Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #521 Del Skrevet 4. april 2007 enn jeg som glemte å kjøpe potetgull da??? enda jeg hadde stor-runde på diger matbutikk idag!!! Kjøpte skruer til lillemor da men.... de må nesten få være i fred... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. april 2007 #522 Del Skrevet 4. april 2007 Går det an å glemme potetgull!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #523 Del Skrevet 4. april 2007 ikke nok med d.....jeg glemte til og med brus!!!! Men jeg har skapet fullt av sjokolade da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. april 2007 #524 Del Skrevet 4. april 2007 Godt du har noe å trøste deg med i savnet etter potetgull og brus! Hvis det tar helt av så finnes det vel en bensinstasjon i nærheten som kanskje har noe på lur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #525 Del Skrevet 4. april 2007 ja, den ligger ikke så alt for langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. april 2007 #526 Del Skrevet 4. april 2007 Er det noe problem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2007 #527 Del Skrevet 4. april 2007 ikke nok med d.....jeg glemte til og med brus!!!! Men jeg har skapet fullt av sjokolade da!!! ← Kiwi her er oppe til kl 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #528 Del Skrevet 4. april 2007 kiwi skulle vært i nærheten her også... vet ikke om d finnes på mils avstand her jeg! Det er dumt! Kiwi tror jeg er en bra butikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2007 #529 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg handler aldri der, men de har kjekke åpningstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #530 Del Skrevet 4. april 2007 he he, ja d er nå nylig at butikkene her omkring holder åpent til 22. Og sist jeg var der var dama som jobbet der så sur fordi hun måtte jobbe til 22 at jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet for at jeg var en av de som handlet etter kl 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. april 2007 #531 Del Skrevet 4. april 2007 Pøhst, kassadamene venner seg til de nye åpningstidene etterhvert, herreli de får jo kveldstillegg for pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #532 Del Skrevet 4. april 2007 hvorfor sa de ja til vakten egentlig da? for å sitte bak kassen å være sur og la d gå utover hver eneste kunde som kommer inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2007 #533 Del Skrevet 4. april 2007 De har sikkert betalt for å se sure ut også.... Surhetstillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. april 2007 #534 Del Skrevet 4. april 2007 De har vel strengt tatt ikke noe valg hvis de vil beholde jobben sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #535 Del Skrevet 4. april 2007 surhetstillegg ja... den hørtes bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2007 #536 Del Skrevet 4. april 2007 Har sett krimmen på NRK. Den var faktisk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 5. april 2007 #537 Del Skrevet 5. april 2007 hmm...da sitter jeg her... mannen sover, jenta sover og lillegutt sover. Tok meg en øl, men d var desverre ikke så godt som d jeg hadde håpt på a d skulle bli. meeeeen, jeg skal nok greie å få den ned. Er så vanskelig å finne på noe om dagene synest jeg, for jenta sin del... Siden lillegutt er så liten, så kan vi liksom ikke gjøre de store utskeielser. For lillegutt må sove, ha pupp og bæsjer ganske ofte. Så jeg kan liksom ikke ta med meg jenta på en skogstur, uten at han blir med, og d blir også vanskelig siden gutten ikke kan gå, og vogn inni skogen egner seg ikke. Så om noen har forslag til hva vi skal gjøre i påsken, så kom med det. Og alle vennene hennes har reist vekk på ferie, så vi kan ikke besøke noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 5. april 2007 #538 Del Skrevet 5. april 2007 Kjedelig gjeng! Husker ikke hvor gammel jenta di er i farta, men her i huset spiller vi dyrelotto som bare det! Male egg? Jobber mannen hele tiden? Kan ikke han passe lillegutt litt så jenta får litt kvalitetstid sammen med mamman da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 5. april 2007 #539 Del Skrevet 5. april 2007 vi har spilt masse postmann pat lotto, puslespill og sånne singsang-kort (kjempebra!) www.singsang.com forresten Mannen jobber ikke, men hehe....greia er.... at når han skal passe på lillegutt...skjønner gutten at noe er på gang og da blir d bare hyyyyyl! Vi har prøvd d mange ganger! Male egg har vi ikke prøvd enda, kanskje vi kan gjøre d imorgen?! Hun er kjempeflink å leke seg selv også, tar frem kaptein sabeltann, kattepuser, little people og postmann pat - figurer og leker med dem i dukkehuset sitt. Men får så dårlig samvittighet for at jeg ikke alltid har tid til å delta i leken. åhh..jeg skulle helst ha gjort alt sammen på samme tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 5. april 2007 #540 Del Skrevet 5. april 2007 her er en bedre link: Sing sang kort Jenta mi elsker å synge! ho bli 3 år i sommer, og kan 3 Vamp-sanger (liker vamp da) Og synger alle barnesangene jeg kan komme på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå