sånn hoppestol/huske jeg også når jeg var liten. De sier at det kan hemme utviklingen da, at barn kan lære seg å gå litt senere enn hva som er normalt.. Men de har jo ikke noen faste bevis på det. Men de sier at så lenge barnet ikke sitter i en sånn hele sin våkne tid, men begrenser bruken så går det nok bra. Jeg kommer ikke til å parkere ungen der i en times tid for å si det sånn, men det er jo kjempegøy for barna da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. april 2007 #670 Del Skrevet 17. april 2007 JAAAAA!! ← He he, tror mannen hadde sett litt rart på meg da; "Annie, ei som jeg har blitt kjent med på KG, skal passe gutten i to dager, vet ikke helt hvor hun bor, men hun kommer nok tilbake med han" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2007 #671 Del Skrevet 17. april 2007 He he, tror mannen hadde sett litt rart på meg da; "Annie, ei som jeg har blitt kjent med på KG, skal passe gutten i to dager, vet ikke helt hvor hun bor, men hun kommer nok tilbake med han" ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. april 2007 #672 Del Skrevet 17. april 2007 Huff da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. april 2007 #673 Del Skrevet 17. april 2007 He he, tror mannen hadde sett litt rart på meg da; "Annie, ei som jeg har blitt kjent med på KG, skal passe gutten i to dager, vet ikke helt hvor hun bor, men hun kommer nok tilbake med han" ← Jeg tror kanskje han hadde nektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2007 #674 Del Skrevet 17. april 2007 Hvorfor det? Jeg er jo bare snill og grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 18. april 2007 #675 Del Skrevet 18. april 2007 Men det vet jo ikke han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 18. april 2007 #676 Del Skrevet 18. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. april 2007 #677 Del Skrevet 18. april 2007 Men det vet jo ikke han! ← Han kan vel lese det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 18. april 2007 #678 Del Skrevet 18. april 2007 Kanskje dette er peppa sitt hemmelige sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. april 2007 #679 Del Skrevet 18. april 2007 Kanskje det gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 18. april 2007 #680 Del Skrevet 18. april 2007 Han vet nok at jeg holder til her, kommenterer stadig : "sitter du inne på dette forumet igjen" Min store drøm er at han en dag skal gå inn på "personlige meldigner" og fri til meg!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå